Версия за печат

00211-2013-0010

BG-Хасково: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Хасково, пл. "Общински" №1, За: Андрей Делиев - юрисконсулт, Република България 6 300, Хасково, Тел.: 038 603335, E-mail: pnovk_haskovo@abv.bg, Факс: 038 664110

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.haskovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://haskovo.bg/bg/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Разработване на функционален анализ, предложения за промени в нормативни, стратегически и др. документи, подобряване организацията, работните процеси и координацията в администрацията на Община Хасково и осъществяване на мониторинг и преглед на изпълнението на препоръките от функционалния анализ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Хасково
Код NUTS: BG422
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Целта на конкретните задачи, заложени в обществената поръчка, е да бъде създадена цялостна картина на процеса на предоставяне на услуги и обслужване в общината – обективен анализ на административните процеси и възможностите за оптимизирането им. Чрез него ще бъдат определени възможните области за подобрение и оптимизация на процесите, като се отчитат възможностите за тяхното изпълнение изцяло по електронен път, съгласно Закона за електронното управление. Обобщеният анализ и направените на тази база препоръки ще послужат като основа за по-нататъшната промяна на услугите, което ще доведе до трайно подобряване на качеството им. Дейностите ще създадат организационни и технологични предпоставки за унифициране на процесите, както и ще въведат основни мерки за използването на структуроопределящите компоненти и възможности за предоставяне комплексни услуги от общинската администрация. Анализът ще послужи за база за оптимизация и на вътрешни процеси в общината, което ще позволи оптимизация на времето и разходите по изпълнение на проектите. Анализът в същото време ще е предпоставка за определяне на мерки за стандартизация, унифициране, автоматизиране на обмена на данни между структурите, ще се създадат възможности за създаване на унифицирани работни модели и процеси за генериране на различни end-to-end услуги базирани върху данни и оперативното им съвместяване между структурите на общинската администрация за по-бързо и качествено реализиране на електронното управление. Дейността по извършването на мониторинг и преглед на изпълнението на препоръките, посочени във функционалния анализ е от съществена значимост за успешното реализиране на проектното предложение. Без подобен анализ, няма да има достатъчно гаранции за изпълнението на препоръките.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79411000, 71241000

Описание:

Консултантски услуги по общо управление
Проучване за осъществимост, консултантски услуги, анализ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
16200 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 526851 от 28.02.2013 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 538234 от 22.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 178 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Мониторинг и преглед на изпълнението на препоръките от функционалния анализ
V.1) Дата на сключване договора
22.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Айсиджен Корпорейшън" ООД; ЕИК:123503218, ул. "Професор Хараламби Тачев" №16, Република България 1000, София, Тел.: 02 9620099, E-mail: office@icygen.com, Факс: 02 9628408

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 17500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 16200 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект:„Подобряване на ефективността и ефикасността на администрацията в Община Хасково” по оперативна програма "Административен капацитет" 2007-2013

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Хасково, пл. "Общински" №1, Република България 6 300, Хасково, Тел.: 038 603335, E-mail: pnovk_haskovo@abv.bg, Факс: 038 664110

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор