Версия за печат

00030-2013-0001

BG-Силистра: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Силистра, ул. "Симеон Велики" №33, За: Радостина Радева - мл. експерт "Инвестиции и проекти", тел:086 816322 и Гергана Тодорова - гл. експерт ОП, тел:086 816280, Р.България 7500, Силистра, Тел.: 086 816280, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343

Място/места за контакт: Община Силистра

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.silistra.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИЗРАБОТВАНЕ НА ФУНКЦИОНАЛЕН АНАЛИЗ И АКТУАЛИЗИРАНЕ НА ВЪТРЕШНИ ПРАВИЛА В ОБЩИНА СИЛИСТРА” в изпълнение на проект ,,Повишаване ефективността на работа в Община Силистра” по договор № 12-11-2/26.10.2012г. за представяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма, Административен капацитет” 2007-2013г., съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.разделена на две обособени позиции: Oбособена позиция 1: Изработване на функционален анализ на Общинска администарция Силистра Oбособена позиция 2: Актуализиране на вътрешни правила в Общинска администарция Силистра

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Силистра
Код NUTS: BG325
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договорът включва дейности по изработване на функционален анализ и актуализиране на вътрешни правила в Община Силистра, съгласно документация и технически изисквания на Възложителя, по проект ”Повишаване ефективността на работа в Община Силистра” по договор № 12-11-2/26.10.2012 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 год., съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Поръчката е разделена на две обособени позиции, както следва: - Oбособена позиция 1: Изработване на функционален анализ на общинска администарция Силистра - Oбособена позиция 2: Актуализиране на вътрешни правила в общинска администарция Силистра Срока на изпълнение на Първа обособена позиция е 6 месеца от датата на сключване на договора. Срока на изпълнение на Втора обособена позиция е 4 месеца, и започва да тече от датата на приключване на договора по Първа обособена позиция.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79414000, 79630000

Описание:

Консултантски услуги по управление на човешки ресурси
Услуги, свързани с "Човешки ресурси", без услуги по набиране, подбор и предоставяне на персонал

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
67000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Организация за изпълнение на поръчката включва следните подпоказатели1 - Съответствие на предложението на Участника с Техническата спецификация на Възложителя с коефициент на тежест 0.4; 2 - Точност и изчерпателност на ключовите моменти от изпълнението с коефициент на тежест 0.2; 3 - Организация на експертния екип и разпределение на задачите и отговорностите при изпълнение на дейностите по договора с коефициент на тежест 0.2; 4 - Детайлен график на дейностите с коефициент на тежест 0.2;тежест: 70; тежест: 70
Показател: Финансова оценка; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 527212 от 01.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 12-11-2/26.10.2012/08 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Изработване на функционален анализ на общинска администарция Силистра
V.1) Дата на сключване договора
17.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
06.06.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД "Дунавски център - Кавангард" ЕИК:176528834, ул. "Кирил Д. Аврамов" №9, ет.1, Р. България 5250, гр. Свищов, Тел.: 0631 64199, E-mail: dctd@abv.bg, Факс: 0631 91397

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 50900 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 44000 BGN без ДДС
В Брой месеци 6
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 12-11-2/26.10.2012/09 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Актуализиране на вътрешни правила в общинска администарция Силистра
V.1) Дата на сключване договора
17.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
06.06.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД "Дунавски център - Кавангард" ЕИК: 176528834, ул. "Кирил Д. Аврамов" №9, ет.1, Р.България 5250, гр. Свищов, Тел.: 0631 64199, E-mail: dctd@abv.bg, Факс: 0631 91397

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 28000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 23000 BGN без ДДС
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект ”Повишаване ефективността на работа в Община Силистра” по договор № 12-11-2/26.10.2012 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 год., съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор