Версия за печат

00613-2013-0007

BG-с. Крушари, област Добрич: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Крушари, ул. "Девети септември" №3А, За: Димитрина Желева, България 9410, с. Крушари, област Добрич, Тел.: 05771 2786, E-mail: krushari@dobrich.net, Факс: 05771 2136

Място/места за контакт: Директор дирекция

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.krushari.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.krushari.bg/pagelist.php?idd=432.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Изпълнение на строително - монтажни работи за реализиране на инфраструктурен проект: „Ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградите на читалищата в селата Крушари, Телериг и Ефрейтор Бакалово на община Крушари”, включващ 3 обособени позиции: • Обособена позиция 1: Изпълнение на СМР- Читалище в с. Ефрейтор Бакалово, включително помещение за радостни ритуали • Обособена позиция 2: Изпълнение на СМР- Читалище в с. Телериг • Обособена позиция 3: Изпълнение на СМР- Читалище в с. Крушари

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Мястото за изпълнение на поръчката са населените места Ефрейтор Бакалово, Телериг и Крушари в Община Крушари, обл.Добрич.
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е изпълнението на СМР по реализиране на проект на община Крушари: „Ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградите на читалищата в селата Крушари, Телериг и Ефрейтор Бакалово на община Крушари” в общ обем съгласно Инвестиционните проекти-фаза “работни” за обектите и одобрените от ДФ”Земеделие” Количествени сметки по проекта за обекти както следва: • Изпълнение на строително - монтажни работи - Читалище в с. Ефрейтор Бакалово, включително помещение за радостни ритуали • Изпълнение на строително - монтажни работи - Читалище в с. Телериг • Изпълнение на строително - монтажни работи - Читалище в с. Крушари Изпълнението на поръчката включва мерки за ремонт и енергийна ефективност свързани с конструктивни, хидроизолационни и топлотехнически работи, обособяване на нови помещения, ремонт или изграждане на вътрешни инсталации, довършителни работи и интериорни решения за залите на читалищата.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45210000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът и естеството на предвижданите за изпълнение СМР, както и количествата на строителните материали и оборудване, които следва да бъдат доставени са посочени в одобрените от ДФ»Земеделие» Количествени сметки за всеки един от обектите, приложени към Документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
1314938.1 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

20.11.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия, размер и начин на плащане на Гаранцията за изпълнение Възложителят определя гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора за поръчката. Гаранцията може да се представи в една от следните форми по избор на избраният за изпълнител : - Като паричен депозит по сметка на Възложителя Община Крушари или - Под формата на банкова гаранция в полза на Възложителя Община Крушари. В случай, че избраният за изпълнител избере гаранцията за изпълнение да се представи под формата на паричен депозит, то това следва да стане по следната банкова сметка на Възложителя: Банка: „ИНВЕСТБАНК” АД ; IBAN: BG 36 IORT 8088 3387 611303; BIC: IORTBGSF Ако участникът, избран за изпълнител, избере да представи банкова гаранция за изпълнение, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима, в полза на Възложителя Община Крушари и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Срокът на валидност на Гаранцията за изпълнение следва да е с минимум 3 /три/ месеца по-дълъг от срока за изпълнение на поръчката, офериран от изпълнителя. *Банковата гаранция за изпълнение може да бъде изготвена по образец на Възложителя от документацията за участие или по образец на съответната банка-гарант, но при условие че в тях са вписани задължителните изисквания към съдържанието им, посочено от Възложителя. Разходите по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията, така че нейният размер де не е по-малък от определения от Възложителя. 2. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение. Гаранцията се освобождава в срок от 60 календарни дни след завършването на пълния обем договорени работи и приключване на строителството на обекта, отговарящи на изискванията за качество, удостоверено с издаването на Разрешение за ползване на обекта, при условие, че в този срок не са се проявили скрити дефекти, свързани с качеството на извършваните работи или с качеството на вложените материали. Ако в този срок се проявят дефекти, свързани с качеството на извършените работи или с качеството на вложените материали, установени с двустранно подписан протокол, то Възложителят има право да задържи гаранцията до отстраняване на констатираните дефекти. Възложителят задържа гаранцията за изпълнение на договора, ако в процеса на неговото изпълнение възникне спор между страните, който е внесен за решаване от компетентния съд, до влизането в сила на съдебното решение по спора. В случаите на задържане на гаранцията, Възложителят не дължи лихви на Изпълнителя за времето, през което тя законно е престояла при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на договорената стойност по обособени позиции 1 и 3 ще става по следната схема : - Авансово плащане - в размер на 40%/четиридесет процента/ от стойността по договора, платимо в срок от 15/петнадесет/ календарни дни след подписването на "Протокол за откриване на строителната площадка и предоставяне на строителна линия и ниво" Акт Обр.№2 от консултанта, упражняващ „Строителен надзор и контрол” на обекта; - Междинно плащане - в размер на 20%/двадесет процента/от стойността по договора, платимо в срок от 15 /петнадесет/ календарни дни при действително извършени СМР над 60% /шестдесет процента/от обема на поръчката, доказани с Протокол за приемане на извършени СМР, тристранно подписан от Възложител, Изпълнител и Консултант, упражняващ строителен надзор и контрол на обекта, придружен с Измервателни протоколи и документи, изискуеми по Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството към ЗУТ. - Окончателно плащане, представляващо разликата от изплатената с аванса и междинното плащане сума до размера на действително извършените СМР, но не повече от стойността по договора, платимо в срок от 30/тридесет/ календарни дни при наличието на следните комулативни условия: 1. Приключване на всички видове СМР по проекта, 2. Изготвен Протокол за приемане на извършени СМР, тристранно подписан от Възложител, Изпълнител и Консултант, упражняващ строителен надзор и контрол на обекта, придружен с Измервателни протоколи, както и всички необходими документи, изискуеми по Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 3. Издадено Разрешение за ползване на обекта, съгласно чл.177, ал.3 от ЗУТ и съгласно Наредба №3 ; Заплащането на договорената стойност по обособена позиция 2 ще става по следната схема : - Авансово плащане- в размер на 40%/четиридесет процента/ от стойността по договора, платимо в срок от 15/петнадесет/ календарни дни след подписването на "Протокол за откриване на строителната площадка и предоставяне на строителна линия и ниво" Акт Обр.№2 от консултанта, упражняващ „Строителен надзор и контрол” на обекта; - Окончателно плащане, представляващо разликата от изплатената с аванса сума до размера на действително извършените СМР, но не повече от стойността по договора, платимо в срок от 30/тридесет/ календарни дни при наличието на следните комулативни условия: 1. Приключване на всички видове СМР по проекта, 2. Изготвен Протокол за приемане на извършени СМР, тристранно подписан от Възложител, Изпълнител и Консултант, упражняващ строителен надзор и контрол на обекта, придружен с Измервателни протоколи, както и всички необходими документи, изискуеми по Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 3. Издадено Разрешение за ползване на обекта, съгласно чл.177, ал.3 от ЗУТ и съгласно Наредба №3 ; Плащането на дължимите суми се извършва по банков път, по посочена от Изпълнителя банкова сметка след представяне на фактура за дължимата стойност, изготвена съгласно указанията на Възложителя с посочване на номер, дата и предмет на договора, задължителен текст „Разходът е по Договор за безвъзмездна финансова помощ / ДБФП №08/322/00891/20.11.2012г. по Мярка 322 от «ПРСР 2007-2013г.»

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик №1 - "Документи за подбор" 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника / Срещу всеки представен документ в “Списъка на документите в офертата” се посочва страницата, на която се намира документът в офертата. Списъкът следва да посочва всички документи от Плик №1,2 и 3. 2. Оферта – по Образец ; Забележка: Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, в офертата се посочват: • имената на подизпълнителите; • видът на работите, които ще се извършват от подизпълнителя; • делът на участие на подизпълнителя в съответствие с описаните работи, изразен чрез процент от общата стойност на поръчката. 3. Административни сведения - по Образец ; 4. Регистрационни документи на участника: - Заверено копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър - Заверено копие на документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът следва да бъде в официален превод - за чуждестранно юридическо лице; - копие от документ за самоличност - за участник физическо лице; - Оригинал или нотариално заверено копие от Споразумение за създаване на обединение/консорциум, в което задължително се посочва представляващия (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице); - Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението); 5. Оригинал на нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация); 6. Оригинал на Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП – по Образец; 7. Изискуеми от Възложителя документи за доказване на икономическото и финансово състояние на участника, посочени в обявлението в т.ІІI. 2.2; 8. Изискуеми от Възложителя документи за доказване на техническите възможности и квалификация на участника за изпълнение на настоящата обществена поръчка, посочени в обявлението в т.IІІ. 2.3.; 9. Декларация за ползване на подизпълнител – по Образец; 10. Декларация от за съгласие за участие от подизпълнител – по Образец Забележка: Декларацията се попълва от всеки подизпълнител поотделно. 11. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда – Образец; 12. Декларация за приемане на условията на проекта на договор- Образец 13. Декларация за извършен оглед на място Всички документи, представени в офертата, които не са на български език, се представят и в превод. *Ако участник или негов управител, респективно член на управителните му органи, а в случай, че членовете са юридически лица – техните представители в управителния орган, декларира в съответните декларации или посочи в други документи неверни данни и обстоятелства и това бъде установено от Комисията за разглеждане, оценяване и класиране на офертите в хода на провеждане на процедурата, този участник ще бъде отстранен от участие в процедурата по възлагане на настоящата обществена поръчка. Ако е посочен ЕИК, участникът има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в търговския регистър, както и да не представя актове, обявени в търговския регистър. В тези случаи в списъка на документите се посочва «не се прилага, съгласно чл. 23, ал. 4 от ЗТР». ПЛИК №2 “Предложение за изпълнение на поръчката” ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №... 1. “Техническа оферта” по Образец 2. „Технологична програма за изпълнение на СМР” ПЛИК №3 “Предлагана цена” ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №... 1. “Ценова оферта” по Образец 2. «Количествено-стойностна сметка» /КСС/
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. За участник, установен/регистриран в Република България - Заверено копие на застрахователна полица от сключена застраховка «Професионална отговорност за вреди в строителството» по чл.171 от ЗУТ, валидна към датата на подаване на офертите, която трябва да отговаря на изискуемата от Възложителя І-ва група, ІV-та категория строежи по Удостоверението за вписване на участника в ЦПРС с минимален застрахователен лимит, съгласно регламентираното в чл.5,ал.2,т.4 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Република България-копие от застраховка “Професионална отговорност”, еквивалентна на тази по чл.171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен/регистриран. 1.1. Декларация, изготвена от участника за поемане на задължение за подновяване на застрахователната полица на застраховката по чл.171 от ЗУТ при изтичане срока на нейната валидност. 2. Справка -Декларация за оборота от строителство, сходно с обекта на настоящата поръчка, реализиран от участника през предходните 3 /три/ счетоводно приключени финансови години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - по образец на Възложителя; 3. За доказване на посочения от участника в справката по предходната т.2 специализиран оборот от строителство на сходни обекти за всяка от трите финансови години, участникът следва да представи Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части от последните три счетоводно приключени финансови години (2010, 2011 и 2012 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен ведно със справка-извлечение от счетоводната система за осчетоводените приходи от група №70 ”Приходи от продажби” за българските юридически лица, съответно аналогични документи за чуждестранните юридически лица. *Ако участникът е посочил ЕИК, Възложителят допуска непредставянето на тези изискуеми документи при позоваване от страна на участника на вписването му в Търговския регистър и при условие, че тези документи са достъпни за Възложителя чрез него. 4. Удостоверение от обслужваща банка, че участникът разполага със собствени средства или достъп до кредитна линия за финансиране на дейностите по поръчката в посочените от Възложителя за всяка обособена позиция минимални размери, издадено не по-късно от един месец преди крайния срок за подаване на офертата – оригинал или нотариално заверено копие. *Когато по обективни причини участникът не може да представи изискваните от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. В този случай, той следва да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага. Запитването и отговорът се извършват по реда, регламентиран в ЗОП за въпроси и отговори по документацията за участие.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да е сключил задължителната застраховка „Професионална отговорност за вреди в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, която трябва да отговаря на изискуемата от Възложителя І-ва група, ІV-та категория строежи и на Удостоверението за вписване на участника в ЦПРС, с минимален застрахователен лимит, регламентиран в чл.5,ал.2,т.4 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. За участник установен/регистриран извън Република България, вписването в съответен регистър на държава–членка на ЕС, или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. В този случай застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл.171 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен/регистриран. * Застраховка “Професионална отговорност в строителството” е задължителна за всеки участник, член на обединение/консорциум или подизпълнител, в случай, че конкретните лица ще извършват СМР, налагащо наличието на тази застраховка. 2. През предходните три счетоводно приключени финансови години 2010, 2011, 2012г. /в зависимост от датата на която е учреден/започнал дейността си/, участникът следва да е реализирал специализиран оборот от изпълнение на СМР на сходни обекти в общ размер от минимум : •за обособена позиция 1 – 1 100 000,00 (един милион и сто хиляди) лева без включен ДДС; •за обособена позиция 2 – 970 000,00 (деветстотин и седемдесет хиляди) лева без включен ДДС; •за обособена позиция 3 – 1 200 000,00 (един милион и двеста хиляди) лева без включен ДДС. За сходни обекти и по трите обособени позиции се приемат : СМР по изграждане и/или реконструкция и/или ремонт на обществени сгради и/или промишлени сгради. *Под сходен обект и за трите обособени позиции се разбира : СМР по изграждане и/или реконструкция и/или ремонт на обществени сгради и/или промишлени сгради. *Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, минималните изисквания към оборота се прилагат сумарно. *Когато участникът е обединение/консорциум, изискването се отнася за обединението/консорциума като цяло. 3. Участникът следва да разполага със свободен финансов ресурс-оборотни средства /собствени средства и/или достъп до кредитна линия/ за финансиране на дейностите по поръчката в минимален размер както следва : •за Обособена позиция 1 - 210 000,00 (двеста и десет хиляди) лева без включен ДДС . •за Обособена позиция 2 - 180 000,00 (сто и осемдесет хиляди) лева без включен ДДС. •за Обособена позиция 3 - 220 000,00 (двеста и двадесет хиляди) лева без включен ДДС. *Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, минималните изисквания към разполагаемия финансов ресурс се прилагат сумарно. *Когато участникът е обединение/консорциум, изискването се отнася за обединението/консорциума като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. За българските юридически лица - Заверено от Участника копие от Удостоверение за регистрация в ЦПРС за І-ва група, ІV -та категория строежи, съгласно чл.5, ал.1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, ведно с Декларация, изготвена от участника относно неговата валидност към датата на отваряне на офертите. 2.Доказателствени документи, удостоверяващи съответствието на участника с квалификационните и професионални изисквания на Възложителя към лицата от Ръководния екип : 2.1. Списък на лицата от Ръководния екип от инженерно–техническия персонал, предложен от участника, отговорни за техническото ръководство при изпълнение на поръчката, по Образец на Възложителя; 2.2. Декларации за ангажираност по изпълнението на поръчката за всеки един от членовете на Ръководния екип, по Образец на Възложителя; 2.3. Документи, удостоверяващи образованието, квалификацията, общия и специфичен професионален опит на предлаганите членове в екипа - копия от дипломи, трудови и/или осигурителни книжки, сертификати, удостоверения за преминати обучения, препоръки от Възложители на обекти и т.н.; 2.4. Трудово биографична справка - по Образец на Възложителя ; 2.5. Декларации по Закона за защита на личните данни – по Образец на Възложителя; 3. Декларация за възможността на участника да достави основните строителни материали, необходими за изпълнението на всички видове СМР по съответната обособена позиция/ обособени позиции, с посочване на вид, количеството, данни за качеството - изготвя се от участника; 4. Списък-Декларация на успешно приключените през предходните пет години /считано до датата на крайния срок за подаване на оферти/ договори за изпълнение на СМР на сходни обекти, по Образец на Възложителя; 5. Референции (препоръки) от възложители за качествено и навременно изпълнение на всички посочени в списъка по предходната т.4 договори, съдържащи изходящ номер, предмет, дати на започване и приключване, стойност, място на изпълнение, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните документи. Референциите следва да са с печат на институцията, подписани от лицето, представляващо Възложителя, да са посочени лица за контакти, телефон и адрес за допълнителна информация; 6. Копия от валидни сертификати за внедрени „Система за управление на качеството „, сертифицирана по ISO : 9001 или еквивалентен документ ; “Система за управление на здраве и безопасност при работа”, сертифицирана по ОНSАS 18001:2007 или еквивалент; „ Система за опазване на околната среда”, сертифицирана по екологичната или одиторската схема на Европейския съюз (EMAS) или аналогични европейски или международни стандарти за опазване на околната среда, напр. ISO:14001 или еквивалент. * Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, на здраве и безопасност при работа и за опазване на околната среда.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е регистриран в „Централeн професионален регистър на строителите” към Камарата на строителите в България за І-ва група, ІV-та категория строежи или в аналогичен професионален или търговски регистър на държавата, в която е установен. Вписването в съответен регистър на държава – членка на ЕС, или на друга държава-страна по споразумението за ЕИП има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. 2. Участникът следва да разполага с Ръководен екип от инженерно-технически персонал, високо квалифицирани специалисти с професионален опит, с които да гарантира експертния подход към изпълнението на поръчката. Минимални изисквания към Ръководния екип на участника, валидни и за трите обособени позиции: 2.1. Ръководител екип – минимална образователна степен «магистър», инженер по специалността «ПГС», “ССС” или аналогична с естеството на проекта специалност, с общ професионалан опит по специалността в областта на строителството минимум 7 /седем/ години и специфичен професионален опит като ръководител на екип при изпълнение на строителството на поне един сходен обект с настоящата поръчка обект по изграждане и/или реконструкция и/или ремонт на обществени сгради и/или промишлени сгради през последните 5 (пет) години; 2.2. Технически ръководител на обект - минимална образователна степен «магистър» с квалификация „строителен инженер”, специалност “ПГС“, “ССС” или еквивалент или средно специално техническо образование, с общ професионалан опит по специалността в областта на строителството минимум 7/седем/ години и специфичен професионален опит като технически ръководител при изпълнение на строителството на поне един сходен с настоящата поръчка обект по изграждане и/или реконструкция и/или ремонт на обществени сгради и/или промишлени сгради през последните 5 (пет) години; 2.3. Координатор по безопасност и здраве – лице, наето от участника по трудово правоотношение за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд, с квалификация, професионален опит и техническа компетентност в областта на строителството, преминало през последните 12 месеца професионално обучение съгласно изискванията на чл.5 от Наредба №2 от 22.03.2004г. за минималните изисквания за здраве и безопасни условия на труд при извършване на СМР от лицензиран от НАПОО център за професинално обучение и притежаващо валидно Удостоверение за длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството или еквивалентен документ за чуждестранните лица, със специфичен професионален опит като координатор по БиЗ на строителни обекти минимум 3 /три/ години; 2.4. Отговорник по качеството – лице, наето от участника по трудово правоотношение, преминало обучение през последните 12 месеца от лицензиран от НАПОО център за професионално обучение, съгласно Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти за осъществяване контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност с реализиран специфичен професионален опит като отговорник по качеството на строителни обекти минимум 3/три/ години. 3. Участникът следва да има възможност за доставка на всички необходими строителни материали за изпълнение на видовете СМР, с качество, съответстващо на „Инвестиционния проект” и “Техническата спецификация” и в количества не по-малко от посочените в Количествената сметка за за съответната/ите обособена/и позиция/и. Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 60
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.08.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.08.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.08.2013 г.  Час: 09:00
Място

Административната сграда на Община Крушари, с.Крушари, обл.Добрич, ул.”9-ти септември“ №3-А, Заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, на юридически лица с нестопанска цел и неправителствени организации. Представител на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и/или представяне на съответното пълномощно. Външните представители вписват имената си и се подписват в изготвен от Комисията нарочен списък, удостоверяващ тяхното присъствие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Изпълнението на настоящата обществена поръчка се финансира по ДБФП № 08/322/00891 от 20.11.2012г сключен между Община Крушари и Държавен фонд „Земеделие” за реализирането на проект „Ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградите на читалищата в селата Крушари, Телериг и Ефрейтор Бакалово на община Крушари” по Мярка 322 “Обновяване и развитие на населените места” от ПРСР 2007 – 2013 г., подкрепена от Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение III.2.3) Технически възможности: Минимални изисквания: 4. През предходните 5 /пет/ години, считано до датата на крайния срок за подаване на оферти, участникът следва да е изпълнил успешно поне един обект, сходен с обекта на настоящата поръчка. *Под сходен обект и за трите обособени позиции се разбира : СМР по изграждане и/или реконструкция и/или ремонт на обществени сгради и/или промишлени сгради. *Изискването важи за участника. В случай, че участникът е обединение/консорциум , изискването се отнася за обединението/консорциума като цяло. 5. Участникът следва да е сертифициран по европейски или международни стандарти, удостоверяващи съответствието му със : „Система за управление на качеството” , “Система за управление здраве и безопасност при работа и „Система за опазване на околната среда” с обхват на дейност: СМР по изграждане и/или реконструкция и /или ремонт на обществени и/или промишлени сгради или еквивалент. Сертификатите следва да отговарят на изискванията на чл.53, ал. 3 от ЗОП. *Сертификатите следва да се представят от всеки участник/член на обединение/консорциум или подизпълнител, за които е предвидено да извършват СМР в обхвата на сертификатите.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.07.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Изпълнение на строително - монтажни работи - Читалище в с. Ефрейтор Бакалово, включително помещение за радостни ритуали
1) Кратко описание

Изпълнението на поръчката включва мерки за ремонт и енергийна ефективност свързани с конструктивни, хидроизолационни и топлотехнически работи, обособяване на нови помещения, ремонт или изграждане на вътрешни инсталации, довършителни работи и интериорни решения за залите.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45210000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради

3) Количество или обем

Обемът и естеството на предвижданите за изпълнение СМР, както и количествата на строителните материали и оборудване, които следва да бъдат доставени са посочени в одобрените от ДФ»Земеделие» Количествени сметки за всеки един от обектите, приложени към Документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без ДДС
443389.8 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 20.11.2014 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Изпълнение на строително - монтажни работи - Читалище в с. Телериг
1) Кратко описание

Изпълнението на поръчката включва мерки за ремонт и енергийна ефективност свързани с конструктивни, хидроизолационни и топлотехнически работи, обособяване на нови помещения, ремонт или изграждане на вътрешни инсталации, довършителни работи и интериорни решения за залите.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45210000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради

3) Количество или обем

Обемът и естеството на предвижданите за изпълнение СМР, както и количествата на строителните материали и оборудване, които следва да бъдат доставени са посочени в одобрените от ДФ»Земеделие» Количествени сметки за всеки един от обектите, приложени към Документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без ДДС
389157.3 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 20.11.2014 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Изпълнение на строително - монтажни работи - Читалище в с. Крушари
1) Кратко описание

Изпълнението на поръчката включва мерки за ремонт и енергийна ефективност свързани с конструктивни, хидроизолационни и топлотехнически работи, обособяване на нови помещения, ремонт или изграждане на вътрешни инсталации, довършителни работи и интериорни решения за залите.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45210000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради

3) Количество или обем

Обемът и естеството на предвижданите за изпълнение СМР, както и количествата на строителните материали и оборудване, които следва да бъдат доставени са посочени в одобрените от ДФ»Земеделие» Количествени сметки за всеки един от обектите, приложени към Документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без ДДС
482391 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 20.11.2014 г.