Версия за печат

00496-2013-0009

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция за социално подпомагане, ул. Триадица № 2, За: Виолина Палчева, Република България 1051, София, Тел.: 02 8119639, E-mail: palcheva@asp.government.bg, Факс: 02 9350518

Място/места за контакт: Дирекция „Анализ, административно и информационно обслужване”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.asp.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.asp.government.bg/ASP_Client/ClientServlet?cmd=add_content&lng=1§id=39&selid=39.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Национална агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Социална закрила

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на канцеларски материали и архивни кашони, свързани с предоставянето на социалната услуга и администриране на Проект „Подкрепа за достоен живот” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG 051РO001 - 5.2.09 „Алтернативи” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013” с обособени позиции както следва: ЛОТ 1 (Обособена позиция 1) Доставка на канцеларски материали, свързани с предоставянето на социалната услуга и администриране на Проект „Подкрепа за достоен живот” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG 051РO001 - 5.2.09 „Алтернативи” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013”; ЛОТ 2 (Обособена позиция 2) Доставка на архивни кашони, свързани с предоставянето на социалната услуга и администриране на Проект „Подкрепа за достоен живот” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG 051РO001 - 5.2.09 „Алтернативи” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013” ЛОТ 3 (Обособена позиция 3) Доставка на 100% рециклирана копирна хартия, свързана с с предоставянето на социалната услуга и администриране на Проект „Подкрепа за достоен живот” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG 051РO001 - 5.2.09 „Алтернативи” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: до адреса на 285 Общини-партньори по Проекта и на адреса на Възложителя, при спазване на изисквания за доставка, съгласно Техническата спецификация (Приложение № 3)
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка на канцеларски материали и архивни кашони, свързани с предоставянето на социалната услуга и администриране на Проект „Подкрепа за достоен живот” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG 051РO001 - 5.2.09 „Алтернативи” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013” по три обособени позиции

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30199500, 22000000, 44617100

Описание:

Кутии класьори, класьори за писма, кутии за подреждане и подобни изделия
Печатни материали и свързани с тях продукти
Кашони

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
47146.05 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 528627 от 11.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № BG09-ДЗОП-3 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Доставка на архивни кашони, свързани с предоставянето на социалната услуга и администриране на Проект „Подкрепа за достоен живот” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG 051РO001 - 5.2.09 „Алтернативи” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013”
V.1) Дата на сключване договора
17.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.06.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Анадар принт ЕООД ЕИК 118554809, ул. „Хан Омуртаг” № 23, ет. 6,2 ап. 17, Р България 7500, Силистра, Тел.: 0888 855616, E-mail: anadrprint@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 7000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № BG09-ДЗОП-4 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Доставка на канцеларски материали, свързани с предоставянето на социалната услуга и администриране на Проект „Подкрепа за достоен живот” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG 051РO001 - 5.2.09 „Алтернативи” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013”
V.1) Дата на сключване договора
17.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.06.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация „Панда” ЕИК 000885099, „Цариградско шосе” № 139, Р България 1784, Софя, Тел.: 02 9766896, E-mail: hristo.kostov@office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 52228.35 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 21232.3 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № BG09-ДЗОП-2 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:„Доставка на 100% рециклирана копирна хартия, свързана с с предоставянето на социалната услуга и администриране на Проект „Подкрепа за достоен живот” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG 051РO001 - 5.2.09 „Алтернативи” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013”
V.1) Дата на сключване договора
17.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.06.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Мениджмънт бизнес машин” ООД ЕИК 000708921, бул. „Витоша” № 146, вх. Б, ет. 5, Р България 1463, София, Тел.: 02 8051716, E-mail: sofia@mbm-bg.com, Факс: 02 8051715

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 26850 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 19913.75 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Подкрепа за достоен живот” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG 051РO001 - 5.2.09 „Алтернативи” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор