Версия за печат

00169-2013-0013

BG-гр. Ловеч: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ловеч, ул. Търговска № 22, За: Евдокия Попова, Република България 5500, гр. Ловеч, Тел.: 068 688251, E-mail: obshtina@lovech.bg, Факс: 068 688280

Място/места за контакт: Общинска администрация Ловеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lovech.bg.

Адрес на профила на купувача: www.lovech.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Местно самоуправлениеДруго (моля пояснете): Местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на функционален анализ, актуализация на нормативната уредба, анализ и актуализация на организацията на работните процеси в администрацията на Община Ловеч и провеждане на обучение на служителите”. Обществената поръчка е свързана с изпълнението на проект, „Оптимизиране на структурата и повишаване на ефективността на администрацията в Община Ловеч”, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, с финансовата подкрепа на Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Ловеч
Код NUTS: BG315
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

1. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да изпълни срещу заплащане дейностите, включени в обществената поръчка с предмет: „Извършване на функционален анализ, актуализация на нормативната уредба, анализ и актуализация на организацията на работните процеси в администрацията на Община Ловеч и провеждане на обучение на служителите”, съгласно Техническата спецификация и описанието на обекта на обществената поръчка и Техническото и Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, представляващи Приложения №1, №2, неразделна част от този договор. 2. Качеството и очакваните резултати от изпълнението на дейностите по предмета на договора, трябва да съответстват на изискванията на настоящия договор, на Техническата спецификация на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и Техническото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 3. При изпълнението на договора следва да се спазват изискванията на действащото общностно и национално законодателство и актовете в областта на Структурните фондове на ЕС и правилата на Оперативна програма ”Административен капацитет” (ОПАК). 4. С подписването на настоящия договор ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ декларира, че е запознат с действащите правила на ОПАК. 5. Авторските права върху резултатите от изпълнението на този договор, включително правата за ползване и цялата съпътстваща го документация, принадлежат на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ съгласно чл. 42 от ЗАПСП. 6. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ носи отговорността, резултатите от изпълнението на договора да не бъдат използвани от него, негови представители или автори, нито правата върху същите да бъдат прехвърляни на трети лица.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79400000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
114900 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Показател „Техническа оценка” - в т. ч: К1 - Стратегия за изпълнение на поръчката - 30 т.; К2 - Описание на дейностите, методи, техники - 20 т.; К3 -Рискове и предпоставки за изпълнение - 15 т.; К4 - Организация на изпълнението на дейностите - 15 т.; К5 - График и ресурси за изпълнение на поръчката - 20 т.; тежест: 70
Показател: Показател „Предлагана цена”; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 532234 от 27.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 8 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Извършване на функционален анализ, актуализация на нормативната уредба, анализ и актуализация на организацията на работните процеси в администрацията на Община Ловеч и провеждане на обучение на служителите"
V.1) Дата на сключване договора
22.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.06.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ГЛОБАЛ АДВАЙЗЪРС" АД, ЕИК 200289553, ул. "Леге" № 15, ет.3, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9805055, Факс: 02 9805075

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 114900 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Обществената поръчка е свързана с изпълнението на проект, „Оптимизиране на структурата и повишаване на ефективността на администрацията в Община Ловеч”, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, с финансовата подкрепа на Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор