Версия за печат

00774-2013-0017

BG-Стара Загора: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" №107, За: Мария Боянова, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614813, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132

Място/места за контакт: Община Стара Загора, Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/obschestveni-por-chki/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за публичност и визуализация на проект „Интегриран воден проект за Стара Загора“ по проект „Интегриран воден проект за Стара Загора“, в изпълнение на договор № DIR-51011116-C017, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.“, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и от Кохезионния фонд на Европейската общност”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: град Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Конкретните дейности, които трябва да бъдат реалзирани във връзка с осигуряването на информация и публчиност на проект „Интегриран воден проект за Стара Загора“, са както следва: •Публикуване на периодични статии в регионални печатни издания – 6 бр. •Организиране на 4 публични събития, придружени и от пресконференции по повод официалния старт на проекта, две по време на изпълнението му и при неговото завършване, на които да бъдат поканени както местни, така и нациоанлни медии. •Поставяне на билбордове по време на изпълнението на проекта, на територията на всеки обект, които след неговото приключване трябва да бъдат заменени с постоянни обяснителни табели съобразно изискванията, проитичащи от Регламент на Съвета 1083/2006 и Регламент на Комисията 1828/2006. •Поставяне на банер със статив за проекта в подходящо помещение в сградата на община Стара Загора, информиращ широката общественост за приноса на ЕС и а българската държава за подобряването, запазването и възстановяването на естествената околна среда и развитието на екологичната инфраструктура на територията на общината. •Отпечатване на печатни материали (брошури, листовки, информационни бюлетини) – 700 бр., разясняващи целите и дейностите на настоящия проект, които да бъдат достъпни за обществото от сградата на общината. • Провеждане на официални церемонии – 6 бр., включващи първа копка за всеки подобект и официално закриване на проекта. Освен платени публикации във връзка с проекта трябва да бъдат произведени и допълнителни рекламни материали: 250 бр. тениски с логото на проекта; 200 чаши с логото на проекта; 250 бр. тефтери А5 със спирала; 50 бр. рекламни чадъри с логото на проекта; Брандиране на тролейбуси – 5 бр.; 30 бр. чанти с логото на проекта; 50 бр. ранички с логото на проекта; 100 бр. папки с листи и химикали за пресконференциите; 60 бр. флашка памет с отпечатано лого на проекта. Техническите параметри на допълнителните рекламни материали са съгласно Техническата спецификация. Допълнителните рекламни материали следва да бъдат разпространявани при реализация на официалните церемонии и публични събития, организирани в рамките на проекта. Същите трябва да допринасат за повишаване на информираността на местните общности за ползите от проекта и за приноса на ЕС за реализацията на проекта. Очаквани продукти от дейността: изработени и разпространени 700 бр. печатни материали (брошури, дипляни); поставени 5 бр. билбордове, 6 бр. постоянни обяснителни табели; организирани и проведени 4 бр. публични събития; организирани 6 бр. официални церемонии; изработени и разпространени допълнителни рекламни материали: 250 бр. тениски с логото на проекта; 200 чаши с логото на проекта; 250 бр. тефтери А5 със спирала; 50 бр. рекламни чадъри с логото на проекта; Брандиране на тролейбуси – 5 бр.; 30 бр. чанти с логото на проекта; 50 бр. ранички с логото на проекта; 100 бр. папки с листи и химикали за пресконференциите; 6 бр. публикации на статии в регионални и печатни издания; 60 бр. флашка памет с отпечатано лого на проекта. Поставяне на 1 бр. банер със статив Очаквани резултати от дейността: Обезпчена публичност на проекта и осигурена визуализация с необходимите реквизити за коректно изпълнение на ангажиментите на бенефициента на безвъзмездна финансова помощ.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341000

Описание:

Рекламни услуги


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
28650 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка на предложението (TO). ТО = (80 % х ТО1) + (20 % х ТО2), където ТО1- оценка на предлаганата методология за изпълнение на проекта с максимална стойност 10т.; ТО2 – оценка на управление на риска с максимална стойност 10т.; тежест: 60; тежест: 60
Показател: Финансова оценка на предложението – ФО с максималена стойност 10т.; тежест: 40; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 531295 от 22.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 2015 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Избор на изпълнител за публичност и визуализация на проект „Интегриран воден проект за Стара Загора“ по проект „Интегриран воден проект за Стара Загора“, в изпълнение на договор № DIR-51011116-C017, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.“, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и от Кохезионния фонд на Европейската общност”
V.1) Дата на сключване договора
17.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
25.06.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Издателска къща "АБ" ЕООД, ЕИК 833034039, ул. "Отец Паисий" № 58, ет. 3, ап. 7, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 259151, Факс: 042 621101

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 65625 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 28650 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

По проект „Интегриран воден проект за Стара Загора“, в изпълнение на договор № DIR-51011116-C017, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.“, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и от Кохезионния фонд на Европейската общност”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор