00774-2013-0017
Технически редакции | ||
19.07.2013 12:13 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
19.07.2013 12:13 ч. : | 19/07/2013 12:03 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
19.07.2013 12:13 ч. : | 19/07/2013 12:03 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
19.07.2013 12:13 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Стара Загора: 13 - Рекламни услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" №107, За: Мария Боянова, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614813, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132
Място/места за контакт: Община Стара Загора, Отдел "Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/obschestveni-por-chki/.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител за публичност и визуализация на проект „Интегриран воден проект за Стара Загора“ по проект „Интегриран воден проект за Стара Загора“, в изпълнение на договор № DIR-51011116-C017, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.“, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и от Кохезионния фонд на Европейската общност”
Конкретните дейности, които трябва да бъдат реалзирани във връзка с осигуряването на информация и публчиност на проект „Интегриран воден проект за Стара Загора“, са както следва: •Публикуване на периодични статии в регионални печатни издания – 6 бр. •Организиране на 4 публични събития, придружени и от пресконференции по повод официалния старт на проекта, две по време на изпълнението му и при неговото завършване, на които да бъдат поканени както местни, така и нациоанлни медии. •Поставяне на билбордове по време на изпълнението на проекта, на територията на всеки обект, които след неговото приключване трябва да бъдат заменени с постоянни обяснителни табели съобразно изискванията, проитичащи от Регламент на Съвета 1083/2006 и Регламент на Комисията 1828/2006. •Поставяне на банер със статив за проекта в подходящо помещение в сградата на община Стара Загора, информиращ широката общественост за приноса на ЕС и а българската държава за подобряването, запазването и възстановяването на естествената околна среда и развитието на екологичната инфраструктура на територията на общината. •Отпечатване на печатни материали (брошури, листовки, информационни бюлетини) – 700 бр., разясняващи целите и дейностите на настоящия проект, които да бъдат достъпни за обществото от сградата на общината. • Провеждане на официални церемонии – 6 бр., включващи първа копка за всеки подобект и официално закриване на проекта. Освен платени публикации във връзка с проекта трябва да бъдат произведени и допълнителни рекламни материали: 250 бр. тениски с логото на проекта; 200 чаши с логото на проекта; 250 бр. тефтери А5 със спирала; 50 бр. рекламни чадъри с логото на проекта; Брандиране на тролейбуси – 5 бр.; 30 бр. чанти с логото на проекта; 50 бр. ранички с логото на проекта; 100 бр. папки с листи и химикали за пресконференциите; 60 бр. флашка памет с отпечатано лого на проекта. Техническите параметри на допълнителните рекламни материали са съгласно Техническата спецификация. Допълнителните рекламни материали следва да бъдат разпространявани при реализация на официалните церемонии и публични събития, организирани в рамките на проекта. Същите трябва да допринасат за повишаване на информираността на местните общности за ползите от проекта и за приноса на ЕС за реализацията на проекта. Очаквани продукти от дейността: изработени и разпространени 700 бр. печатни материали (брошури, дипляни); поставени 5 бр. билбордове, 6 бр. постоянни обяснителни табели; организирани и проведени 4 бр. публични събития; организирани 6 бр. официални церемонии; изработени и разпространени допълнителни рекламни материали: 250 бр. тениски с логото на проекта; 200 чаши с логото на проекта; 250 бр. тефтери А5 със спирала; 50 бр. рекламни чадъри с логото на проекта; Брандиране на тролейбуси – 5 бр.; 30 бр. чанти с логото на проекта; 50 бр. ранички с логото на проекта; 100 бр. папки с листи и химикали за пресконференциите; 6 бр. публикации на статии в регионални и печатни издания; 60 бр. флашка памет с отпечатано лого на проекта. Поставяне на 1 бр. банер със статив Очаквани резултати от дейността: Обезпчена публичност на проекта и осигурена визуализация с необходимите реквизити за коректно изпълнение на ангажиментите на бенефициента на безвъзмездна финансова помощ.
79341000
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
9
Издателска къща "АБ" ЕООД, ЕИК 833034039, ул. "Отец Паисий" № 58, ет. 3, ап. 7, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 259151, Факс: 042 621101
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
По проект „Интегриран воден проект за Стара Загора“, в изпълнение на договор № DIR-51011116-C017, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.“, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и от Кохезионния фонд на Европейската общност”
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
19.07.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г