Версия за печат

00385-2013-0004

BG-Пазарджик: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пазарджик, бул. "България" №2, За: Славейко Комсалов, България 4400, Пазарджик, Тел.: 034 402344; 0889 189009, Факс: 034 440711

Място/места за контакт: Община Пазарджик

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pazardjik.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pazardjik.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на проект „Изграждане и функциониране на областен информационен център на община Пазарджик”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Пазарджик
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Настоящата обществена поръчка е свързана с възлагане на дейностите по доставка на канцеларски материали и/или консумативи, предвидени в рамките на проект „Изграждане и функциониране на областен информационен център на община Пазарджик”, Договор с регистрационен номер BG161PO002-3.302-00024-C0001, осъществяван с финасовата подкрепа на Оперативна програма „Техническа помощ”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000, 30125110, 30197630, 30197000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Тонер за лазерни принтери/факс машини
Хартия за печатане
Дребно офис оборудване

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5093.66 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 526030 от 27.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 849 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на проект „Изграждане и функциониране на областен информационен център на община Пазарджик
V.1) Дата на сключване договора
15.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.02.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ОФИС КОНСУМАТИВИ” ООД ЕИК 201417931, ул. „Проф. Иван Шишманов”, №4, ап.1, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 640177, Факс: 034 440711

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5093.66 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Изграждане и функциониране на областен информационен център на община Пазарджик”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския фонд за регионално развитие. ДБФП № BG161PO002-3.3.02-00024-C0001

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор