Версия за печат

00051-2013-0005

BG-Видин: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Видин, пл. “Бдинци” №2, За: инж. Румен Лилов, България 3700, Видин, Тел.: 094 609416, E-mail: kmet@vidin.bg, Факс: 094 601129

Място/места за контакт: Община Видин

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vidin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://vidin.bg/?page_id=207.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор по време на строителни и монтажни работи по проект „Съвременни социални жилища в гр. Видин”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Община Видин, град Видин, кв. "Гео Милев" и кв."Строител"
Код NUTS: BG311
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема срещу заплащане на възнаграждение, на основание чл. 166 от Закона за устройство на територията, да упражнява строителен надзор по време на всички видове строителни и монтажни работи в три центъра за настаняване от семеен тип, съгласно Техническата спецификация на Възложителя – Приложение № 1, одобрения работен проект, Техническо предложение на Изпълнителя – Приложение № 14 и по цени, посочени в Предлагана цена на Изпълнителя– Приложение № 16, неразделна част от настоящия договор. Изпълнението на предмета по предходната алинея включва изпълнението на минимум следните дейности: 1. упражняване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с чл. 168 от ЗУТ и по реда на Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (Наредба № 3/2003 г., обн. ДВ, бр. 37/04.05.2003 г., изм. и доп. ДВ, бр. 29/07.04.2006 г., в сила от 07.04.2006 г.); 2. координация на строителния процес до въвеждането на Строежа в експлоатация; 3. Контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР; 4. Контрол върху извършваните строително-монтажни работи (СМР) по качество, количество и стойност; 5. Отчитане хода на изпълнение на Договора и на извършените СМР включително: 5.1. изготвяне на ежемесечни доклади до Възложителя за извършените строително – монтажни работи (СМР) по качество, количество и стойност; 5.2. проверка на представените от Изпълнителя актове за действително извършени строително – монтажни и строително – ремонтни работи; 5.3. контрол върху предварителния график за изпълнение на СМР; Съставяне на Окончателен доклад по смисъла на чл. 168, ал. 6 от ЗУТ за въвеждане на Строежа в експлоатация; Изготвяне на доклад – Технически паспорт на Строежа, съгласно Наредба № 5/28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите (обн. ДВ, бр. 7/23.01.2007 г., изм. и доп. ДВ, бр. 22/19.03.2010 г., в сила от 20.04.2010 г.); Участие в държавната приемателна комисия; Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ следва да извърши работите по чл. 1, ал. 2 съгласно одобрените технически проекти и друга техническа документация, в съответствие с Техническата спецификация на Възложителя, Техническото и Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и приложенията към тях, които са неразделна част от настоящия договор. Изпълнителят ще изпълни дейността – предмет на договора в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията и другите нормативни актове, регламентиращи дейността по упражняване на строителен надзор. Мястото на приемане на услугата е гр. Видин. Този договор е създаден в рамките на проект „ Съвременни социални жилища в гр. Видин ”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на документа се носи от Община Видин и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
21988.76 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Технически показатели; тежест: 60
Показател: Икономически показател; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 522970 от 08.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № АО-02-15-133 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор по време на строителни и монтажни работи по проект „Съвременни социални жилища в гр. Видин”
V.1) Дата на сключване договора
17.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.06.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Агроводинвест" ЕАД, ЕИК: 121758166, бул. „Цар Борис ІІІ” № 136, ет.10, България 1618, София, Тел.: 02 9559736, E-mail: avisof@abv.bg, Факс: 02 9559736

URL: https://www.agrovodinvest.com/.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 45000 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 21988.76 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

По Договор за БФП № BG161PO001/1.2-02/2011/001 за реализиране на Проект „Съвременни социални жилища в гр. Видин”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г., попадаща в обхвата на приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.2: „Жилищна политика”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалби се подават до Комисията за защита на конкуренцията в сроковете посочени в чл.120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор