Версия за печат

00512-2013-0009

BG-Пловдив: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет - гр. Пловдив, бул. "Васил Априлов" № 15А, За: Проф. д-р Стефан Костянев дмн - Ректор на МУ Пловдив, Борис Лозанов- ръководител отдел "ДООП", България 4000, Пловдив, Тел.: 032 602887 ; 0882 891880, E-mail: jurist_es@meduniversity-plovdiv.bg, Факс: 032 602534

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://meduniversity-plovdiv.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://meduniversity-plovdiv.bg/bg/obshtestveni-poruchki..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на Рехабилитационна база на МУ-Пловдив, в местност Цигов чарк, общ. Батак, по обособени позиции ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Рехабилитационна база на МУ-Пловдив, в местност Цигов чарк, общ. Батак
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на Рехабилитационна база на МУ-Пловдив, в местност Цигов чарк, общ. Батак, по обособени позиции ”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
16704.75 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ОП-27-2013 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
12.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.06.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„СТЕЛИТ 1“ ЕООД, ЕИК 107544354, ул. „Стойчо Часовникаров” № 1, България 5400, Севлиево, Тел.: 0675 34275, Факс: 0675 34275

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 16704.75 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 16704.75 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Поради вида на процедурата - договаряне без обявление по реда на ЗОП, обявление не е изпращано, съобразно нормативната уредба, която не предвижда такъв документ в този вид процедура. Решение Р-1446 от 10.06.2013 г. за откриване на процедурата е изпратено до АОП, като уникалният номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки е 00512-2013-0009.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

й) Всички подадени оферти при открита процедура, ограничена процедура или състезателен диалог не отговарят на предварително обявените от възложителя условия или са неприемливи. В договарянето са включени само тези участници, които са удовлетворили критериите за подбор.

С решение на възложителя № Р-2593 от 19.12.2012 г. (Публикувано в РОП ID № 514607) и обявление за поръчка (Публикувано в РОП ID № 514609) е стартирана открита процедура за обществена поръчка с предмет: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на Медицински университет - Пловдив и Рехабилитационна база на МУ-Пловдив, в местност Цигов чарк, общ. Батак, по обособени позиции”. Финансовият ресурс, който възложителят може да отдели за поръчката и финансовия праг за самостоятелно обособени позиции №17 „Риба и рибни продукти“; №20 „Минерална вода ,безалкохолни напитки и бира“; №22 „Захарни изделия и ядки“ са предварително обявени с обявление за поръчка ID № 514609 и документацията за участие. С оглед констатациите от протокол № 6 от 25.03.2013 г. от работата на комисията по чл. 34 от ЗОП след отваряне на ценовото предложение на единственият допуснат до този етап на поръчката участник „Стелит - 1“ ЕООД – гр. Севлиево, чиято оферта отговаря на предварително обявените условия на възложителя за СОП № 17, 20 и 22, се установява, че ценовите му предложения съответно за №17 (4 445,00 лв. с ДДС), №20 (7 647,00 лв. с ДДС) и №22 (7 969,20 лв. с ДДС) надвишават предварително обявения финансов ресурс, който възложителят може да осигури, а именно - за №17 (3 600 лв. с ДДС), №20 (7 200 лв. с ДДС) и №22 (4 800 лв. с ДДС), за което несъответствие участникът е отстранен на основание чл. 69, ал. 1, т. 3 от ЗОП. С оглед горното с решение на възложителя № Р-819 от 27.03.2013 г. процедурата е частично прекратена със следните мотиви: „Налице е основание за прекратяване на обществената поръчка по отношение на самостоятелно обособени позиции с №№ 8 „Хляб и хлебни изделия“, 12 „Алкохолни напитки и вина“, 17 „Риба и рибни продукти“, 20 „Минерална вода,безалкохолни напитки и бира“, 21 „Алкохолни напитки и вина“ и 22 „Захарни изделия и ядки“, тъй като подадените за тях оферти не отговарят на предварително обявените условия от възложителя /чл. 39, ал. 1, т. 2 ЗОП/, а тези който отговарят - надвишават финансовия ресурс, който възложителят може да осигури /чл. 39, ал. 1, т. 3 от ЗОП/“. Решението за прекратяване на процедурата не е оспорено и е влязло в сила на 10.04.2013 г. С оглед горното предвид липсата на съществени промени на първоначално обявените условия и поради обстоятелството, че необходимостта от доставка на риба и рибни продукти, минерална вода,безалкохолни напитки и бира и захарни изделия и ядки изделия за нуждите на Рехабилитационна база на МУ-Пловдив, в местност Цигов чарк, общ. Батак не е отпаднала е взето решение за откриване на процедура на основание чл. 90, ал. 1, т. 2 от ЗОП.