01389-2013-0004

BG-Варна: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Градски транспорт" ЕАД, ул. "тролейна" № 48, За: Николай Чолаков, България 9000, Варна, Тел.: 052 572238, E-mail: gtvarna@abv.bg, Факс: 052 755121

Място/места за контакт: "Градски транспорт" ЕАД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gtvarna.com.

Адрес на профила на купувача: www.gtvarna.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Предоставяне на услуги по застраховане на имуществените и неимуществените интереси на „ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ” ЕАД, гр. Варна.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: гр. Варна, ул. Тролейна № 48
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

1. Задължителна застраховка „Гражданска отговорност” на МПС; 2. Задължителна застраховка „Злополука” на пътниците на обществения транспорт; 3. Застраховка „Трудова злополука”; 4. Застраховка „злополука” на местата при превоз на служители, вкл. водачите; 5. Застраховка „живот” на билетопродавачите на граждански договор; 6. Застраховка „Каско” на сухопътни превозни средства без кражба; 7. Застраховка „Каско” на сухопътни превозни средства, вкл. кражба; 8. Застраховка „Имущество” на контактната мрежа; 9. Застраховка „имущество” на административната сграда и складови наличности.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

66000000

Описание:

Финансови и застрахователни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
190000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: а) парична сума, внесена по банкова сметка на „ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ” ЕАД, гр. Варна в банка Райфайзенбанк, гр. Варна, BIC: RZBB9155, IBAN: BG91RZBB91551064189217 б) банкова гаранция – по образец (Приложение № 11). Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1 900 лв. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника, посочен в обявлението. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 (три) на сто от общата цена по договора за обществената поръчка без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) дни след датата на изтичане на срока на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора. Ако участникът избере банкова гаранция за изпълнение на договора тя трябва да е изготвена по образеца – Приложение № 11а. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят може да изисква и други гаранции за изпълнение в случаите, определени със закон, и когато същото е регламентирано в документацията за участие в процедурата.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията ще бъдат извършвани в български лева по банков път, с платежно нареждане по сметка, посочена от участника, разсрочено съгласно условията на договора. ВЪРХУ ЦЕНАТА ПОСОЧЕНА ЗА ВСЕКИ ЕДИН ВИД ЗАСТРАХОВКА ОТДЕЛНО СЕ НАЧИСЛЯВА ДАНЪК ВЪРХУ ЗАСТРАХОВАТЕЛНАТА ПРЕМИЯ, КАТО ДАНЪЧНАТА СТАВКА Е В РАЗМЕР НА 2 НА СТО, В СЪОТВЕТСТВИЕ С ЧЛ. 9 ОТ ЗАКОНА ЗА ДАНЪК ВЪРХУ ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ ПРЕМИИ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, възложителят не поставя изискване за регистрация на обединението като самостоятелно юридическо лице. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че Участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участникът да има реализиран положителен финансов резултат - печалба за всяка от последните три календарни години - 2010 г., 2011 г. и 2012 г., с цел доказване на финансовото състояние и стабилност на участника.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците трябва да представят: 1. Заверено копие на документ за регистрация или документ/декларация, съдържаща Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език. Ако е посочен ЕИК, участникът има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от Закона за Търговския регистър и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в Търговския регистър, както и да не представя актове, обявени в Търговския регистър, с изключение на всички други обстоятелства невписани в Търговския регистър; 2. Административни сведения за участника – по образец ; 3. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника посочени в раздел ІІІ.2.2. по-долу; 4. Доказателства за техническите възможности и/ или квалификация на участника посочени в раздел ІІІ.2.3. по-долу; 5. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП. 6. Документ за гаранция за участие; 7. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението; 8. Нотариално заверено пълномощно на лицата, подписали предложението, в случай, че нямат представителни функции; 9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор по образец; 10. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 11. Документа за закупена документация;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Информация за общия оборот и оборота от сходни с обекта на настоящата поръчка дейности, за последните три финансови години ( 2010,2011 и 2012 г.) – под формата на декларация в свободен текст; Заверени копия на баланс и на отчет за приходите и разходите за предходните три финансови години (210, 2011 и 2012 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен
Минимални изисквания: Участникът да е реализирал приходи от сходна* дейност не по-малко от 1 700 000 (един молион и седемстотин хиляди) лева общо за последните три финансови години – 2010, 2011 и 2012 г. * Под сходни с предмета на настоящата поръчка следва да се разбират договори за предоставяне на услуги по застраховане
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация по образец, съдържаща списък на основните договори за предоставяне на услуги със сходен предмет /застраховане/, извършени през периода от 2010 г. до настоящия момент, включително стойностите, датите и клиентите, придружен от препоръки за добро изпълнение; Копие (заверено от участника) на валиден лиценз/сертификат за извършване на застрахователна дейност. Застраховател със седалище в друга държава членка на Европейския съюз представя и копие от уведомлението от съответния надзорен орган, че може да извършва застрахователна дейност в Република България при условията на правото на установяване или на свободата на предоставяне на услуги; Стойност (в сума) на застрахователни резерви по видовете застраховки, посочени в обществената поръчка – посочва под формата на декларация в свободен текст; Участниците предоставят подробен списък на документите (в свободен текст) за изплащане на обезщетения по щети, заведени от Възложителя, за които е уведомен застрахователя, който списък, ще бъде включен в договора за обществена поръчка и няма да може да бъде променян или допълван. Застрахователят се задъжава да не изисква други допълнителни документи. Към списъка задължително се прилагат копия от необходимите документи за изплащане на обезщетения по щети, заведени от Възложителя по видове застраховки, както следва: Задължителна застраховка „Гражданска отговорност” на автомобилисти; Задължителна застраховка „Злополука” на пътниците на обществения транспорт; Застраховка „Трудова злополука” на работниците и служителите /РИСКОВИ/; Застраховка „злополука” на местата при превоз на служители, вкл. водачите /Плюс местата в служебните автомобили/; Застраховка „живот” на билетопродавачите на граждански договор; Застраховка "Каско" на сухопътните превозни средства, покриваща всички рискове без кражба върху балансовата им стойност; Застраховка "Каско" на МПС, покриваща всички рискове вкл. кражба върху балансовата им стойност; Застраховка "Имущество" на контактната мрежа; Застраховка „имущество” на административната сграда;
Минимални изисквания: Участникът да има изпълнени поне три договора за предоставяне на услуги със сходен* предмет /застраховане/ с предмета на настоящата поръчка през периода от 2010 г. до настоящия момент. * Под сходни с предмета на настоящата поръчка следва да се разбират договори за предоставяне на услуги по застраховане. Минимум три броя препоръки за добро изпълнение, или копия на три изпълнени договора. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат разглеждани
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена по всеки един вид застраховка ; тежест: 30
Показател: Лимити на отговорност за имуществени и неимуществени; тежест: 30
Показател: Разсрочено плащане на застрахователната премия ; тежест: 20
Показател: Предложени преференции ; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.08.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път или в брой в касата на "Градски транспорт" ЕАД Варна. Документацията може да бъде изпратена на кандидата чрез куриер за негова сметка, след изпращане на копие от платежно нареждане на посочения в обявлението факс или e-mail, с придружително писмо съдържащо данни за издаване на фактура и точен адрес за получаване на документацията. Банковите реквизити на "Градски транспорт" ЕАД Варна са следните: Банка Райфайзенбанк, IBAN: BG91RZBB91551064189217 BIC: RZBB9155.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.08.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.08.2013 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на "Градски транспорт" ЕАД, гр. Варна, ул. "Тролейна" № 48;

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители (оригинално пълномощно, не е необходима нотариална заверка), както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи следните документи: - документи по чл.48 ал. 2 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Не се изисква представяне на документите в случаите по чл. 42, ал. 2 от ЗОП, когато има посочен ЕИК, с изключение на всички други обстоятелства невписани в Търговския регистър. Когато участникът е обединение, документите се представят от всеки един от партньорите в обединението, а когато възложителят не е поставил изискване за създаване на юридическо лице се представят и документите по чл. 49, ал. 1 от ППЗОП. - удостоверения за наличие или липса на задължения към държавата и община, на основание чл. 87, ал. 6 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс /ДОПК/ или, в случаите когато участникът е чуждестранно лице, съответен документ, издаден от компетентните органи на държавата на участника, за наличие или липса на парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен, издадени най-късно 1 (един) месец преди датата на подписване на договора. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от всеки един от партньорите в обединението. - гаранция за изпълнение на поръчката в размер на 3 на сто от стойността на договора, която е със срок на валидност 30 дни, след датата на изтичане срока на договора. - нотариално заверено копие на валиден лиценз/сертификат за извършване на застрахователна дейност

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване подлежи всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.07.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ