Версия за печат

00613-2013-0006

BG-с. Крушари: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Крушари, ул.”Девети септември” №3-А, За: Димитрина Желева Петрова, Република България 9410, с. Крушари, Тел.: 05771 2786, E-mail: krushari@dobrich.net, Факс: 05771 2024; 05771 2136

Място/места за контакт: Директор дирекция

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.krushari.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.krushari.bg/pagelist.php?idd=432.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Упражняване на строителен надзор по време на изпълнение на строителни дейности по проект „Изграждане на едно защитено жилище в с. Крушари”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: на територията на община Крушари
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Услугата, предмет на възлагане в настоящата поръчка, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект „Изграждане на едно защитено жилище в с. Крушари”, по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони“, в изпълнение на договор за отпусакне на финансова помощ с рег. № 08/321/01117 от 03.10.12012 г., сключен между Община Крушари и Държавен фонд „Земеделие“, осъществяван с финансовата подкрепа на Европеския земеделски фонд за развитие на селските райони“ (ЕЗФРСР). Обект на настоящата обществена поръчка е „предоставянето на услуга” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Упражняване на строителен надзор по време на изпълнение на строителни дейности по проект „Изграждане на едно защитено жилище в с. Крушари". Строителният надзор ще носи отговорност за законосъобразно започване на строежа, пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнение на обектите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и нормативните изисквания (ЗУТ), спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството, недопускане на увреждане на трети лица и имоти, вследствие на строителството, годността на обектите за въвеждане в експлоатация, оценката за достъпност на обектите от лица с увреждания. Дейностите по надзор ще се провеждат през цялото време на изпълнение на обекта, включително до въвеждането му в експлоатация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

При изпълнение предмета на поръчката, участникът, избран за изпълнител трябва да: • Упражнява строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал.1, т.1 от ЗУТ (до издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация), в следния задължителен обхват, регламентиран в чл.168, ал.1 от ЗУТ: -осигури законосъобразно започване на строежа; - осигури пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; -осигури изпълнение на строежите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията за изпълнение на строежа, съгласно нормативните актове и техническите спецификации за пожарна безопасност, опазване на околната среда по време на строителството; - осигури спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - съблюдава за качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност; - недопуска увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; -осигури годност на строежа за въвеждане в експлоатация; - контрол върху предварителния график за изпълнение на СМР; • Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; • Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за съответния строеж, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба №3 от 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; • Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката, компетентните органи в общинска администрация, РДНСК и специализираните контролни органи; • Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл.5, ал.3 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. • Предоставяне пред Възложителя на тримесечни отчети и окончателен отчет за извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително – монтажните работи, съдържащ: списък на основните дейности (видове работи) от строежа като цяло, за които е упражнен текущ строителен надзор, съставените документи (актове), както за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно необходимите мерки за решаването им. • Изготвяне на Окончателни доклади за съответните строежи, съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, за издаване на Удостоверение за въвеждането им в експлоатация, включително всички видове технически и енергийни паспорти, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите.

Прогнозна стойност без ДДС
5450 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

03.01.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. ГАРАНЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ СЪГЛАСНО ЧЛ.59, АЛ.5, Т.2 НЕ СЕ ИЗИСКВА. 2. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2 % от (две на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: „ИНВЕСТБАНК” АД IBAN: BG 36 IORT 8088 3387 611303 BIC: IORTBGSF Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – увеличена най-малко с 1 (един) месец, считано от датата на издаване на Удостоверение за експлоатация на обекта, освен ако ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е усвоил същата. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят определя следният начин на плащане: 1. Авансово плащане - в размер на 20 % /двадесет на сто/ от цената по договора, платимо в срок до 30 (тридесет) дни от датата на подписване на договора и след представяне на оригинална данъчна фактура за дължимата сума. Авансът се приспада пропорционално от всяко следващо плащане дължимо от Възложителя на Изпълнителя. 2. Окончателно плащане – до размера на цената по договора, след приемане и въвеждане на обекта в експлоатация. Плащането се извършва на база представен окончателен отчет на изпълнителя за изпълняваните дейности и в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на оригинална данъчна фактура за дължимата сума.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или с нотариална заверка на подписите. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Е определен представляващият обединението/консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; Представляващият обединението/консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай, че обединението/консорциума не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка и в основното споразумение липсва някоя от горните клаузи, то следва липсващия текст да бъде добавен в допълнително споразумение, сключено между членовете на обединението/консорциума. Допълнителното споразумение следва да отговаря на изискванията за форма, относима към основното споразумение. Когато не е приложен документ (споразумение или договор) за създаването на обединение/консорциум или в приложеният такъв липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и т. 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документитет по чл. 56, ал. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 26, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 3. декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с предоставянето на услуги

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на плик № 1 с надпис „Документи за подбор” 1. Оферта, съгласно чл. 28, ал. 1, т. 8 от ЗОП, попълнена по образец и Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Документът за регистрация не се изисква, ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на Закона за търговския регистър (ЗТР). В този случай е достатъчно да се попълни и приложи декларация за регистрация по ЗТР, попълнена по образец. Съгласно чл. 24, ал. 1 от ППЗОП, когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите заявления за участие или оферти и удостоверения за актуално състояние. 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата 4. Документ - договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия. 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“ до „д“, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП 6. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1 и 3 и ал. 5, т. 1 от ЗОП При наличие на декларираните обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, 3 и 5 от настоящото обявление, участниците ще бъдат отстранени. 7. Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника 8. Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника 9. Участникът да отговаря на изискванията на чл. 166, ал. 3 от Закона за устройство на територията. Съответствието с поставеното изискване се доказва с представянето на декларация (свободен текст), удостоверяваща отсъствието на обстоятелствата по чл. 166, ал. 3 от Закона за устройство на територията. 10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за участието или неучастнието на подизпълнители. 11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – когато е приложимо. 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, в случаите по чл. 28, ал. 5 от ЗОП 13. Декларация за приемане на условията в проекта на договора Съдържание на плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” - Техническо предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП и Срок за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 9 от ЗОП; Съдържание на плик № 3 с надпис „Предлагана цена” - ценово предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съответствието с поставеното изискване се доказва с представянето на следните документи: • Годишен баланс за последните три (2010, 2011 и 2012 г.) години, и отчет за приходите и разходите за последните три (2010, 2011 и 2012 г.) години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, в зависимост от датата на учредяване, респективно на започване на дейността си. Документите се представят в копия, заверени от участника. Чуждестранните участници представят еквивалентни документи от съответните компетентни органи, съобразно Националното им законодателство; Тези документи не се представят за Участници, които са регистрирани в Търговския регистър при Агенция по вписванията и са публикували годишните си финансови отчети. • Декларация, съдържаща информация за икономическото и финансовото състояние на участника за последните три (2010, 2011 и 2012 г.) години, в зависимост от датата на учредяване, респективно на започване на дейнноста си. Забележка: Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискванията за икономически и финансови възможности се отнасят за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, а документи се представят за всеки от тях, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е реализирал общо за последните три години (2010, 2011и 2012 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, общ оборот в размер не по-малко от 10 900 (десет хиляди и деветстотин) лева без ДДС. Участникът да е реализирал общо за последните три години (2010, 2011и 2012 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оборот от упражняване на строителен надзор в размер не по-малко от 5 450 (пет хиляди четиристотин и петдесет) лева без ДДС. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изискването ще се прилага за обединението (консорциум или др.) като цяло, спрямо включените в обединението леица, в тяхната съвкупност, а не за всеки поотделно.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък-декларация на основните договори за услуги, мениджмънт и строителен надзор на инфраструктурни проекти, изпълнени през последните три години, до крайния срок за подаване на оферти. Декларацията трябва да бъде придружена от заверени от участника копия на референции (препоръки) за добро изпълнение, в които трябва да се съдържа информация за стойността на обекта, дата и място на изпълнение настроителен надзор. 2. Съответствието с поставеното изискване се доказва с представянето на заверени от участника копия на валиден към датата на подаване на офертата сертификат ISO 9001:2008 за строителен надзор или еквивалентен на него, издаден от независимо лице по чл. 53, ал. 3 от ЗОП. Забележка: Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 3. Декларация, съдържаща списък на техническия персонал (ключовия персонал). Декларацията трябва да бъде придружен от: • Автобиография по Образец; • Документи, удостоверяващи образователната им квалификация, професионален и специфичен опит; • Декларация за разположение на ключов експерт – по Образец. Ако участникът е обединение, е необходимо включените в обединението лица, в тяхната съвкупност, а не всеки поотделно, да докажат технически възможности и квалификация. Чуждестранните участници представят еквивалентни документи, издадени от съответната държава. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и/или квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. Забележка: Всички документи, представени на чужд език, следва да са придружени от превод на български език, с изключение на документите по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП, които се представят в официален превод. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП. 4. Лиценз по чл.166 от ЗУТ за упражняване на строителен надзор или еквивалентен – копие заверено от Участника. 5. Декларация по закона за личните данни
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е упражнявал строителен надзор на минимум два обекта, сходни с предмета на поръчката през последните три години, до крайния срок за подаване на оферти. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването трябва да бъде изпълнено общо от обединението. 2. Участниците следва да има внедрена система за управление на качеството, за строителен надзор по ISO 9001:2008 или еквивалентен. В случай на участие на обединение /консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, сертификатите се представят за всеки един от членовете на обединението/консорциума, които ще изпълняват дейности, свързани със строителния надзор. 3. Участникът (консорциум/обединението в съвкупност) да разполага с екип от технически експерти за изпълнение на поръчката (ключов персонал), както следва: 3.1. Ключов експерт 1 - Ръководител на екипа: • Квалификация – висше образование, степен „магистър“ в областта на строително иннженерство или еквивалентно образование; • Общ професионален опит – минимум 5 години общ професионален опит; • Специфичен опит като ръководител на екип – минимум на 1 (един) проект за упражняване на строителен надзор на инфраструктурен проект, сходен с предмета на поръчката в областта на изграждане и/или реконструкция и/или ремонт на обществени сгради и/или промишлени сгради през последните три години 3.2. Ключов експерт 2 – Експерт по строителен надзор: • Квалификация – висше образование, степен „магистър“ в областта на строително иннженерство или еквивалентно образование. Включен в лиценза за извършване на дейностите по чл. 166 от ЗУТ на Участника; • Общ професионален опит – минимум 5 години общ професионален опит; • Специфичен опит – минимум 5 години в областта на строителния надзор 3.3. Ключов експерт 3 – Координатор по безопасност и здраве: • Квалификация – висше образование, степен „магистър“ в областта на икономиката, инженерните специалности или еквивалентно образование. Да притежава удостоверение „Специалист по БЗР“ или „Координатор по безопасност и здраве“ или еквивалентен документ; • Специфичен опит – минимум 5 години опит като „Координатор по безопасност и здраве“ или „Специалист по БЗР“. 4. Участникът (всеки член в обединението/консорциума) да е лицензиран за упражняване на строителен надзор. Чуждестранните участници представят документи за наличие на такъв лиценз от съответните компетентни органи, съгласно Националното им законодателство.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Участникът (всеки член в обединението/консорциума) да е лицензиран за упражняване на строителен надзор. Чуждестранните участници представят документи за наличие на такъв лиценз от съответните компетентни органи, съгласно Националното им законодателство. Съответствието с поставеното изискване се доказва с представянето на валидно удостоверение за вписване в регистъра, издаден от Началника на дирекцията за национален строителен надзор за извършване на дейности по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, като съгласно чл. 166, ал. 7 от ЗУТ тази дейност може да се извършва и от лица, представили копие от документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. В случай, че участникът притежава документ, чийто срок на валидност изтича по време на изпълнение на договора, то той следва да представи към офертата си Декларация (свободен текст), че се задължава да започне своевременно процедура по подновяването на документа, удостоверяващ правото му да извършва дейност по упражняване на строителен надзор, в законоустановения срок. Участникът да отговаря на изискванията на чл. 166, ал. 3 от Закона за устройство на територията. Съответствието с поставеното изискване се доказва с представянето на декларация (свободен текст), удостоверяваща отсъствието на обстоятелствата по чл. 166, ал. 3 от Закона за устройство на територията.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.08.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.08.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.08.2013 г.  Час: 10:00
Място

В сградата на община Крушари - с. Крушари, ул. "Девети септември" № 3-А

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията. Комисията ще уведоми писмено участниците за датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, както и ще оповести тази информация на посоченият в обявлението за поръчка Интернет адрес. При отварянето на плика с предлаганата цена имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се възлага по проект „Изграждане на едно защитено жилище в с. Крушари“ в изпълнение на договор № 08/321/01117 от 03.10.2012 г. финансиран по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони“ от Програма за развитие на селските райони 2007- 2013 г.“, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР)

VI.3) Допълнителна информация

Прогнозната стойност на обществената поръчка попада в приложното поле на чл.14, ал.3, т.2 от ЗОП, прогнозната стойност е по-висока от 66 000лв., поради което Възложителят прилага, предвидените в ЗОП опростени правила при провеждане на процедурата. Обявлението е изпратено по електронен път и Възложителят предоставя пълен достъп до документацията за участие в процедурата на посочения по-горе Интернет адрес, което обуславя предвидените съкратени срокове. Община Крушари предоставя пълен свободен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена и получена от интернет адреса на Възложителя: http://www.krushari.bg/, „Профил на купувача” - http://www.krushari.bg/pagelist.php?idd=432. Всеки участник може да поиска писмено от Възложителя разяснения по документацията за участие. Писмени искания за разяснения по същество относно документацията за участие в откритата процедура могат да бъдат подавани от лицата до изтичането на срока за нейното получаване, на адреса и до лицето, посочени в обявлението. Възложителят или упълномощено от него длъжностно лице предоставя исканите разяснения в четиридневен срок от постъпване на искането. Даденото от Възложителя разяснение се обявява публично на Интернет адреса на Възложителя: http://www.krushari.bg/pagelist.php?idd=432.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.07.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ