Версия за печат

00904-2013-0001

BG-Драгоман: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Драгоман, ул."Захари Стоянов" 26, За: Елена Ангелова - гл.спец."Програми, проекти и инвестиции", РБългария 2210, Драгоман, Тел.: 07172 2103, E-mail: obshtina_dragoman@abv.bg, Факс: 07172 2014

Място/места за контакт: Община Драгоман

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.obshtinadragoman.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.obshtinadragoman.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Провеждане на функционален анализ и подобряване на организацията на работа в общината” в изпълнение на проект „Организационно развитие на община Драгоман”, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Община Драгоман
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да изпълни срещу заплащане дейностите, включени в обществената поръчка с предмет: „Провеждане на функционален анализ и подобряване на организацията на работа в общината” в изпълнение на проект „Организационно развитие на община Драгоман”, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”, съгласно Техническата спецификация и описанието на обекта на обществената поръчка, Техническото предложение и Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, представляващи Приложения № 1, № 2, и № 3, представляващи неразделна част от договора.Общата цена на договора е 68 400.00 лв. (словом:шестдесет и осем хиляди и четиристотин лева) без ДДС и 82 080.00 лв. (словом:осемдесет и две хиляди и осемдесет лева) с включен ДДС, съгласно Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, Приложение № 3, неразделна част от настоящия договор. Плащанията се извършват в български лева, с банков превод :по следния начин: 1. авансово плащане не се дължи; 2. междинни плащания за всяка завършена дейност, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ (Приложение № 3), след приемането и одобряването от Възложителя на докладите/документите за извършените дейности и постигнатите резултати, удостоверени със съответните протоколи за одобряване на приетата работа и представена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Общият размер на междинните плащания не може да надвишава 80 % (осемдесет процента) от цената по договора по чл. 3, ал. 1. 3. окончателно плащане в размер на не по-малко от 20 % (двадесет процента) от цената по договора по чл. 3, ал. 1 се извършва след приемането и одобряването на заключителния доклад за изпълнението и подписване на окончателни предавателно-приемателни и констативни протоколи без забележки и представена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79411000, 80532000

Описание:

Консултантски услуги по общо управление
Услуги, свързани с обучение по управление

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
68400 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: К1-Техническа оценка - 70%, Максимален брой точки - 100т., където дейностите за изпълнение на поръчката - 40т.,методология за изпълнение на поръчката - 30т., организация и план на изпълнението - 20т.,управление на риска - 10т.; тежест: 70
Показател: К2 - Финансова оценка - 30%; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Обявление за обществена поръчка (528860) Преписка 00904-2013-0001

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 528860 от 12.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-13-056 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Провеждане на функционален анализ и подобряване на организацията на работа в общината” в изпълнение на проект „Организационно развитие на община Драгоман”, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”,
V.1) Дата на сключване договора
15.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.03.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"София Консултинг"ООД, ж.к."Дианабат", бл.64,вх.В,ет.1, ап.35, РБългария 1172, София, Тел.: 02 8620576, E-mail: l.stefanov@sofiaconsulting-bg.com, Факс: 02 8620576

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 83333.33 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 68400 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

обществена поръчка с предмет „Провеждане на функционален анализ и подобряване на организацията на работа в общината” в изпълнение на проект „Организационно развитие на община Драгоман”, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

16.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор