00904-2013-0001
Технически редакции | ||
16.07.2013 11:17 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
16.07.2013 11:16 ч. : | 16/07/2013 10:48 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.07.2013 11:16 ч. : | 16/07/2013 10:48 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.07.2013 11:17 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Драгоман: 27 - Други услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Драгоман, ул."Захари Стоянов" 26, За: Елена Ангелова - гл.спец."Програми, проекти и инвестиции", РБългария 2210, Драгоман, Тел.: 07172 2103, E-mail: obshtina_dragoman@abv.bg, Факс: 07172 2014
Място/места за контакт: Община ДрагоманИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.obshtinadragoman.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.obshtinadragoman.com.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Провеждане на функционален анализ и подобряване на организацията на работа в общината” в изпълнение на проект „Организационно развитие на община Драгоман”, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да изпълни срещу заплащане дейностите, включени в обществената поръчка с предмет: „Провеждане на функционален анализ и подобряване на организацията на работа в общината” в изпълнение на проект „Организационно развитие на община Драгоман”, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”, съгласно Техническата спецификация и описанието на обекта на обществената поръчка, Техническото предложение и Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, представляващи Приложения № 1, № 2, и № 3, представляващи неразделна част от договора.Общата цена на договора е 68 400.00 лв. (словом:шестдесет и осем хиляди и четиристотин лева) без ДДС и 82 080.00 лв. (словом:осемдесет и две хиляди и осемдесет лева) с включен ДДС, съгласно Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, Приложение № 3, неразделна част от настоящия договор. Плащанията се извършват в български лева, с банков превод :по следния начин: 1. авансово плащане не се дължи; 2. междинни плащания за всяка завършена дейност, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ (Приложение № 3), след приемането и одобряването от Възложителя на докладите/документите за извършените дейности и постигнатите резултати, удостоверени със съответните протоколи за одобряване на приетата работа и представена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Общият размер на междинните плащания не може да надвишава 80 % (осемдесет процента) от цената по договора по чл. 3, ал. 1. 3. окончателно плащане в размер на не по-малко от 20 % (двадесет процента) от цената по договора по чл. 3, ал. 1 се извършва след приемането и одобряването на заключителния доклад за изпълнението и подписване на окончателни предавателно-приемателни и констативни протоколи без забележки и представена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ
79411000, 80532000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Обявление за обществена поръчка (528860) Преписка 00904-2013-0001
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
6
"София Консултинг"ООД, ж.к."Дианабат", бл.64,вх.В,ет.1, ап.35, РБългария 1172, София, Тел.: 02 8620576, E-mail: l.stefanov@sofiaconsulting-bg.com, Факс: 02 8620576
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
обществена поръчка с предмет „Провеждане на функционален анализ и подобряване на организацията на работа в общината” в изпълнение на проект „Организационно развитие на община Драгоман”, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
16.07.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г