Версия за печат

01035-2013-0003

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национално сдружение на общините в Република България, ж.к. Редута, ул. Голаш №23, За: Марияна Николова, Р България 1111, София, Тел.: 003592 9434467, E-mail: namrb@namrb.org, Факс: 003592 9434431

Място/места за контакт: Марияна Николова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.namrb.org.

Адрес на профила на купувача: ww.namrb.org.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Дейности за информация и публичност"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на настоящата обществена поръчка включва дейности по осигуряване на информация и публичност по проект „Подобряване на общинския капацитет за предоставяне на публични услуги”, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет” и от Европейския социален фонд, в съответствие с изискванията на Регламент № ЕО 1828/2006 г. Обществената поръчка включва следните услуги: художествено оформление, предпечатна подготовка, корекции и подготовка за печат, отпечатване, довършителни операции, опаковка и доставка на адреса на възложителя на целеви рекламни материали (брошури, банери, чанти, папки, химикалки, флаш-памети).

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
107698 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 529279 от 13.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 9 / Обособена позиция №: / Заглавие:Дейности по информация и публичност
V.1) Дата на сключване договора
09.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.06.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“КА ЕЛ ОФИС” ООД, ЕИК 200799937, район Панчарево, вилна зона „Косанин дол №999, Р България 1137, София, Тел.: 003592 4219314, E-mail: office@kloffice.net, Факс: 003592 4219314

URL: www.kloffice.ne.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 213170 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 107698 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

ДА

Стойност или дял от договора, който ще се изпълнява от подизпълнителя:
Дял 30%
Кратко описание
Предметът на настоящата обществена поръчка включва дейности по осигуряване на информация и публичност по проект „Подобряване на общинския капацитет за предоставяне на публични услуги”, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет” и от Европейския социален фонд, в съответствие с изискванията на Регламент № ЕО 1828/2006 г. Обществената поръчка включва следните услуги: художествено оформление, предпечатна подготовка, корекции и подготовка за печат, отпечатване, довършителни операции, опаковка и доставка на адреса на възложителя на целеви рекламни материали (брошури, банери, чанти, папки, химикалки, флаш-памети).

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Предметът на настоящата обществена поръчка включва дейности по осигуряване на информация и публичност по проект „Подобряване на общинския капацитет за предоставяне на публични услуги”, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет” и от Европейския социален фонд

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

чл.120, ал.5, т.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор