Версия за печат

00145-2013-0082

BG-Бургас: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Районно управление "Социално осигуряване", бул. "Стефан Стамболов" № 126, За: Юра Митова - нач. сектор "ЧРПОАСД", Р България 8001, Бургас, Тел.: 056 803790, E-mail: burgas@nssi.bg, Факс: 056 803740

Място/места за контакт: ет. 8, ст. 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.noi.bg/index.php/aboutbg/buyer/currentbuyer.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява фондовете на държавното обществено осигуряване като разпоредител втора степенДруго (моля пояснете): Управлява фондовете на държавното обществено осигуряване като разпоредител втора степен

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Абонаментно поддържане и сервиз на офис техника, включително доставка на резервни части за принтерна, копирна и друга офис техника за нуждите на РУ “Социално осигуряване” гр. Бургас

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Бургас, бул. "Стефан Стамболов" № 126; гр. Поморие, ул. "Княз Борис I" № 78; гр. Айтос, ул. "Богориди" № 2; гр. Карнобат, бул. "България" № 13
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на настоящата поръчка е "Абонаментно поддържане и сервиз на офис техника, включително доставка на резервни части за принтерна, копирна и друга офис техника за нуждите на РУ “Социално осигуряване” гр. Бургас" и в обхвата му са включени следните дейности: 1. Профилактика на техниката при подадена заявка от Възложителя, но не по-често от веднъж на три месеца. 2. Сервиз, поддържане в техническа изправност и годност за експлоатация на офис техниката. 3. Даване на указания за правилното ползване на техниката съгласно предписанията на производителите. 4. Демонтаж на дефектирали части и монтаж на нови. 5. Доставка на нови резервни части с гаранционен срок, отговарящи на техническите изисквания за съответната техника.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50323000, 30124000, 30125000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на периферни компютърни устройства
Части и аксесоари за офис техника
Части и принадлежности за фотокопирни машини

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00145-2013-0082

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 526935 от 28.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 15 / Обособена позиция №: / Заглавие:Абонаментно поддържане и сервиз на офис техника, включително доставка на резервни части за принтерна, копирна и друга офис техника за нуждите на РУ “Социално осигуряване” гр. Бургас
V.1) Дата на сключване договора
09.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
31.05.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Сиенсис" АД, ЕИК 121708078, ж.к. "Бели брези", ул. "Лерин" № 44-46, Р България 1680, София, Тел.: 02 9583600, E-mail: office@cnsys.bg, Факс: 02 9583036

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4000 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор