Версия за печат

01873-2013-0001

BG-Велико Търново: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Административен съд - Велико Търново, пл. "Център" 2, корпус 4, ет. 2, За: Стела Василева Тошкова, Република България 500, Велико Търново, Тел.: 062 600467, E-mail: admsvt@gmail.com, Факс: 062 651083

Място/места за контакт: Стела Василева Тошкова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.asvt.eu.

Адрес на профила на купувача: http://asvt.eu/content/buyer.php.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: правораздаванеДруго (моля пояснете): правораздаване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Подготовка, организиране и провеждане на обучения по проект: "Повишаване на компетентността на магистрати и съдебни служители от Административен съд Велико Търново, Административен съд Ловеч и Административен съд Враца съобразно съвременните европейски тенденции", финансиран по ОПАК.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: НЕ
Място на изпълнение: Основно място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Подготовка, организиране и провеждане на обучения по проект: "Повишаване на компетентността на магистрати и съдебни служители от Административен съд Велико Търново, Административен съд Ловеч и Административен съд Враца съобразно съвременните европейски тенденции", финансиран по ОПАК, разделена по следните дейности: 1. "Подготовка, организиране и провеждане на работно посещение в Съда на ЕС в Люксембург за обсъждане на актуални правни проблеми, включително разглеждане на конкретни казуси"; 2. "Подготовка, организиране и провеждане на специализирано обучение по приложението на Директива 2006/112 относно общата система на ДДС и решенията на Съда на ЕС по дела, свързани с нея"; 3. "Подготовка, организиране и провеждане на специализирано обучение за съдии - Процесуални и материалноправни аспекти на касационните производства пред административните съдилища. Критерии за определяне на достъпа до съд, с оглед необжалваемите минимуми на административните наказания, приети в българското законодателство и съдебната практика в ЕС в тази връзка"; 4. "Подготовка, организиране и провеждане на обучение по английски език – І и ІІ ниво"; 5. "Подготовка, организиране и провеждане на специализирано обучение за съдебни служители - Практически инструкции за документооборот, съставяне и оформяне на документи в съдебната система".

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80500000, 80522000

Описание:

Услуги по обучение
Семинари за обучение

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
79891 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 538025 от 22.04.2013 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ДВ 538026 от 22.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
12.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.04.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "Персонал консулт - Ганчо Попов" ЕИК 040188503, Район Овча купел, бул "Драгоман" №16, България 1618, София, Тел.: 02 9312200, E-mail: g.popov@einet.bg, Факс: 02 9312400

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 100583.33 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 79891 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма "Админстративен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕСФ, Приоритетна ос: IІ. "Управление на човешките ресурси", Подприоритет: 2.4. "Компетентна съдебна система и ефективно управление на човешките ресурси", съгласно Договор рег.№ 12-24-2 от 20.02.2013г. по проект: "Повишаване на компетентността на магистрати и съдебни служители от Административен съд Велико Търново, Административен съд Ловеч и Административен съд Враца съобразно съвременните европейски тенденции". Бюджетна линия BG051PO002/12/2.4-08

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Краен срок за подаване на жалби - 05.07.2013

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

12.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор