Версия за печат

00479-2013-0012

BG-гр. Балчик: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000852544

Община Балчик, пл. „21 септември” № 6, За: Генчо Генчев, Република България 9600, гр. Балчик, Тел.: 0579 71062, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Място/места за контакт: Директор на Дирекция "АПИО"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.balchik.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.balchik.bg.

Електронен достъп до информация: http://www.balchik.bg/bg/infopage/161-%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на оборудване за операционна зала”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
МБАЛ –Балчик , с адрес: гр. Балчик, ул. „Зл. Петков” № 1.
Код NUTS: BG332
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставката, предмет на възлагане в настоящата поръчка, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по договор № BG161PO001/1.1-11/2011/013 в изпълнение на проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ – Балчик за оборудване със специализирана апаратура”, по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-11/2011 „Подкрепа за реконструкция/обновяване и оборудване на общински лечебни заведения в градските агломерации”, бюджетна линия BG161PO001/1.1-11/2011, приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, операция 1.1 „Социална инфраструктура”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Обект на настоящата обществена поръчка е „доставка на стоки, осъществявана чрез покупка, както и всички необходими предварителни дейности по употребата на стоката като инсталиране, тестване на машини и съоръжения и други” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Доставка на оборудване за операционна зала”. Описание: След проведена открита процедура по ЗОП и сключен договор с изпълнител ще бъдат изпълнени предвидените доставки. Инвестицията по проекта предвижда доставка на специализирано медицинско оборудване в рехабилитирани помещения на болничния комплекс на МБАЛ Балчик. Това оборудване е надлежно одобрено от Министерство на здравеопазването.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Сет за лапароскопска хирургия - 1 бр.; 2. Аргонплазма коагулатор - 1 бр.; 3. Електрокоагулатор - 1 бр.; 4. Операционни лампи - халогенни - 5 бр. 5. Комплект хирургични инструменти - 6 бр.

Стойност, без да се включва ДДС
322000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие. Форма на гаранцията за участие. Размер на гаранцията за участие. Гаранцията за участие е в размер на 3 200 (три хиляди и двеста) лева. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: „УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД, Клон БАЛЧИК Банков код (BIC): UNCRBGSF Банкова сметка (IBAN): BG11UNCR 9660 3324 0052 12 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът кандидатства. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Балчик или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Банка: „УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД, Клон БАЛЧИК Банков код (BIC): UNCRBGSF Банкова сметка (IBAN): BG11UNCR 9660 3324 0052 12 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят определя следната схема на плащане: 1. авансово плащане – в размер на 40 % (четиридесет на сто) от общата цена, платимо в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на договора срещу представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на оригинал на фактура за стойността на дължимото авансово плащане. Авансът се приспада от стойността на окончателното плащане. 2. окончателно плащане – в размер на останалите част - 60 % (шестдесет на сто) от общата цена, платима в срок до 30 (тридесет) дни след доставка на цялото оборудване, предмет на настоящия договор, установено с подписването на двустранен приемо- предавателен протокол за изпълнение предмета на договора срещу представен от Изпълнителя оригинал на фактура за стойността на дължимото окончателно плащане. Дължимите по договора плащания се извършват от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ въз основа на документите, предвидени за съответния вид плащане, издадени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Във всеки разходооправдателен документ, издавана от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ задължително се посочва, че плащането е свързано с изпълнението на проект: изписва се само наименованието и думите „финансиран от Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г.” Плащането се извършва с платежно нареждане по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, поставя и има изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, преди сключването на договора възложителят изисква участникът да се регистрира като самостоятелно юридическо лице. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват представят оригинал или нотариално заверено копие от учредителен документ - споразумение или договор. В случай, че участникът е обединение, участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. За целта участникът представя документ, подписан от лицата в обединението, в който посочва представляващия. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът задължително трябва са съдържа разпределение на дейностите от предмета на поръчката между участниците в обединението, както и ресурсите, с които ще участва всеки един от тях. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложен документ (споразумение или договор) за създаването на обединение/ консорциум или в приложеният такъв липсват задължителните клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. В случай, че участник в процедурата е обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, всеки един от участниците трябва да отговаря на описаните по-горе административни изисквания по ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и т. 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединениетот доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Когато участникът предвижда участието на подизпълинтели, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5 и т. 6 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Всеки участник може да представи само една оферта. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който са налице обстоятелствата по чл. 47, ьл. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и т. 3 и ал. 5 от ЗОП, както и някое от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 3.който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 4. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който, след прилагане на правилото по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП, е налице някое от следните обстоятелства: 1. не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и т. 3 и ал. 5 и описаните в настоящия раздел обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговарят на предварително обявените условия на Възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор; 6. който в процеса на провеждане на процедурата не е уведомил възложителя за всичи настъпили промени в обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, както следва: Съдържание на плик № 1 с надпис „Документи за подбор” - 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Оферта, съгласно чл. 28, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 3. Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице, а когато не е представен ЕИК, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Документът за регистрация не се изисква, ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на ЗТР. продължава в раздел VI.3

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Декларация, съдържаща информация за общия оборот за последните три (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, придружена от заверени от участника копия на балансите и отчетите за приходите и разходите за последните три (2010, 2011 и 2012 г.) финансови години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Представянето на балансите и отчетите за приходите и разходите не се изисква, когато същите са вписани в Търговския регистър по партидата на участника; 2. Декларация, съдържаща информация за оборота от доставка на стоки, които са предмет на поръчката (доставка на медицински изделия и/или консумативи), за последните три (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Забележка: Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, описаните в настоящия раздел документи се представят само от участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, описаните в настоящия раздел документи се представят за всеки от подизпълнителите, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Реализирали общ оборот през последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в размер на не по-малко от 966 000 (деветстотин шестдесет и шест хиляди) лева. 2. Реализирали оборот от доставка на стоки, които са предмет на обществената поръчка (доставка на медицински изделия и/или консумативи) общо през последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в размер на не по-малко от 644 000 (шестстотин четиридесет и четири хиляди) лева. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономическо и финансово състояние се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискванията за икономическо и финансово състояние се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответствие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация, съдържаща списък на договорите за доставка на стоки, които са предмет на обществената поръчка (доставка на медицински изделия и/или консумативи), изпълнени от участника през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите. Всеки договор, посочен в декларацията трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение, издадена от възложителите. Не се допуска представянето на препоръки за договори, които не са посочени в декларацията; 2. Копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието, за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват на сертификация „продажба/дистрибуция на медицински изделия и/или консумативи“ или еквивалентен. Възложителят ще приема и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както идруги доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството; 3. Копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието, за управление на качество ISO 13485:2003 с обхват на сертификация „производство на медицинска апаратура“ или еквивалентен. Възложителят ще приема и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както идруги доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, описаните в настоящия раздел документи се представят само от участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, описаните в настоящия раздел документи се представят за всеки от подизпълнителите, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. През последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, участникът трябва да има изпълнени най-малко два договора за доставка на стоки, които са предмет на обществената поръчка (доставка на медицински изделия и/или консумативи); 2. Участникът трябва да прилага внедрена система за контрол на качеството ISO 9001:2008 с предметен обхват на сертификация „продажба/дистрибуция на медицински изделия и/или консумативи“ или еквивалент; 3.Производителят на предлаганата апаратура трябва да прилага система за качеството ISO 13485:2003 с предметен обхват на сертификация „производство на медицинска апаратура“ или еквивалент. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за изискванията за технически възможност и квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответствие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок на доставка; тежест: 30
Показател: Гаранционен срок в месеци; тежест: 35
Показател: Предлагана цена; тежест: 35
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12.08.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена в деловодството на Община Балчик - на адрес: гр. Балчик - 9600, пл. „21 септември” № 6, всеки работен ден от 08:30 часа до 16:00 часа до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва в сградата на Община Балчик, адрес: гр. Балчик - 9600, пл. „21-ви септември” № 6, всеки работен ден от 08:30 часа до 16:00 часа. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Балчик: Банка: „УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД, Клон БАЛЧИК IBAN:BG38UNCR96608497503315 BIC: UNCRBGSF код на плащане 44 70 00 На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението в електронен вид се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на Община Балчик (посочен и в обявлението за откриване на процедурата): http://www.balchik.bg /Обяви/Обществени поръчки.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
22.08.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

100

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27.08.2013 г.  Час: 10:00
Място

В административната сграда на Община Балчик, адрес: гр. Балчик - 9600, пл. „21-ви септември” № 6

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията. Комисията ще обяви писмено до участниците датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти. При отварянето на плика с предлаганата цена имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Настоящата обществена поръчка се възлага по договор № BG161PO001/1.1-11/2011/013 в изпълнение на проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБЛА – Балчик за оборудванен със специализирана апаратура”, по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-11/2011 „Подкрепа за реконструкция/обновяване и оборудване на общински лечебни заведения в градските агломерации”, бюджетна линия BG161PO001/1.1-11/2011, приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, операция 1.1 „Социална инфраструктура”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Допълнителна информация

I. Продължение от раздел III.2.1.: В този случай е достатъчно да се попълни и приложи декларация за регистрация по ЗТР, попълнена по образец съгласно Образец № 2 към документацията. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът за регистрация трябва да е издаден от компетентния орган в страната, в която участникът е установен, и да се представи в официален превод на български език; 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); 5. Документ - договор или споразумение за създаване на обединение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия, а когато представляващия не е посочен в договора/споразумението за създаванен на обединение - представя се, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 6. декларации за отсътвие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 7. доказателства за иконом. и финанс. състояние и за технически възможности и квалификация на участника; 9. Заверено копие от разрешение или удостоверение за търговия на едро с медицински изделия по предмета на поръчката, съгласно Закона за медицинските изделия, валидно към датата на подаване на офертата; 10. Заверено копие на Документ (оторизационно писмо или друг документ), удостоверяващ, че участникът има право да извършва доставка на територията на Република България на предлаганото медицинско бо, издаден от производителя или упълномощения му представител, съгласно чл. 10 от Закона за медицинските изделия, валиден за срока на валидност на офертата; 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 12. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 13. Документ за внесена гаранция за участие; 14. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП; 15. Документ за закупена документация за участие; Съдържание на плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” - 1. Техническо предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП; 2. Срок за изпълнение на поръчката; 3. Декларация, че предлаганото оборудване е ново, неупотребявано и нерециклирано; 4. Декларация за съответствие на предлаганото от участника оборудване с приложимите европейски директиви; 5. Гаранционен срок на предлаганото оборудване; Съдържание на плик № 3 с надпис „Предлагана цена” - ценово предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП. II. Срокът по чл. 64, ал. 1 от ЗОП от 52 календарни дни за получаване на оферти по обществени поръчки, възлагани по реда на чл. 14, ал. 1, т. 2 от ЗОП, на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП се намалява със седем дни, тъй като обявлението се изпраща по електроне път и с още пет дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението в електронен вид, възложителят осигурява пълен достъп до документацията в електронен вид на следния интернет адрес - http://www.balchik.bg.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.07.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ