Версия за печат

00479-2013-0012

BG-гр. Балчик:

РЕШЕНИЕ

Номер: 75 от 12.07.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

А) за откриване на процедура


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Балчик, пл. „21 септември” № 6, За: Генчо Генчев, Република България 9600, гр. Балчик, Тел.: 0579 71062, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Място/места за контакт: Директор на Дирекция "АПИО"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.balchik.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.balchik.bg/bg/infopage/161-%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОТКРИВАНЕ

ОТКРИВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

чл. 16, ал. 8 от ЗОП

IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

Доставки
ІV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог/на конкурса за проект

Доставката, предмет на възлагане в настоящата поръчка, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по договор № BG161PO001/1.1-11/2011/013 в изпълнение на проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ – Балчик за оборудване със специализирана апаратура”, по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-11/2011 „Подкрепа за реконструкция/обновяване и оборудване на общински лечебни заведения в градските агломерации”, бюджетна линия BG161PO001/1.1-11/2011, приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, операция 1.1 „Социална инфраструктура”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Обект на настоящата обществена поръчка е „доставка на стоки, осъществявана чрез покупка, както и всички необходими предварителни дейности по употребата на стоката като инсталиране, тестване на машини и съоръжения и други” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Доставка на оборудване за операционна зала”. Описание: След проведена открита процедура по ЗОП и сключен договор с изпълнител ще бъдат изпълнени предвидените доставки. Инвестицията по проекта предвижда доставка на специализирано медицинско оборудване в рехабилитирани помещения на болничния комплекс на МБАЛ Балчик. Това оборудване е надлежно одобрено от Министерство на здравеопазването.

ІV.2) Зелена обществена поръчка
ІV.2.1) Поръчката е "зелена", съгласно обхвата на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки

НЕ

ІV.2.1.2.) "Зелените" критерии присъстват във:
ІV.2.2) Поръчката е "зелена" извън обхвата на Националния план за действие

НЕ


V: МОТИВИ

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съобразно изготвения от Община Балчик и одобрен от Управляващия орган на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 г. - 2013 г. бюджет по проект «Преустановяване, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ – Балчик за оборудване със специализирана апаратура», по договор № BG161PO001/1.1-11/2011/013 в изпълнение на проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБЛА – Балчик за оборудванен със специализирана апаратура”, по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-11/2011 „Подкрепа за реконструкция/обновяване и оборудване на общински лечебни заведения в градските агломерации”, бюджетна линия BG161PO001/1.1-11/2011, приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, операция 1.1 „Социална инфраструктура”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на доставката, предмет на настоящата поръчка е 322 000 (триста двадесет и две хиляди) лв. без вкл. ДДС или 386 400 (триста осемдесет и шест хиляди и четиристотин) лв. с вкл. ДДС. Предвид обстоятелството, че през настоящата календарна година Възложителят е провел и ще проведе и друга обществена поръчка със същия и/или със сходен предмет, съобразно нормата на чл. 15 от ЗОП за определяне на прогнозна стойност на поръчката и с оглед разпоредбата на чл. 14, ал. 1, т. 2 от ЗОП във връзка с чл. 45а, ал. 2, т. 2, буква „б” от ЗОП, която предвижда задължение, при планирана за провеждане поръчка за доставка на стойност равна или по-висока от 391 160 (триста деветдесет и една хиляди сто и шестдесет) лева без вкл. ДДС, Възложителят да проведе някоя от предвидените в ЗОП формални процедури, като съобразно нормата на чл. 45а, ал. 1 т. 3 от ЗОП, е длъжен и да изпрати обявлението за откриване на процедури за публикуане, освен в Регистъра на Агенцията по обществени поръчки и в Официален вестник на Европейския съюз. Прилагане на опростени правила по ЗОП. Прогнозната стойност, като се вземе предвид и стойността на проведените и предстоящи за провеждане обществени поръчки със същия или сходен предмет през настоящата календарна година, определена съобразно условията на чл. 15 от ЗОП не попада в приложното поле на чл. 14, ал. 3, т. 1 от ЗОП. Прогнозната стойност е по-вискока от 391 160 лв., поради което възложителят не може да прилага, предвидените в ЗОП опростени правила при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е:
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: ОДОБРЯВАМ

обявлението и документацията за участие


VII: ОБЖАЛВАНЕ

VII.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VII.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

12.07.2013 г. 


Възложител

Трите имена: НИКОЛАЙ ДОБРЕВ АНГЕЛОВ
Длъжност: КМЕТ НА ОБЩИНА БАЛЧИК