Версия за печат

00530-2013-0017

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Дондуков" № 52, За: Димитър Джумалийски, гл.юрисконсулт, дирекция УЧР, България 1000, София, Тел.: 02 98593226, E-mail: d.djumalijski@nra.bg

Място/места за контакт: гр.София, бул."Княз Дондуков" № 52, ЦУ на НАП, Дирекция УЧР

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Абонаментно поддържане и обслужване на софтуерна система за управление на човешките ресурси HeRMeS, версия 4.0

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Абонаментно поддържане и обслужване на софтуерна система за управление на човешките ресурси HeRMeS, версия 4.0, като в предмета се включват следните дейности: 1. Поддръжка на софтуера на информационната система HeRMeS върху сървърите и работните станции на ЦУ на НАП, включително дирекция „Обжалване и данъчно осигурителна практика" — гр. София; Териториална дирекция на НАП София, Териториална дирекция "Големи данъкоплатци и осигурители" и уеб-сървъра на HeRMeS.;2. Отстраняване на технически проблеми в софтуера на системата; 3. Поддръжка, настройка и при необходимост корекция на всички видове съществуващи документи за печат, извеждани от системата и въвеждане на нови при необходимост, съгласно утвърдените образци на НАП; 4. Поддръжка, настройка и при необходимост корекция на изготвяните от информационната система HeRMeS длъжностни разписания и поименни разписания на длъжностите, съгласно утвърдените образци в НАП; 5. Отстраняване на грешно записани данни в базата, които автоматично са генерирани от приложението и грешките са по вина на приложението;6. Техническа помощ при разработка на програмни продукти от НАП, ползващи данни от информационната система HeRMeS; 7. Възможност за постоянна връзка с фирмата и реагиране на място, в рамките на един работен ден, при възникване на по-сложни проблеми с продукта; 8. Телефонна помощ по отношение на информационната система HeRMeS, включваща разясняване на функциите и характеристиките, разясняване на документацията и проверка, анализ и поправка на грешки, доколкото това е възможно по телефона.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72267000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на софтуер

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
23763 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявяване на конкурентно възлагане на поръчка

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския сюъз (ОВ на ЕС) съгласно Директива 2004/18/ЕО

- свързани със защитата на изключителни права.

Допълнителна информация

Правно основание – чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП, в съответствие с чл.31, параграф 1, буква "б", във връзка с чл.28 от Директива 2004/18/ЕО/. В Агенцията за обществени поръчки (АОП) на 04.04.2013 г. възложителят е представил Решение № РЦУ-47 от 04.04.2013 г. на главния секретар на НАП за откриване на процедура на договаряне без обявление с посочения по-горе предмет, ведно с доказателства за установяване на законосъобразността на избора на процедура договаряне без обявление и покана за участие, адресирана до "Технологика" ЕАД, ЕИК 201593301. „Технологика” ЕАД е единствен носител на авторските права за софтуерна система за управление на човешките ресурси HeRMeS и правата на интелектуална собственост не са предостъпени на трети лица, за което дружеството представя декларации от изпълнителния директор на „Технологика” ЕАД и свидетелството за търговска марка. Доколкото „Технологика” ЕАД е носител на авторските права за продукта, то възлагането на обществената поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторските му права или други права на интелектуална собственост. В подкрепа на твърдението са представени: 1. Декларация от изпълнителния директор на „Технологика” ЕАД, че авторските права върху софтуерния продукт HeRMeS принадлежат на дружеството, а изключителните права върху него и техническата поддръжка не са преотстъпвани на трети лица. В същата декларация се посочва, че дружеството има изключително право да: a) използва софтуерната система; b) разрешава използването й от други лица; c) доразвива функционално и модулно системата; d) доокомплектова с допълнителни модули и лицензии софтуерната система при съществуващи конфигурации; e) поддържа и обновява системата. 2. Декларация на изпълнителния директор на „Технологика” ЕАД, че авторските права върху софтуерната система HeRMeS и всичките й модули принадлежат на дружеството и са освободени от претенции от трети лица. 3. Свидетелство за търговска марка №33522 издадено на „Технологика” ЕАД за притежание на марката HeRMeS. Уведомление от Патентното ведомство на РБългария за подновяване на регистрацията за нов период – до 27.06.2017г. Предвид това считаме, че са налице условията за прилагане на чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП, в съответствие с чл.31, параграф 1, буква "б" във връзка с чл.28 от Директива 2004/18/ЕО/. В този смисъл е и публикуваното в страницата на АОП становище, във връзка с извършена на основание чл. 19, ал.2, т. 24 от ЗОП, предварителната проверка на агенцията, а именно че изборът на процедурата е законосъобразен.

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 045 - 072475 от 05.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 64 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Абонаментно поддържане и обслужване на софтуерна система за управление на човешките ресурси HeRMeS, версия 4.0
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.06.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ТЕХНОЛОГИKA” EАД, ЕИК 201593301, ул."Червена стена" № 46, България 1421, гр.София, Тел.: 02 91912

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 23763 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 23763 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

1. Поради вида на процедурата - договаряне без обявление по реда на ЗОП, обявление не е изпращано, съобразно нормативната уредба, която не предвижда такъв документ в този вид процедура. Решение № РЦУ-47/04.04.2013г. за откриване на процедурата и поканата до кандидата са изпратени до АОП с писмo изх.№ E-12-00-164/04.04.2013г., като уникалният номер на поръчката в РОП е 00530-2013-0017. 2. Общата прогнозна стойност на всички поръчки за 2013 г. с код по СРV 72267000 е в размер на 3 462 800лв. без ДДС, поради което поръчката е включена в предварителното обявление на НАП за 2013 г. по чл.23, ал.1 и чл.45а, ал.1 от ЗОП, публикувано в ОВ на ЕС 2012/S45-072475/05.03.2013г. Независимо, че общата стойност за изпълнение на договора е в размер на 23 763 лв. без ДДС, гореизложеното налага публикуване на обявлението за възложена поръчка в ОВ на ЕС в изпълнение на чл.45а, ал.1, т.5 от ЗОП. 3. Срокът на действие на договора е 12 месеца от датата на сключването му. Договорът подлежи на предсрочно прекратяване при инсталиране в НАП на различна софтуерна система за управление на човешките ресурси с аналогична функционалност или при внедряване на по-висока версия от версия 4.0 на продукта на "Технологика" ЕАД, HeRMeS.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988, E-mail: adm.sgs@scc.bg, Факс: 02 9813740

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.07.2013 г.