Версия за печат

00533-2013-0004

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Летище София" ЕАД, бул. "Христофор Колумб" № 1, За: Георги Минков; Антон Тончев, Република България 1540, София, Тел.: 02 9372136; 02 9372565, E-mail: a.tonchev@sofia-airport.bg, Факс: 02 9372010

Място/места за контакт: Отдел "ИО"; Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia-airport.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia-airport.bg/pages/content.aspx?lm01=122.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

летищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка, инсталация и пускане в експлоатация на система за визуална полетна информация в обществените зони на Терминал 1”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: На територията на летище София.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Подмяната на съществуващата система за полетна информация на терминал 1, включва: 1. Доставка на: 53 броя широкоекранни LCD информационни дисплеи, 53 управляващи компютри (контролери) със съответния клиентски софтуер към тях, 19“ инчов сървърен шкаф (RAC), оборудван с минимум два високонадеждни сървъра – основен и втори дублиращ за „горещ” резерв в зависимост от избора на сървърна операционна система. 2. База от данни и технология на обслужване на клиентите, специализиран софтуер за управление на дисплей и мултимедийно съдържание, с конзола за конфигуриране, поддръжка, мониторинг и оперативно управление на системата, Специализиран софтуер за полетна информация. 3. Поетапен демонтаж на съществуващата система за полетна информация и подмяна с новите монитори. 4. Инсталация и всички необходими дейности по конфигуриране, настройка и добавяне на модули, компоненти и материали, осигуряващи пълна работоспособност и функционалност на системата. 5. Тестване за съответствие с техническата спецификация, обучение на обслужващия персонал и последващо пускане в реална експлоатация, както и осигуряване на тригодишна гаранционна поддръжка на системата на място при възложителя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48813000

Описание:

Системи за информиране на пътниците

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
406000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 519806 от 23.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 100-Д-123 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Доставка, инсталация и пускане в експлоатация на система за визуална полетна информация в обществените зони на Терминал 1"
V.1.1) Дата на сключване договора
09.07.2013 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.04.2013 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

2

 История
V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"СТЕМО" ООД, ЕИК: 81708126, бул. "Никола Вапцаров" 55, Expo 2000, Република България 1407, София, Тел.: 02 8162300, E-mail: mail@stemo.bg, Факс: 02 8162303

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 406000 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113; 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9356113; 02 9884070

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/public/index.php.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

12.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП