Версия за печат

00884-2013-0002

BG-Пловдив: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Университет по хранителни технологии Пловдив, бул. "Марица" 26, За: проф.д-р Милчо Ангелов, България 4002, Пловдив, Тел.: 032 994221, E-mail: mangelov@filibeto.org, Факс: 032 644102

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uft-plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача: www.uft-plovdiv.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"РАЗРАБОТВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННИ УЧЕБНИ ПОМАГАЛА И СЪЗДАВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННИ ХРАНИЛИЩА" по проект: „Стъпка към ново образователно бъдеще с електронни форми на дистанционно обучение”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр. Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на договора са дейностите, включени в обществената поръчка с предмет: РАЗРАБОТВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННИ УЧЕБНИ ПОМАГАЛА И СЪЗДАВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННИ ХРАНИЛИЩА" както следва: 1.Разработване на електронни учебни помагала; 2.Създаване на електронни хранилища, където да бъдат включени разработените материали и електронни ресурси; 3.Обучение на 24 преподаватели и на 7 души администратори и технически персонал за работа с електронните учебни помагала

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72212190

Описание:

Услуги по разработване на образователен софтуер

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
230000 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 230000, Най-висока оферта: 232000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка; тежест: 70
Показател: Финансова оценка; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 534365 от 02.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 48 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Разработване на електронни учебни помагала и създаване на електронни хранилища”
V.1) Дата на сключване договора
10.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.06.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Айсиджен корпорейшън" ООД, ЕИК123503218, ул."Проф. Хараламби Тачев" №16, България 1146, София, Тел.: 02 9620099, E-mail: office@aisygen.com, Факс: 02 9628408

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 234000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 230000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 230000, Най-висока цена 232000 BGN без ДДС
В Брой месеци 10
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата поръчка "Разработване на електронни учебни помагала, създаване на електронни хранилища и обучение на преподаватели, административен и технически персонал" е във връзка с изпълнението на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” на Министерство на образованието, младежта и науката, Договор BG051PO001-4.3.04-0008 и е част от проект „Стъпка към ново образователно бъдеще с електронни форми на дистанционно обучение”, финансиран по ОП „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски социален фонд и бюджета на Република България

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби е изтекъл на 27.06.2013 г.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор