Версия за печат

00038-2012-0004

BG-Габрово: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Габрово, пл.Възраждане №3, За: Радостина Кожухарова, България 5300, Габрово, Тел.: 066 818306, E-mail: rkozhuharova@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gabrovo.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Развитието на човешкия потенциал – фактор в модерната европейска общинска администрация”, договор за безвъзмездна помощ No.10-25-11/01.03.2012 г., с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Габрово
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящата информация за сключен договор е във връзка с:

Рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Осъществяването на одитния ангажимент има за цел да подпомогне Възложителя чрез прилагането на систематичен и дисциплиниран подход за оценяване и подобряване ефективността на процесите на управление на риска, контрол и управление. Той следва да включва проследяване ефективното прилагане на националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение и отчитане на проекта от страна на Възложителя; проследяване ефективното прилагане от страна на Възложителя на правилата, разписани от органите, отговорни за управление, наблюдение и контрол на Оперативна програма „Административен капацитет“; осигуряване на допълнителен контролен механизъм за проследяване изпълнението на всички правила за изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проекта.Срокът за цялостното изпълнение на договора е обвързан с действието и срока на договор за безвъзмездна помощ No.10-25-11/01.03.2012 г., с който е финансиран проект „Развитието на човешкия потенциал – фактор в модерната европейска общинска администрация”, договор за безвъзмездна помощ No.10-25-11/01.03.2012 г., с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд., и е преди окончателното приключване на дейностите и отчитане на разходите по проекта. Стойността на договора е 1400 лв./хиляда и четиристотин лева/ без ДДС.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1400 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: техническата оценка - Ti; тежест: 40
Показател: финансова оценка - Фi; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 469179 от 17.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 369-АПИО-13 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Развитието на човешкия потенциал – фактор в модерната европейска общинска администрация”, договор за безвъзмездна помощ No.10-25-11/01.03.2012 г. , с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”
V.1) Дата на сключване договора
08.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
31.05.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ГРАНТ ТОРНТОН” ООД ЕИК 831716285, бул.“Черни връх“№ 26, България 1421, гр. София, Тел.: 02 9805500

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 2833.33 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1400 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Развитието на човешкия потенциал – фактор в модерната европейска общинска администрация”, договор за безвъзмездна помощ No.10-25-11/01.03.2012 г. , с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор