Версия за печат

00080-2013-0009

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на здравеопазването, Площад "Света Неделя" № 5, За: Румяна Ставрева, България 1000, София, Тел.: 02 9301466, E-mail: rstavreva@mh.government.bg, Факс: 02 9301451

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: mh.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на компютри и офис оборудване за нуждите на Министерство на здравеопазването и Националния съвет по цени и реимбурсиране на лекарствени продукти“. Обществената поръчка се състои от 8 самостоятелно обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 „Доставка и гаранционна поддръжка на сървърна техника“ Обособена позиция №2 „Доставка и гаранционна поддръжка на компютърни конфигурации“ Обособена позиция №3 „Доставка и гаранционна поддръжка на високоскоростни скенери за документи с автоматично листоподаващо устройство“ Обособена позиция №4 „Доставка и гаранционна поддръжка на принтери“ Обособена позиция №5 „Доставка и гаранционна поддръжка на копирни машини“ Обособена позиция №6 „Доставка и гаранционна поддръжка на факс апарати“ Обособена позиция №7 „Доставка и гаранционна поддръжка на мрежови комутатори“ Обособена позиция №8 „Доставка и гаранционна поддръжка на телефонни апарати“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на офис оборудване за нуждите на Министерство на здравеопазването и Националния съвет по цени и реимбурсиране на лекарствени продукти, във вида и количеството описано в техническото му предложение № 1 „Доставка и гаранционна поддръжка на сървърна техника“- 1 бр. № 2 „Доставка и гаранционна поддръжка на компютърни конфигурации“-52 бр. № 4„Доставка и гаранционна поддръжка на принтери“ - 25 бр.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30100000

Описание:

Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
85748.5 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: За обособена позиция № 1-показател К1- Предлагана цена; тежест: 40
Показател: За обособена позиция № 1-показатек К2-Техническо предложение; тежест: 60
Показател: За обособена позиция №2-показател Кц- Предложена от участника цена без ДДС; тежест: 40
Показател: За обособена позиция №2-показател Кс-Срок за доставка на компютърната техника; тежест: 10
Показател: За обособена позиция №2-показател Кп-Производителност; тежест: 50
Показател: За обособени позиции 4 - К1i-Предложена цена; тежест: 80
Показател: За обособени позиции 4- К2i-Срок на изпълнение на поръчката; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 527013 от 28.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-17-399 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на офис оборудване за нуждите на Министерство на здравеопазването и Националния съвет по цени и реимбурсиране на лекарствени продукти , об. поз. 1,2 и 4
V.1) Дата на сключване договора
10.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.05.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КОНТРАКС АД, ЕИК 175415627, гр. София 1113; ж.к. Изток, ул. Тинтява № 13, България 1113, София, Тел.: 02 960977, E-mail: sales@dilex.bg, Факс: 02 9209660

URL: www.dilex.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 85748.5 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

10.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор