Версия за печат

01379-2011-0099

BG-Русе: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЕН СИСТЕМЕН ОПЕРАТОР" ЕАД - МЕР Русе, УЛ."БОРИСОВА" №27, За: Лъчезар Йорданов Стойков, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 813540; 0885 736678, E-mail: l.stoykov@rs.eso.bg, Факс: 082 822067

Място/места за контакт: Лъчезар Йорданов Стойков
I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ДОСТАВКА НА КОНСУМАТИВИ ЗА ОФИС ТЕХНИКА ЗА ЕСО ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Варна, кв.”Възраждане”, бул. „Трети март”, подстанция „Варна Север”
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ДОСТАВКА НА КОНСУМАТИВИ ЗА ОФИС ТЕХНИКА ЗА ЕСО ЕАД

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125100, 30192320, 30125110

Описание:

Касети с тонер
Ленти за принтери
Тонер за лазерни принтери/факс машини


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
8762.36 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

№06-06-13-10СПП

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за система за предварителен подбор
Номер на обявлението в ДВ 447571 от 12.08.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № МЕР-РС-ДОГ-17 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Доставка на консумативи за офис техника за ЕСО ЕАД” за обособена позиция №1–Консумативи за офис техника Hewlett Packart(HP)
V.1.1) Дата на сключване договора
09.07.2013 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.06.2013 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

4

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„РОЕЛ - 98” ЕООД ЕИК 121798467, гр. София, община Столична, ройон Лозенец бул.”Хр.Смирненски” №53, България 1505, гр. София, Тел.: 02 9461920, Факс: 02 9461920

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4424.35 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № МЕР-РС-ДОГ-18 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„ Доставка на консумативи за офис техника за ЕСО ЕАД” за обособена позиция №2: Доставка на консумативи за офис техника Kyocera
V.1.1) Дата на сключване договора
09.07.2013 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.06.2013 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

3

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„РОЕЛ - 98” ЕООД ЕИК 121798467, гр. София, община Столична, ройон Лозенец бул.”Хр.Смирненски” №53, България 1505, София, Тел.: 02 9461920, Факс: 02 9461920

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 586 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № История МЕР-РС-ДОГ-19 История / Обособена позиция №:4 / Заглавие:„Доставка на консумативи за офис техника за ЕСО ЕАД” за обособена позиция №4: Доставка на консумативи за офис техника Canon, Toshiba, Konika , Panasonic и др.
V.1.1) Дата на сключване договора
09.07.2013 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.06.2013 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

2

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„РОЕЛ - 98” ЕООД ЕИК 121798467, гр. София, община Столична, ройон Лозенец бул.”Хр.Смирненски” №53, България 1505, София, Тел.: 02 9461920, Факс: 02 9461920

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3752.01 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП