Версия за печат

00761-2013-0003

BG-Сапарева баня:

РЕШЕНИЕ

Номер: 344 от 09.07.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Сапарева баня, ул."Германея" 1, За: инж. Радка Георгиева, Република България 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0701 47918

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Доставки
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на горива за служебните автомобили на община Сапарева баня”

II.3) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата поръчка е периодична доставка на течни горива за служебните автомобили на община Сапарева баня с цел зареждане на автомобилите с дизелово гориво, бензин А-95Н, газ пропан-бутан.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

09132000, 09134200, 09122000

Описание:

Бензин
Дизелово гориво
Пропан и бутан

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 325 от 03.07.2013 г. 
Година и номер на документа:
 - 
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 761-2013-3
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

548743

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

03.07.2013 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

В оригиналното обявление

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2)Условия за участие III. 2.1/ Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри.

Вместо:

За участие в процедурата, се изисква Участникът да представи следните документи: ПЛИК № 1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР“, със следното съдържание: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника. 2. Оферта попълнена по образец Образец №1;3. Копие от документа съдържащ единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице;4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация в съответния Търговски регистър). 5. Документ/Договор (Споразумение) за създаване на обединение. 6. Декларация по чл.47, ал. 1, т. 1 и ал.2, т.2 от ЗОП, попълнена по образец, Образец №4 (оригинал).7. Декларация по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, и ал.2, т.1, т.3 и т.4 от ЗОП, попълнена по образец Образец №5 (оригинал). 8. Декларация по чл.47, ал.5 и ал. 2,т.5 от ЗОП, попълнена по образец Образец №6 (оригинал)9. Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника, съгласно чл.50, ал.1 от ЗОП: 9.1. Копия, подписани и подпечатани на всяка страница, от баланси и отчети за приходите и разходите, удостоверяващи финансовото състояние на участника за предходните две счетоводно приключени години (2011г. и 2012г.). В случай, че участникът е регистриран по Закона за търговския регистър и посочените документи са оповестени в търговския регистър към датата на подаване на оферта, това обстоятелство ще се проверява по служебен път съгласно чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър.9.2. Подписана и подпечатана от участника информация за общия оборот и оборота от доставки, сходни с предмета на поръчката, за последните две счетоводно приключени години (2011г. и 2012г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП, съгласно Образец №8;10. Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника, които задължително включват: 10.1. Справка – Декларация, съдържаща основните договори за услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните 2 (две) години с посочен предмет на договора, стойност, срокове на изпълнение, датите (на сключване и изпълнение) и Възложителите, попълнен, подписан и подпечатан съгласно Образец №9. 10.2. Оторизационно/упълномощително писмо или копие на договор от производителя, че участникът е официален представител или дистрибутор на производителя за територията на Република България за предлаганите горива,Декларации за съответствие на горивата, съгласно изискванията на чл.10, ал.2 и чл.12, ал.2 и ал.4 от Наредбата за изискванията за качество на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол, удостоверяващи че предлаганите от него горива съответстват на изискванията за качество по чл.6 и на определенията по § 1, т.1 и 3 от Наредбата- Приложение № 9 съгласно чл. 10, ал. 2 към Наредбата за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол.11. Декларация по чл. 56, ал.1, т.7 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие (Образец №11).12. Декларация за съгласие за участие като подизпълнители (Образец № 7);13. Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие;14. Документ за закупена документация за участие – копие;15. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Образец №12);ПЛИК №2 - „Предложение за изпълнение на поръчката” , вкл. Техническа оферта – - Образец №2; ПЛИК № 3 -“Предлагана цена” - вкл. Ценовото предложение, попълнено по Образец №3.

Да се чете:

За участие в процедурата, се изисква Участникът да представи следните документи: ПЛИК № 1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР“, със следното съдържание: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника. 2. Оферта попълнена по образец Образец №1;3. Копие от документа съдържащ единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице;4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация в съответния Търговски регистър). 5. Документ/Договор (Споразумение) за създаване на обединение. 6. Декларация по чл.47, ал. 1, т. 1 и ал.2, т.2 от ЗОП, попълнена по образец, Образец №4 (оригинал).7. Декларация по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, и ал.2, т.1, т.3 и т.4 от ЗОП, попълнена по образец Образец №5 (оригинал). 8. Декларация по чл.47, ал.5 и ал. 2,т.5 от ЗОП, попълнена по образец Образец №6 (оригинал)9. Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника, съгласно чл.50, ал.1 от ЗОП: 9.1. Копия, подписани и подпечатани на всяка страница, от баланси и отчети за приходите и разходите, удостоверяващи финансовото състояние на участника за предходните две счетоводно приключени години (2011г. и 2012г.). В случай, че участникът е регистриран по Закона за търговския регистър и посочените документи са оповестени в търговския регистър към датата на подаване на оферта, това обстоятелство ще се проверява по служебен път съгласно чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър.9.2. Подписана и подпечатана от участника информация за общия оборот и оборота от доставки, сходни с предмета на поръчката, за последните две счетоводно приключени години (2011г. и 2012г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП, съгласно Образец №8;10. Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника, които задължително включват: 10.1. Справка – Декларация - Образец №9. Към списъка трябва да се приложат заверени от участника референции/препоръки за добро изпълнение на договора/ите, включени в Справката-Декларация, издадени от Възложителите.10.2. Декларация -свободен текст, че бензиностанциите на участника трябва да са включени към система за безналично картово разплащане чрез електронни карти и регистриране на заредените горива и,че същите имат работно време 7 дни в седмицата и 24 часа в денонощието, и че бензиностанциите са разположени на територията на община Сапарева баня.10.3. Оторизационно/упълномощително писмо или копие на договор от производителя, че участникът е официален представител или дистрибутор на производителя за територията на Република България за предлаганите горива,10.4.Декларации за съответствие на горивата, съгласно изискванията на чл.10, ал.2 и чл.12, ал.2 и ал.4 от Наредбата за изискванията за качество на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол, удостоверяващи че предлаганите от него горива съответстват на изискванията за качество по чл.6 и на определенията по § 1, т.1 и 3 от Наредбата- Приложение № 9 съгласно чл. 10, ал. 2 към Наредбата за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол.11. Декларация по чл. 56, ал.1, т.7 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие (Образец №11).12. Декларация за съгласие за участие като подизпълнители (Образец № 7);13. Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 14. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Образец №12);ПЛИК №2 - „Предложение за изпълнение на поръчката” , вкл. Техническа оферта – - Образец №2; ПЛИК № 3 -“

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.3. Технически възможности (Изискуеми документи и информация)

Вместо:

т.3.Декларация -свободен текст, че бензиностанциите на участника трябва да са включени към система за безналично картово разплащане чрез електронни карти и регистриране на заредените горива и,че същите имат работно време 7 дни в седмицата и 24 часа в денонощието.

Да се чете:

т.3.Декларация -свободен текст, че бензиностанциите на участника трябва да са включени към система за безналично картово разплащане чрез електронни карти и регистриране на заредените горива и,че същите имат работно време 7 дни в седмицата и 24 часа в денонощието, и че бензиностанциите са разположени на територията на община Сапарева баня.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.3. Технически възможности ( Минимални изисквания)

Вместо:

Бензиностанциите на участниците трябва да са включени към система за безналично картово разплащане чрез електронни карти и регистриране на заредените горива. -Бензиностанциите да имат работно време 7 дни в седмицата и 24 часа в денонощието.

Да се чете:

Бензиностанциите на участниците трябва да са включени към система за безналично картово разплащане чрез електронни карти и регистриране на заредените горива. -Бензиностанциите да имат работно време 7 дни в седмицата и 24 часа в денонощието и да са разположени на територията на община Сапарева баня.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
31/07/2013 17:00
Да се чете:
05/08/2013 17:00

VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

09.07.2013 г. 


Възложител

Трите имена: инж. Сашо Иванов
Длъжност: Кмет на община Сапарева баня