Версия за печат

01158-2013-0010

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДП "Пристанищна инфраструктура", бул. "Шипченски проход" Nо 69, За: Людмила Иванова - директор дирекция "УЕФ", Република България 1574, София, Тел.: 02 8079944, E-mail: lm.ivanova@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция "Управление на европейски фондове"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bgports.bg.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на канцеларски материали и консумативи за компютърна техника” с три обособени позиции: Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за компютърна техника” по проект „Проектиране и внедряване на географска информационна система (ГИС) за управление на пристанищната инфраструктура”; Обособена позиция 2: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за компютърна техника” по проект „Техническа помощ за проучване възможността за осъществяване на инвестиционен проект „Супер Бургас - зона за обществен достъп”; Обособена позиция 3: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за компютърна техника” по проект „Информационна система за управление на трафика на плавателни съдове – фаза 3”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Настоящата обществена поръчка цели избор на изпълнител за извършване на доставка на канцеларски материали и консумативи за компютърна техника три обособени позиции: Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за компютърна техника” по проект „Проектиране и внедряване на географска информационна система (ГИС) за управление на пристанищната инфраструктура” със срок на изпълнение не по-късно от 01.10.2014 г. Обособена позиция 2: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за компютърна техника” по проект „Техническа помощ за проучване възможността за осъществяване на инвестиционен проект „Супер Бургас - зона за обществен достъп”, със срок на изпълнение не по-късно от 31.12.2013 г. Обособена позиция 3: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за компютърна техника” по проект „Информационна система за управление на трафика на плавателни съдове – фаза 3”, със срок на изпълнение не по-късно от 01.02.2015 г.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
38076.64 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 527548 от 04.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № ДЕП-13 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и консумативи за компютърна техника по проект "Проектиране и внедряване на географска информационна система (ГИС) за управление на пристанищната инфраструктура"
V.1.1) Дата на сключване договора
03.07.2013 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.05.2013 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

3

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Офис Експрес Сървисиз" АД, ЕИК 201380867, Западна промишлена зона, ул. "Уста Кольо Фичето" No 17, Република България 9009, Варна, Тел.: 052 579975, Факс: 052 579974

URL: www.offex.bg.

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 28484.83 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № ДЕП-12 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и консумативи за компютърна техника по проект "Техническа помощ за проучване възможността за осъществяване на инвестиционен проект "Супер Бургас - зона за обществен достъп"
V.1.1) Дата на сключване договора
03.07.2013 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.05.2013 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

3

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Офис Експрес Сървисиз" АД, ЕИК 201380867, Западна промишлена зона, ул. "Уста Кольо Фичето" Nо 17, Република България 9009, Варна, Тел.: 052 579975, Факс: 052 579974

URL: www.offex.bg.

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6044.67 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № ДЕП-14 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и консумативи за компютърна техника по проект „Информационна система за управление на трафика на плавателни съдове – фаза 3”
V.1.1) Дата на сключване договора
08.07.2013 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.05.2013 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

3

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация "Панда", ЕИК 000885099, бул. "Цариградско шосе" Nо 139, Република България 1784, София, Тел.: 02 9427427, Факс: 02 9427428

URL: www.office1.bg.

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3547.14 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата поръчка се провежда по проекти, финансирани по Оперативна програма "Трнаспорт" 2007 - 2013 г., както следва: 1. Проект „Проектиране и внедряване на географска информационна система (ГИС) за управление на пристанищната инфраструктура” 2. Проект „Техническа помощ за проучване възможността за осъществяване на инвестиционен проект „Супер Бургас - зона за обществен достъп” 3. Проект „Информационна система за управление на трафика на плавателни съдове – фаза 3”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП