Версия за печат

00516-2013-0002

BG-София,: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831545394

Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда", бул. "Княз Александър Дондуков" №3, За: Николай Тюркеджиев, Република България 1000, София,, Тел.: 02 8101757, E-mail: nikolait@gli.government.bg, Факс: 02 8101757

Място/места за контакт: дирекция "ФСД", отдел "СУУС"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://gli.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://gli.government.bg/page.php?c=110.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: Изпълнителна агенция

I.3) Основна дейност

Социална закрила

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Периодични доставки на копирна хартия, канцеларски материали и оригинални консумативи за разпечатваща техника (тонер касети) за реализацията на проектите с европейско финансиране, чието реализиране се извършва от Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”, в качеството й на бенефициент с 3 обособени позиции”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Територията на Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е еднократна или периодични доставки на хартия - не рециклирана, подходяща за двустранно и цветно копиране при работа с високоскоростни копирни машини и лазерни принтери; доставка на нови канцеларски материали, и нови и неупотребявани консумативи за разпечатваща техника, за реализацията на проекти финансиране от ОП «РЧР» и осъществявани с финансовата подкрепа на ЕС чрез ЕСФ, чието изпълнение се извършва от Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”, в качеството й на бенефициент”. Обществената поръчка е с 3 обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Доставка по еднократна или периодични заявки на хартия за реализацията на проекти с европейско финансиране, чието реализиране се извършва от Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”, в качеството й на бенефициент.» Обособена позиция № 2: „Доставка по периодични заявки на канцеларски материали за реализацията на проекти с европейско финансиране, чието реализиране се извършва от Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда, в качеството й на бенефициент”; Обособена позиция № 3: „Доставка по периодични заявки на оригинални консумативи за разпечатваща техника (тонер касети) за реализацията на проекти с европейско финансиране, чието реализиране се извършва от Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда, в качеството й на бенефициент”

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30197640, 30192000, 30125100

Описание:

Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Принадлежности за офиса
Касети с тонер

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
73991.86 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Предлагана цена; тежест: 65
Критерий: Срок за обикновена доставка; тежест: 20
Критерий: Срок за спешна доставка; тежест: 15
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 013 - 017010 от 18.01.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 036 - 057112 от 20.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ОП-2 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка по еднократна или периодични заявки на хартия за реализацията на проекти с европейско финансиране, чието реализиране се извършва от Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

27.05.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"РОНОС"ООД, бул. Ал.Стамболийски № 84, бизнес сграда "Urban Model", ет. 7, офис 38-39, България 1303, София, Тел.: 02 4893131, E-mail: m.kacheva@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

Интернет адрес/и:

URL: www.officemarket.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 18120 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 14979.2 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ОП-3 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка по периодични заявки на оригинални консумативи за разпечатваща техника (тонер касети) за реализацията на проекти с европейско финансиране, чието реализиране се извършва от Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда".
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

27.05.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"РОНОС" ООД, бул. Ал. Стамболийски № 84, бизнес сграда "Urban Model" , ет. 7 , офис 38-39, България 1303, София, Тел.: 02 4893131, E-mail: m.kacheva@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

Интернет адрес/и:

URL: www.officemarket.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 122258 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 59012.66 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Финансирането ще бъде осигурено по договори за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, реализирани по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", осъществявани с финансовата подкрепа на Европейския социален фонд и Република България: Договор за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ на ИА „ГИТ” BG051PO001-2.3.01 „Превенция за безопасност и здраве при работа”, Договор за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ на ИА „ГИТ” BG051PO001 - 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”; Договор за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ на ИА „ГИТ” BG051PO001 – 6.1.07 „Подобряване контрола на труда”;

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.07.2013 г.