Версия за печат

01770-2013-0001

BG-Пловдив: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

РАЙОН "ЗАПАДЕН" - ОБЩИНА ПЛОВДИВ, ул. "Вечерница" № 1 А, За: Атанас Петров, Република България 4001, Пловдив, Тел.: 032 604814, E-mail: pravo@zapaden.plovdiv.bg, Факс: 032 642019

Място/места за контакт: Директор Дирекция АПИОФСДУС

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://zapaden.plovdiv.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://zapaden.plovdiv.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските ясли и млечни кухни на територията на Район "Западен" - община Пловдив в осем обособени позиции, както следва: 1. Обособена позиция № 1 „Доставка на месо и месни храни“; 2. Обособена позиция № 2 „Доставка на млечни храни“; 3. Обособена позиция № 3 „Доставка на 3% прясно и 3,6% кисело мляко “; 4. Обособена позиция № 4 „Доставка на яйца“; 5. Обособена позиция № 5 „Доставка на хляб“; 6. Обособена позиция № 6 „Доставка на плодови и зеленчукови консерви“; 7. Обособена позиция № 7 „Доставка на пакетирани храни“; 8. Обособена позиция № 8 „Доставка на плодове и зеленчуци“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Франко складовете на детските ясли и млечни кухни на територията на Район "Западен" - Община Пловдив.
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Настоящата поръчка обхваща доставка на яйца за нуждите на детските ясли и млечни кухни, на територията на Район „Западен“ – Община Пловдив, по цени и ориентировъчни количества, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4333.32 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 90
Показател: Срок за изпълнение на извънредни заявки; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 537913 от 19.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РЗ-З-19 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Договор за извършване на доставки на яйца за нуждите на детските заведения и млечни кухни
V.1) Дата на сключване договора
04.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.06.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ЕС ЕНД ДИ КОРПОРЕЙШЪН" ЕООД, ЕИК 115755582, ул. Брезовско шосе № 48, склад 105, Република България 4003, Пловдив, Тел.: 032 944344, Факс: 032 944344

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4333.32 BGN без ДДС
В Брой месеци 6
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Настоящата информация е относима към сключен Договор № РЗ-З-19, сключен на 04.07.2013 г., по обособена позиция №4 от откритата процедура по възлагане на обществена поръчка, с преписка 01770-2013-0001.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

На обжалване по реда на глава XI от ЗОП подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от получаване на решението за избор на изпълнител. Жалбата срещу действия или бездействия се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие Жалба може да се подава от: 1. всяко заинтересовано лице – при обжалване на решения на Възложителя, както и негови действия и бездействия, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. 2. всеки заинтересован кандидат в процедурата - в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. 3. всеки заинтересован кандидат или участник – при получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата, както и в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а когато не е уведомен - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. В 10-дневен срок жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. В настоящия случай Решение № ОП – 05 на Възложителя за избор на изпълнител е от 27.07.2012г. Съгл. Чл. 73, ал.3 на участниците са били изпратени заверени преписи от решението с писма с обратни разписки, видно от които писмата са били получени с дата 01.08.2012г. 10- дневния срок за обжалване следва да е изтекъл към 11.08.2012г.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор