00339-2013-0017
Технически редакции | ||
04.07.2013 16:40 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
04.07.2013 16:39 ч. : | 04/07/2013 16:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.07.2013 16:39 ч. : | 04/07/2013 16:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Ямбол:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, За: Мария Караиванова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681311, E-mail: mkar435@gmail.com, Факс: 046 662247
Място/места за контакт: Община ЯмболИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.yambol.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Избор на изпълнител на „Работно проектиране и изграждане на ПСОВ с довеждащи комуникации и реконструкция на Главен Колектор IX-гр.Ямбол”.
Предмет на откритата процедура за възлагане на обществена поръчка е Избор на изпълнител на „Работно проектиране и изграждане на ПСОВ с довеждащи комуникации и реконструкция на Главен Колектор IX-гр.Ямбол”, съгласно договорните условия на ФИДИК, жълта книга. Договорът за инженеринг включва проектиране и строителство на ПСОВ за механично и биологично пречистване, денитрификация, дефосфатизация и обеззаразяване на отпадъчните води, както и стабилизиране и уплътняване на утайката до вид удобен за депониране, с капацитет 110 417 екв. ж., проектиране и изграждане на довеждащи комуникации до ПСОВ– 730 м външен път, 1522м ел. провод, 1100 м. довеждащ водопровод, отвеждащ колектор и заустване, довеждащ колектор, дъждопреливник и отливен колектор. Предвидено е още работно проектиране и реконструкция на Колектор ІХ с рехабилитация на водопровода по трасето.
71320000, 45231300, 45252100
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
обявление за поръчка
546980
21.06.2013 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
И двете
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Заплащането на работите, предмет на настоящата обществена поръчка ще се извършва съгласно Специфичните и Общите условия на договорното споразумение, както следва: - авансово плащане в размер на 10 % от Договорната цена без провизорните суми /непредвидени разходи/, платимо до 30 дни след одобряване на „График за плащанията“, предоставяне на гаранция в суми и валути, равностойна на авансовото плащане и оригинална фактура за стойността на авансовото плащане. Авансовото плащане ще бъде приспадано пропорционално от стойността на реално извършените дейности, платими с всеки следващ авансовото плащане Сертификат за Плащане, определен от Инженера. - междинни плащания - минималната сума на междинно плащане е 1 000 000 лева /един милион/. От цялата стойност на всяко междинно плащане ще бъдат приспадани пропорционално авансовото плащане и 10% задържани пари. Междинните плащания се извършват до 56 дни след издаване от Инженера на Сертификат за Междинно плащане/съгласно под клауза 14.7. от Договорните условия на FIDIC за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно – монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от изпълнителя (Жълта книга)/; - След издаване на последния от Сертификатите за приемане,в срок до 30 дни, Възложителят изплаща на Изпълнителя Задържаните пари срещу предоставена Банкова гаранция за цялата стойност на Задържаните Пари. - Процент за задържане и лимит на Задържаните Пари: Процент за задържане - 10% от стойността на реално извършените работи, дължими към всеки следващ авансовото плащане Сертификат за плащане. Лимит на задържаните пари – до 10% от приетата от Възложителя Договорна цена; * Всички фактури, издадени във връзка с разходи по проекта, следва да съдържат: наименованието на оперативната програма, номера на Договора за безвъзмездна финансова помощ, както и номера и дата на договора за обществена поръчка, по който е извършено плащане. Всички плащания се извършват в: ЛЕВА (BGN)
Заплащането на работите, предмет на настоящата обществена поръчка ще се извършва съгласно Специфичните и Общите условия на договорното споразумение, както следва: - авансово плащане в размер на 10 % от Договорната цена без провизорните суми /непредвидени разходи/, платимо до 30 дни след одобряване на „График за плащанията“, предоставяне на гаранция в суми и валути, равностойна на авансовото плащане и оригинална фактура за стойността на авансовото плащане. Авансовото плащане ще бъде приспадано пропорционално от стойността на реално извършените дейности, платими с всеки следващ авансовото плащане Сертификат за Плащане, определен от Инженера. - междинни плащания - минималната сума на междинно плащане е 1 000 000 лева /един милион/. От цялата стойност на всяко междинно плащане ще бъдат приспадани пропорционално авансовото плащане и 10% задържани пари. Междинните плащания се извършват до 30 дни след издаване от Инженера на Сертификат за Междинно плащане. След издаване на последния от Сертификатите за приемане,в срок до 30 дни, Възложителят изплаща на Изпълнителя Задържаните пари срещу предоставена Банкова гаранция за цялата стойност на Задържаните Пари. - Процент за задържане и лимит на Задържаните Пари: Процент за задържане - 10% от стойността на реално извършените работи, дължими към всеки следващ авансовото плащане Сертификат за плащане. Лимит на задържаните пари – до 10% от приетата от Възложителя Договорна цена; * Всички фактури, издадени във връзка с разходи по проекта, следва да съдържат: наименованието на оперативната програма, номера на Договора за безвъзмездна финансова помощ, както и номера и дата на договора за обществена поръчка, по който е извършено плащане. Всички плащания се извършват в: ЛЕВА (BGN)
Във връзка с направената промяна в раздел ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат, от обявлението се налага следната промяна в документацията: в раздел I.7. СХЕМА НА ПЛАЩАНЕ вместо:-междинни плащания - минималната сума на междинно плащане е 1 000 000 лева /един милион/. От цялата стойност на всяко междинно плащане ще бъдат приспадани пропорционално авансовото плащане и 10% задържани пари. Междинните плащания се извършват до 56 дни след издаване от Инженера на Сертификат за Междинно плащане /съгласно под клауза 14.7. от Договорните условия на FIDIC за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно – монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от изпълнителя (Жълта книга)/,да се чете:- междинни плащания - минималната сума на междинно плащане е 1 000 000 лева /един милион/. От цялата стойност на всяко междинно плащане ще бъдат приспадани пропорционално авансовото плащане и 10% задържани пари. Междинните плащания се извършват до 30 дни след издаване от Инженера на Сертификат за Междинно плащане.В приложение № 4 "Договорно споразумение", в подклауза 14.7. вместо "В първи параграф, текстът на буква (b) се заличава и се заменя от следния текст: „сумата, определена в съответния Сертификат за Междинно плащане съгласно под-клауза 14.6 [Издаване на Сертификати за Междинни Плащания] в рамките на 56 дни“, да се чете В първи параграф, текстът на буква (b) се заличава и се заменя от следния текст: „сумата, определена в съответния Сертификат за Междинно плащане съгласно под-клауза 14.6 [Издаване на Сертификати за Междинни Плащания] в рамките на 30 дни“. В приложение № 4 "Договорно споразумение", в подклауза 18.2.,последен параграф думите "Под-Клауза 17.3 [Рискове на Възложителя]" се заличават. В приложение № 7.1. "Ценови таблици" се добавя нов ред "Вторични радиални утаители". Коригираните приложения № 4 "Договорно споразумение" и № 7.1 "Ценови таблици" са публикувани на адрес www.yambol.bg, раздел "Обществени поръчки", като неразделна част от документацията за участие.
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
04.07.2013 г.
Възложител