02538-2013-0079
Технически редакции | ||
04.07.2013 14:41 ч. : | 04/07/2013 14:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.07.2013 14:41 ч. : | 04/07/2013 14:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Ивайловград: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности
Услуги
РАЙОННА ПРОКУРАТУРА- ГР.ИВАЙЛОВГРАД, ул."Г.Димитров" № 42, За: Мария Манолова-Чанкова, Република България 6570, Ивайловград, Тел.: 03661 6003, E-mail: rp_ivailovgrad@prb.bg, Факс: 03661 6003
Място/места за контакт: ул."Г.Димитров" 42Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.prb.bg/ophaskovo/bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/ophaskovo/bg/.
Електронен достъп до информация: http://www.prb.bg/ophaskovo/bg/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Надзор за законност
НЕ
Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет " Предоставяне на услуги от служба по трудова медицина за нуждите на Районна прокуратура -гр. Ивайловград"
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предметът на обществената поръчка е за предоставяне на услуги по обслужване на магистрати и служители от Районна прокуратура гр.Ивайловград от служба по трудова медицина, съгласно изискванията на чл.25 и 25а от „Закона за здравословни и безопасни условия на труд“ (ЗЗБУТ), „Наредба № 3 от 2008г. за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина, Наредба № 5 от 11.05.1999г. за реда, начина и периодичността на извършване на оценка на риска; Наредба № 4 от 03.11.1998г. за обучението на представителите в комитетите и групите по условия на труд в предприятието и други релевантни нормативни актове.
85147000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно утвърдената документация за участие, публикувана в интернет- страницата на ОП-Хасково, персоналът на възложителя е общо 5 човека към деня на откриването на откритата процедура.
НЕ
НЕ
12
5.Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1% (един процент) от прогнозната стойност на поръчка без ДДС и е 0,75 лв. /седемдесет и пет стотинки/. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.5.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми:а) парична сума, платима по следната банкова сметка на РП-Ивайловград:ОББ АД клон Ивайловград,Банков код BIC: UBBSBGSF,Банкова сметка IBAN:BG 52 UBBS 8002 3300 3083 10. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец(Приложение № 3.1),представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите.Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя.5.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.6. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС.6.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми:а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура -Ивайловгррад:ОББ АД клон Ивайловград,Банков код BIC: UBBSBGSF,Банкова сметка IBAN:BG 52 UBBS 8002 3300 3083 10.В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката.б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец(Приложение № 3.2),представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора.6.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.
Възложителят заплаща стойността на извършените услуги на тримесечие. Стойността се определя, като се умножи цената за обслужване на един служител за един календарен месец по числеността на служителите към последно число на съответният отчетен период и получения резултат се умножи по три.В случай, че услугите не са предоставени през цялото тримисечие, се заплаща пропорционално за дните, през който са били предоставяни.В този случай сумата се изчислява, като общо дължимата сума за съответният тримесечен период се раздели на броя на дните в тримесечието и полученият резултат се умножи по дните, през които са били предоставяни услугите. Бюджетно финансиране. Плащането се извършва в български лева, с платежно нареждане по банков път, по сметка на Изпълнителя, при условия и срокове, посочени в документацията за участие и сключения договор за изпълнение на поръчката.Възложителят заплаща сумата по издадена фактура в срок до 10 работни дни от нейното получаване
ДА
Посочената от Възложителя обща численост на персонала подлежи на промяна по време на изпълнение на поръчката, след изрично писмено уведомление от Възложителя при структурни промени или при напускане или назначаване на служители.
1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1- т. 5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя. 2. Участниците следва да са регистрирани като служба по трудова медицина в Министерство на здравеопазването, съгласно чл. 25в от Закона за здравословни и безопасни условия на труд и чл. 8 от Наредба № 3 от 25.01.2008 г. за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина. За доказване на изискването участниците следва да представят заверено копие от документа за регистрация като Служба по трудова медицина в Министерство на здравеопазването издаден от Министъра на здравеопазването или упълномощено от него длъжностно лице.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката – общо за последните 3 приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на - 2 (два) пъти от прогнозната стойност на поръчката. Изискуеми документи: А) Заверена справка за оборота от услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години - 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП - минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод.
Участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на настоящата поръчка – общо за последните 3 (три) години - (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) – 2 (пъти) пъти от прогнозната стойност.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години (2010г., 2011г. и 2012г.) участникът да е изпълнил минимум три договора, сходни с предмета на поръчката по съответната обособена позиция, да се представи списък на основните договори, сходни с предмета на поръчката по съответната обособена позиция, включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец-Приложение № 2.1. към документацията за участие в процедурата. 2. Във връзка с минимално изискване на Възложителя- Участникът следва да посочи и лицата (Приложение № 1 към документацията за участие в процедурата), които ще отговарят за извършването на услугите, като представи за същите заверено копие от документи (дипломи, удостоверения и др.), удостоверяващи необходимото образование и професионална квалификация, съгласно минималният състав на службите по трудова медицина по чл.6 от Наредба № 3 за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина.
Участникът да има изпълнени през последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.) минимум три договора, сходни с предмета на поръчката по съответната обособена позиция и с оглед на изпълнението им да са дадени препоръки за добро изпълнение. 2. Участникът следва да посочи лицата, които ще отговарят за извършването на услугите, като представи за същите заверено копие от документи (дипломи, удостоверения и др.), удостоверяващи необходимото образованието и професионална квалификация, съгласно минималният състав на службите по трудова медицина по чл. 6 от Наредба № 3 за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Всеки от официалните езици на ЕС
120
гр.Ивайловград, ул.Г.Димитров"42, Съдебна палата.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
04.07.2013 г.