00283-2012-0019
Технически редакции | ||
04.07.2013 14:47 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
04.07.2013 14:47 ч. : | 2013 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.07.2013 14:47 ч. : | 04/07/2013 14:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.07.2013 14:47 ч. : | 04/07/2013 14:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.07.2013 14:47 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Банско: 09 - Счетоводни и одиторски услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Банско, пл. "Никола Вапцаров" № 1, За: Сашка Въчкова - заместник-кмет на Община Банско, Република България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633
Място/места за контакт: Община БанскоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bansko.bg.
Адрес на профила на купувача: http://bansko.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите в изпълнение на проект 10-25-8/06.06.2012 г. „Идентифициране и внедряване на добри практики в областта на управлението на човешките ресурси чрез обмяна на опит и практически знания между община Банско и община Кройдън„ с бенефициент община Банско, осъществяван с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“
Извършването на одита включва следните конкретни дейности: • Проверка за установяване на съответствие между отчитането от страна на бенефициента на разходи по дейности, залегнали в одобреното проектно предложение и реда и правилата за отчитане на съответните разходи, определени и описани от Управляващия орган на Оперативна програма “Административен капацитет”; • Проверка за съответствие между разходите, заявени от бенефициента за възстановяване и тези, посочени в счетоводните записи и разходо-оправдателни документи; • Проверка за съответствие между декларираните в разходо-оправдателните документи разходи и дейностите, залегнали в одобрения проект; • Проверка за наличието на всички необходими реквизити в разходо-оправдателните документи на бенефициента и за съответствие с изискванията на Закона за счетоводството и приложимите подзаконови нормативни актове; • Проверки за проследяване реалното извършване на дейностите и разходите от страна на бенефициента; • Проверка за съхраняване на проектната документация, съгласно изискванията;
79212000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
4
"ПРОФИТ" ООД, УЛ."ХАН АСПАРУХ" №4, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 4700, СМОЛЯН, Тел.: 0301 62228
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Поръчката е свързана с проект: „Идентифициране и внедряване на добри практики в областта на управлението на човешките ресурси чрез обмяна на опит и практически знания между община Банско и община Кройдън„ с бенефициент община Банско, осъществяван с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
04.07.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г