Версия за печат

02718-2013-0210

BG-с.Чакаларово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800175

ЮЦДП ТП Държавно горско стопанство "Кирково", с.Чакаларово , ул.Девети септември 56, За: инж.Юлиян Стоянов Кехайов, България 6870, с.Чакаларово, Тел.: 0888 281524, E-mail: dgskirkovo@ucdp-smolian.com

Място/места за контакт: ЮЦДП ТП Държавно горско стопанство "Кирково"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: ucdp-smolian.com.

Адрес на профила на купувача: dgskirkovo.ucdp-smolian.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Териториално поделение към държавно предприятие с основна дейност горско стопанство - съгласно чл.165, ал.1 от ЗГ

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП "ДГС Кирково""

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административна сграда Териториално Поделение "Държавно горско стопанство Кирково" -с.Чакаларово, ул.Девети септември №56, пк 6870
Код NUTS: BG425
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

"Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП "ДГС Кирково""

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

39263000, 30192000, 30100000

Описание:

Офис принадлежности
Принадлежности за офиса
Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
5375.44 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 074 - 123626 от 16.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 062 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: "Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП "ДГС Кирково""
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.06.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация панда, район Младост, бул.Цариградско шосе №139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 5375.44 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 5375.44 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.07.2013 г.