Версия за печат

00692-2013-0015

BG-София: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1, За: Мирослав Найденов/Диана Илиева, Република България 1750, София, Тел.: 02 9759011, E-mail: pravisti_sv.anna@abv.bg, Факс: 02 9759011

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.sveta-anna.eu/.

Адрес на профила на купувача: http://www.sveta-anna.eu/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осигуряване на транспорт на пациенти, нуждаещи се от диализно лечение от домовете им до Отделение по хемодиализа при УМБАЛ “Света Анна” – София АД и обратно

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 2
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: УМБАЛ „Света Анна” – София АД
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Осигуряване на транспорт на пациенти, нуждаещи се от диализно лечение от домовете им до Отделение по хемодиализа при УМБАЛ “Света Анна” – София АД и обратно”.Услугата включва 2 позиции и ще се извършва на база предварителен подробен график, представен от Възложителя в края на всеки месец за следващия. Обществената поръчка включва транспорт на диализно болни от град София различни райони и 5 общини от Софийска област – Община Своге, Община Елин Пелин, Община Годеч, Община Сливница и Община Ихтиман. Приблизителен за две години до 17 620 броя транспортни курсове, както следва: за обособена позиция № 1 – до 8800 броя транспортни курсове за обособена позиция № 2 – до 8820 броя транспорт курсове Лечебното заведение представя на Изпълнителя списък на болните с имената, адресите, дните и часовете за извършване на диализите през месеца. Изпълнителят е длъжен да спазва точно представения му график за месеца, като пациентите трябва да бъдат докарани до Отделение по хемодиализа не по – късно от 30 минути преди началния час за диализа, съответно извозването от лечебното заведение до домовете им да става не по-късно от 30 минути след крайния час на диализата. Транспортирането на пациентите се извършва съгласно приложената техническа спецификация включително през почивните и празничните дни, с изключение на неделя. Участникът е длъжен да извършва превоза на пациентите на диализа с автомобили, отговарящи на всички технически изисквания съгласно нормативните и административни актове.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60100000

Описание:

Пътни транспортни услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
254250 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата са одобрени от Изпълнителния директор на УМБАЛ "Св. Анна" - София, АД с Решение №413/29.05.2013 г. публикуване в регистъра на АОП.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 472799 от 29.02.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 543478 от 30.05.2013 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ДВ 535841 от 09.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ДОП-79 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Осигуряване на транспорт на пациенти, нуждаещи се от диализно лечение от домовете им до Отделение по хемодиализа при УМБАЛ “Света Анна” – София АД и обратно
V.1) Дата на сключване договора
03.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.06.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД "Консорциум Трансдиализ; ЕИК:176028268, ул. "Академик Методи Попов" 24А, Република България 1113, София, Тел.: 02 9408561, Факс: 02 9408561

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 254250 BGN без ДДС
В Брой години 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор