Версия за печат

00385-2013-0003

BG-Пазарджик: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пазарджик, бул. "България" №2, За: Н.Зайчев, Р.България 4400, Пазарджик, Тел.: 034 402238, Факс: 034 440711

Място/места за контакт: Община Пазарджик

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.pazardjik.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Предметът на процедурата касае изпълнение на дейности на територията на община Пазарджик, гр. Пазарджик
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Присъствие в медиите - Новини, статии, интервюта, репортажи, анкети - Присъствието в местните медии ще се реализира под формата на различни публикации – новини, статии, интервюта, репортажи, анкети и други, свързани с проекта, дейностите и инициативите на промоционалната кампания. Рекламни материали - Лого и слоган - За целите на промоционалната кампания ще бъдат изработени и утвърдени единна графична визия, лого и слоган за всички рекламни материали и дейности, които ще бъдат реализирани. Слоганът и посланията на кампанията: • ще представят обективна информация за основните свойства и/или хранителната стойност на продуктите в рамките на балансиран режим по хранене; • няма да са насочени към определени търговски марки, страни или географски райони и няма да поощряват потреблението на продукти въз основа на специфичния им произход. • Позоваването на здравните последици от потреблението на риба и рибни продукти ще се основава на общоприети научни данни, като ще се прилагат научните проучвания, база на посланията. Логото на кампанията следва да съдържа графичен знак. В случай, че графичният знак е пълноцветен, следва да има версия и във възпроизвеждане в един цвят. Логото трябва да позволява да бъде експонирано на различни по вид материали (хартия, винил, латекс и текстил) Листовки - Предвижда се разработването и раздаването на рекламни брошури, съдържащи основните послания на кампанията. Ще бъдат разработени три вида брошури, които да бъдат отпечатани в общ тираж 10 000 бр. Плакати - Ще бъдат разлепвани плакати на позволени от общината места, на витрините на офиси и магазини. Общо 5000 плаката, разпределени между 2 различни визии, ще бъдат отпечатани и разпространени във връзка с анонсиране на предстоящи събития от кампанията и предаване на основните послания на кампанията. Късметчета - Ще бъдат изработени 100 000 бр. късметчета, по подобие на късметчета за кафе. Те ще съдържат късмети, забавни истории и пожелания с развлекателен характер, издържани в смисъла и стилистиката на кампанията. Тениски - Ще бъдат изработени тениски с печат, които ще популяризират проекта и финансовата подкрепа на Оперативна програма за развитие на сектор „Рибарство” и Европейския фонд за рибарство. Ще бъдат изработени 2500 бр. тениски с логото на промоционалната кампания. Картички - След проведен конкурс за детска рисунка на тема „За всички, които си мислят, че не обичат риба…” ще бъдат избрани 20-те най-добри рисунки. Те ще бъдат отпечатани на картички. Реклама в местни печатни медии - По време на изпълнението на проекта и провеждането на промоционалната кампания ще бъдат публикувани различни форми и размери рекламни карета в местните медии. Реклама в градския транспорт - По време на изпълнението на проекта и провеждането на промоционалната кампания ще бъде направена подвижна реклама на проекта и посланията на промоционалната кампания. За целта ще бъдат наети за реклама и облепени 10 тролея. Балони - Ще бъдат изработени 5000 бр. балони с логото на промоционалната кампания. Информационна табела - Информационната табела ще осигури публичност на финансовата подкрепа на Оперативна програма за развитие на сектор „Рибарство” и на Европейския фонд за рибарство. Събития - В хода на промоционалната кампания ще бъдат проведени 2 ключови събития, които ще обхванат нейните основни целеви групи: Конкурс за детска рисунка под надслов „За всички, които си мислят, че не обичат риба…” В училищата и детските градини на територията на общината ще бъде проведен конкурс за детска рисунка под надслов „За всички, които си мислят, че не обичат риба…“. Изпратените рисунки ще бъдат оценени от жури, което ще избере 20-те най-добри творби. Ден „Да ядем повече риба“ - През последния месец от рекламната кампания на подходящо място в центъра на град Пазарджик ще бъде организиран и проведен ден, посветен на мотото „Да ядем повече риба“. На откриването на събитието и промоционалния щанд, ще бъдат поканени представители на местните заинтересовани страни.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79340000, 79341000, 79341100, 79341200, 79341400, 35261000, 22462000, 22458000, 22900000

Описание:

Рекламни и маркетингови услуги
Рекламни услуги
Услуги по планиране, създаване и разполагане на рекламата
Услуги по управление на рекламата
Услуги, свързани с рекламни кампании
Информационни табла
Рекламни печатни материали
Печатни материали, изработвани по поръчка
Различни печатни материали


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
215055 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: КО – „Комплексната оценка“ на офертата на участника се изчислява по формулата: КО = П1 + П2; [КО – „Комплексна оценка“] = [П1 – „Технологична програма“] + [П2 – „Ценова оценка“]; Комплексната оценка се формира като сума от оценките за всички показатели в методиката и има максимална стойност 100 точки. На първо място ще бъде класиран участникът, събрал максимален брой точки. Относителни тегла на показателите за оценяване: П1 – „Технологична програма“ = 70 точки, максимална стойност; П2 – „Ценова оценка“ = 30 точки, максимална стойност. Формирането на комплексната оценка е съгласно строго разписани правила и хипотези, които са подробно разписани и указани в ОЦЕНИТЕЛЕН ЛИСТ №8, а класирането по комплексна оценка се отразява в ОЦЕНИТЕЛЕН ЛИСТ №9;; тежест: 100
Показател: П1 – „Технологична програма“, която е с максимална стойност от 70 точки, и се формират от сбор от поставените точки от комисията по следните под-показатели: Т1 – „Анализ на риска“ с максимална стойност от 20 точки. Точките (оценките) са точно фиксирани и са (5;10;20) и които се поставят от всеки един член на комисията; Т2 – „Методология“ с максимална стойност от 30 точки Точките (оценките) са точно фиксирани и са (10;20;30) и които се поставят от всеки един член на комисията; Т3 – „График“ с максимална стойност от 20 точки Точките (оценките) са точно фиксирани и са (5;10;20) и които се поставят от всеки един член на комисията; Проверката за пълнота е съгласно строго разписани правила и хипотези, които са подробно разписани и указани в ОЦЕНИТЕЛЕН ЛИСТ №4, а Поставянето на Оценките - фиксираните точки съответно за Т1, Т2 и Т3 е съгласно строго разписани правила и хипотези, които са подробно разписани и указани в ОЦЕНИТЕЛЕН ЛИСТ №5; П1=Т1+Т2+Т3; [П1 – „Технологична програма“] = [Т1 – „Анализ на риска“] + [Т2 – „Методология“] + [Т3 – „График“]; П1 – „Технологична програма“, която се състои от следните под-показатели с точно определени наименования и дефинирано, така и изисквано съдържание за тях, а именно: Т1 – „Анализ на риска“ – ПРОГРАМА ЗА ОЦЕНЯВАНЕ НА РИСКА, която обхваща следните елементи: 1-Вероятност за настъпване на риска – числово изразена; 2-тежест/последици на риска – числово изразена; 3-Рангово число на риска – числово изразено; 4-дейности, които ще бъдат засегнати от настъпването на риска; 5-определяне на мерките за предотвратяване и намаляване на риска, като всяка една оценка на риска се отнася за всички рискове, така и за рисковете описани в ТОЧКА 12 от Техническите Спецификации; Т2 – „Методология“ – ПОДХОД, МЕТОДОЛОГИЯ И ОРГАНИЗАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА УСЛУГИТЕ И ДОГОВОРА, което обуславя КАЧЕСТВОТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА УСЛУГИТЕ И ДОГОВОРА и който съдържа подробно описание на интегритета отразяващ едновременно съответните етапи на жизненият цикъл в които се съдържат, съответните етапи и под-етапи на изпълнение, и в които етапи и/или под-етапи са описани подробно съответните дейности, под-дейности и методи (в това число и на контрол) на изпълнение предмета на поръчката, както и същите разгледани съвкупно да образуват жизнения цикъл на изпълнението на договора и същите допринасят за качественото и срочно изпълнение на договора; Т3 – „График“ – ГРАФИК ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИ, който да е в строго съответствие с интегритета на Методологията и има отразени всички етапи, под-етапи, наименования на дейности и под-дейности, методи (в това число и на контрол) и етапите на жизнения цикъл от Методологията, така и в него има отразен минималният изискван човешки ресурс от Ръководител, експерт по организиране на събития, експерт масови комуникации и медийно планиране, експерт креативност и рекламни материали и технически сътрудник, необходим за изпълнение на всички дейности, под-дейности и методи в това число и методи на контрол от методологията.; тежест: 70
Показател: П2 – Ценова оценка, която е с максимална стойност от 30 точки, които се формират, като най-ниско предложената цена от между всички участници се дели на предложената цена на съответния разглеждан участник и получения резултат - частно се умножи по 30, а именно: П2 = (Цmin/Ц1)x 30; [П2 – „Ценова оценка“]=([Цmin – минимално предложена цена] / [Ц1 – „Предложена цена“]) x 30; Цmin – „минимално предложена цена“ – означава Минимално предложената цена за изпълнение на поръчката от между всички допуснати участници; Ц1 – „Предложена цена“ – означава предложената цена за изпълнение на поръчката на оценяваният участник/оценяваната оферта. Проверката за пълнота е съгласно строго разписани правила и хипотези, които са подробно разписани и указани в ОЦЕНИТЕЛЕН ЛИСТ №6, а формирането на оценката – точките е съгласно строго разписани правила и хипотези, които са подробно разписани и указани в ОЦЕНИТЕЛЕН ЛИСТ №7;; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 523100 от 11.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 770 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Организиране на събития по Проект: „Промоция на продукти от риболов и аквакултура в Община Пазарджик” по мярка за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №3.4 „Развитие на нови пазари и промоционални кампании“ по приоритетна ос №3 „Мерки от общ интерес“ по Оперативна програма за развитие на сектор „Рибарство““
V.1) Дата на сключване договора
28.06.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.06.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"НОУ НЕЙМ ЕЙДЖЪНСИ" ЕООД, Жк. Младост, бл. 231, вх.2, ет.8, ап.39, Р.България 1799, София, Тел.: 02 9583611, E-mail: office@nonameagency.eu, Факс: 02 9583611

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 215055 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект: „Промоция на продукти от риболов и аквакултура в Община Пазарджик” по мярка за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №3.4 „Развитие на нови пазари и промоционални кампании“ по приоритетна ос №3 „Мерки от общ интерес“ по Оперативна програма за развитие на сектор „Рибарство“

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор