Версия за печат

00145-2012-0203

BG-Ловеч: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Районно управление "Социално осигуряване" гр.Ловеч, бул. "България" №44, За: Жасмина Вълчева- Началник на сектор "ЧРПОАСД", РБългария 5500, Ловеч, Тел.: 068 685090, E-mail: Jasmina.Valcheva@Lovech.nssi.bg, Факс: 068 685040

Място/места за контакт: Жасмина Вълчева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nssi.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nssi.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява ДООДруго (моля пояснете): Управлява ДОО

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника, факс апарати за административната дейност на ТП на НОИ гр.Ловеч

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: РУ"СО" гр.Ловеч, бул. "България" №44
Код NUTS: BG315
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника, факс апарати за административната дейност на ТП на НОИ гр.Ловеч по вид, цена и количество, подробно описани в Приложение №17, неразделна част от договора

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30124000, 30125100

Описание:

Части и аксесоари за офис техника
Касети с тонер

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
13624 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00145-2013-0084

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 538255 от 23.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 3 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника, факс апарати за административната дейност на ТП на НОИ гр.Ловеч
V.1) Дата на сключване договора
02.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.05.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация "ПАНДА" гр.София, ЕИК 000885099, гр. София, ул. "Цариградско шосе" №139, РБългария 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: hristo.kostov@office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 14700 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 13624 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор