РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на храна за дежурния персонал на филиалите на ЦСМП - Благоевград през 2013 г. - 2014 г. в градовете: Благоевград, Сандански, Петрич, Кресна, Симитли, Разлог, Гоце Делчев, Банско, Якоруда и с. Сатовча с транспорт на доставчика до съответния филиал и стойност за един дежурен за 12-часова смяна - 2 /два/ лева с включен ДДС при непрекъснат режим на работа.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
Благоевград
Код NUTS:
BG413
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
Доставка на храна за дежурния персонал на филиалите на ЦСМП - Благоевград през 2013 г. - 2014 г. в градовете: Благоевград, Сандански, Петрич, Кресна, Симитли, Разлог, Гоце Делчев, Банско, Якоруда и с. Сатовча с транспорт на доставчика до съответния филиал и стойност за един дежурен за 12-часова смяна - 2 /два/ лева с включен ДДС при непрекъснат режим на работа.
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
55521200
Описание:
Услуги, свързани с доставка на храна
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
69200 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Съдържание на меню, богато на белтъчини; тежест: 50
Показател: Срок на отложено плащане; тежест: 30
Показател: Референции /препоръки/ на участника във връзка с предмета на процедурата; тежест: 20
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 533462 от 29.03.2013 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:доставка на храна за персонала на 12-часови дежурства-ФСМП-Благоевград
V.1)
Дата на сключване договора
01.07.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
10.06.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"Ивия -2008" ЕООД 200016992, ул. "Сан Стефано" № 3, Р България 2700, Благоевград, Тел.: 073 0896859903
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 14400 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 14400 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:доставка на храна за персонала на 12-часови дежурства-ФСМП-Петрич
V.1)
Дата на сключване договора
01.07.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
10.06.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
ПК "Струмешница" 000004283, ул. "Никола Парапанов" № 2, Р България 2850, Петрич, Тел.: 0745 62186, Факс: 0754 61286
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 8700 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8700 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 3 / Обособена позиция №:8 / Заглавие:доставка на храна за персонала на 12-часови дежурства-ФСМП-Разлог
V.1)
Дата на сключване договора
01.07.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
10.06.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
МБАЛ-Разлог ЕООД 000022044, ул. "Св. св. Кирил и Методий" № 2, Р България 2760, Разлог, Тел.: 0747 89218
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 8700 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8700 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 4 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:доставка на храна за персонала на 12-часови дежурства-ФСМП-Сандански
V.1)
Дата на сключване договора
01.07.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
10.06.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
МБАЛ "Свети врач" ЕООД 101522447, Паркова зона, Р България 2800, Сандански, Тел.: 0746 34342, Факс: 0746 34341
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 8700 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8700 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 5 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:доставка на храна за персонала на 12-часови дежурства-ФСМП-Кресна
V.1)
Дата на сключване договора
01.07.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
10.06.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
ЕТ "Боцката - Владимир Павлов" 101133702, ул. "Македония" № 62, Р България 2840, Кресна, Тел.: 0743 32809
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4000 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 6 / Обособена позиция №:7 / Заглавие:доставка на храна за персонала на 12-часови дежурства-ФСМП-Банско
V.1)
Дата на сключване договора
01.07.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
10.06.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
ЕТ "Димитър Стоянов- Типик" 101535590, ул. "Тодор Александров" № 15, Р България 2770, Банско, Тел.: 088 8300042
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4000 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 7 / Обособена позиция №:6 / Заглавие:доставка на храна за персонала на 12-часови дежурства-ФСМП-Якоруда
V.1)
Дата на сключване договора
01.07.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
10.06.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"Гери-Зори-69" ЕООД 200560691, ул."Хаджиалиш" № 38, Р България 2790, Якоруда, Тел.: 088 7269592
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4000 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 8 / Обособена позиция №:9 / Заглавие:доставка на храна за персонала на 12-часови дежурства-ФСМП-Гоце Делчев
V.1)
Дата на сключване договора
01.07.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
10.06.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
ЕТ "Урумов-Иван Урумов - ИН- Георги Урумов" 101704987, ул. "Стара планина" № 7 а, Р България 2900, Гоце Делчев, Тел.: 089 9873378
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 8700 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8700 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 9 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:доставка на храна за персонала на 12-часови дежурства-ФСМП- Симитли
V.1)
Дата на сключване договора
01.07.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
10.06.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
ЕТ "Стоми-50-Димитър Павлов" 811027588, ул. "Октомврийска" № 22, Р България 2730, Симитли, Тел.: 088 8820681
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4000 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 10 / Обособена позиция №:10 / Заглавие:доставка на храна за персонала на 12-часови дежурства-ФСМП-Сатовча
V.1)
Дата на сключване договора
01.07.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
10.06.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"ЛЕС - ДИКЧАН" ЕООД 200372440, ул. "Еделвайс" № 1, Р България 2950, с. Сатовча, Тел.: 089 7946206
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4000 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор