Версия за печат

00169-2013-0008

BG-Ловеч: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ловеч, ул. "Търговска" №22, За: Найден Вълчев, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 688280, E-mail: obshtina@lovech.bg, Факс: 068 688280

Място/места за контакт: Общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lovech.bg.

Адрес на профила на купувача: www.lovech.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: местно самоуправлениеДруго (моля пояснете): местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на консултантска услуга-строителен надзор с инвеститорски функции и изготвяне на технически паспорти на строежите по проект „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в общинската и образователната инфраструктура на Община Ловеч”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Ловеч
Код NUTS: BG315
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

В качеството си на строителен надзор по смисъла на ЗУТ, Изпълнителят следва да осъществи следните дейности: • Да извърши подробно и задълбочено проучване на проектната документация във всичките й части. • Да изпълнява необходимите действия за откриване на строителната площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа, да удостоверява и съхранява Протокола по реда и в сроковете по чл.157 от ЗУТ. • Да завери в тридневен срок след съставяне на протокола по предходната точка Заповедната книга на строежа и уведоми заинтересованите органи и ведомства по реда и в сроковете по чл.158, ал.2 от ЗУТ. • Да провери и проконтролира всички договорни изисквания и условия за започване на изпълнението на договора от страна на изпълнителите на СМР. • Да следи за пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, като се придържа към изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (обн. ДВ, бр. 72 от 15.08.2003 г.); • Да съставя и подписва всички актове и протоколи, съгласно Наредба №3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. • Да отразява в писмени протоколи настъпили неблагоприятни или извънредни обстоятелства на обектите, като има задължението да изготви и съответната оценка на последствията, както и да издаде инструкции за отстраняване, доказване, или други действия. • Да следи изпълнението на строежите да бъде в съответствие с одобрените инвестиционни проекти и съгласно изискванията по чл. 169, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ; • Да уведоми Регионалната дирекция за национален строителен контрол (РДНСК) и възложителя при нарушаване на техническите правила и нормативи в тридневен (3-дневен) срок от установяване на нарушението; • Да следи за спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството и пожарна безопасност; • Да следи за недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; • Да следи по време на строителството дали се спазват всички изисквания така, че строежът да бъде годен за въвеждане в експлоатация; • Да осъществява контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 от ЗУТ при упражняване на строителен надзор; • Да следи за документирането на всички обстоятелства, свързани със строежа, като предаването и приемането на строителната площадка, строителните и монтажните работи, подлежащи на закриване, междинните и заключителните актове за приемане и предаване на строителни и монтажни работи и други; • Да изпълнява координация на строителния процес до въвеждането на строежа/обекта в експлоатация; • Да състави техническия паспорт на строежа, на основание чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите (обн. ДВ, бр. 7 от 23. 01. 2007 г.) преди да се въведе строежа в експлоатация от компетентния орган; • Да представи на Възложителя окончателния доклад с приложени съгласувателни писма, разрешения, становища на специализираните държавни контролни органи и документи в съответствие с нормативната уредба, необходими за въвеждане в експлоатация; • Да участва в работата на Комисията за приемане на проведената 72-часова проба при експлоатационни условия, назначена със заповед на Възложителя, ако е включен в тази комисия, и да подпише съставения от тази Комисия Протокол за проведена 72-часова проба при експлоатационни условия (Приложение № 17 към Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството); Консултантът следва да осъществява и контрол по качеството и количеството на строителните работи.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71500000, 71521000

Описание:

Услуги, свързани със строителството
Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
32666 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Показател 1 (П1) – Оценка на „идентифициране, формулиране и описание на дейностите за изпълнение на поръчката“; тежест: 15
Показател: Показател 2 (П2) – Оценка на „съответствие на създадените и/или подписани документи с описаните дейности, техническата спецификация и изискванията на възложителя“; тежест: 15
Показател: Показател 3 (П3) – Оценка на „съответствие на резултатите с дейностите, създадените/подписаните документи и целите на проекта“; тежест: 15
Показател: ФИНАНСОВА ОЦЕНКА; тежест: 55
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 472588 от 29.02.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 524609 от 20.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История U-14 История / Обособена позиция №: / Заглавие:„Извършване на консултантска услуга-строителен надзор с инвеститорски функции и изготвяне на технически паспорти на строежите по проект „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в общинската и образователната инфраструктура на Община Ловеч” на следните строителни подобекти: • ОУ „Проф. Д. Димов“ • ОУ „Хр. Никифоров“ • ОУ „В. Левски“ и • ЦДГ „Радост“
V.1) Дата на сключване договора
01.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
31.05.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Обединение "Алфа М-Рубикон, ЕИК 176170497, ул. "Могильов" №84, Република България 5300, Габрово, Тел.: 0878 384070

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 32666 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в общинската и образователната инфраструктура на Община Ловеч”, по договор за безвъзмездна финансова помощ №BG161PO001/1.1-09/2010/030, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съ-финансирана от Европейския фонд за регионално развитие и от държавния бюджет на Република България."

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор