Версия за печат

02711-2013-0071

BG-гр. Шумен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ЦУ на "Североизточно държавно предприятие" ДП - гр. Шумен, ул. "Петра" № 1, За: Динко Илчев, Република България 9700, гр. Шумен, Тел.: 054 833123, E-mail: dpshumen@mzh.government, Факс: 054 833123

Място/места за контакт: ЦУ на СИДП ДП-гр. Шумен

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.dpshumen.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: горско и ловно стопанствоДруго (моля пояснете): горско и ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка, чрез покупка, на канцеларски материали, съгласно утвърден списък за нуждите на Централното управление на СИДП ДП – гр. Шумен за 2013 г.”, открита с Решение № 16/20.03.2013 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: на територията на гр. Шумен
Код NUTS: BG333
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка, чрез покупка, на канцеларски материали, съгласно утвърден списък за нуждите на Централното управление на СИДП ДП – гр. Шумен за 2013 г.” по предварително указни артикули и количества, съгласно одобрена спецификация, която е неразделна част от настоящия договор.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197100, 30197300, 22853000, 30193700, 30197200, 30197220, 30192100, 30199330, 30233100, 30197320, 30197630, 30210000, 30197321, 30197330, 30199500, 30237250, 30193200, 30192125, 30192130, 30192131, 30192160, 30192700

Описание:

Телчета за телбод, карфици, кабърчета
Приспособления за отваряне на писма, телбод машинки и перфоратори
Организатори за папки
Кутия за папки с документи
Папки с пръстени за захващане на страниците и кламери
Кламери
Гуми за триене
Безконечна хартия за компютърни принтери
Запомнящи устройства
Телбод машинки
Хартия за печатане
Машини за обработване на данни (хардуер)
Антителбод
Перфоратори
Кутии класьори, класьори за писма, кутии за подреждане и подобни изделия
Почистващи принадлежности за компютри
Настолни контейнери (тави) или органайзери
Маркери
Моливи
Пиромоливи
Коректори
Книжарски стоки

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2762 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана обща цена (Ц обща); тежест: 70
Показател: Срок за доставка (С ср.д.); тежест: 20
Показател: Търговска отстъпка (ТО отст.); тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 530701 от 20.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История 34-2013 История / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Доставка, чрез покупка, на канцеларски материали, съгласно утвърден списък за нуждите на Централното управление на СИДП ДП – гр. Шумен за 2013 г.”
V.1) Дата на сключване договора
27.06.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
31.05.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Панда Експерт" ООД, район Сердика; ж.к.Банишора,Враня №57-59, бл. 1,вх.1,ет.1,ап.1, Република България 1000, гр. София, Тел.: 054 832517, E-mail: elica@rum.sh.office1.bg, Факс: 054 832517

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 5000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2762 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор