Версия за печат

00479-2013-0010

BG-Балчик: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Балчик, пл. 21 - ви септември -6, За: Милен Йорданов - ст. юрисконсулт, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 71036, E-mail: mayor@balchik.bg

Място/места за контакт: Николай Ангелов - Кмет

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.balchik.bg.

Адрес на профила на купувача: www.balchik.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Определяне на лицензиран оператор, за изпълнение на услуга "Отпечатване и предоставяне на ваучери за управление на социални разходи (ваучери за храна) в натура на работниците и служителите на Община Балчик за 2013 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: гр. Балчик
Код NUTS: BG33
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на възлагане на обществена поръчка е: Определяне на лицензиран оператор, за изпълнение на услуга "Отпечатване и предоставяне на ваучери за управление на социални разходи в натура (ваучери за храна) на работниците и служителите на Община Балчик за 2013 г., при спазване изискванията на чл. 209 от ЗКПО и Наредба №7/09.07.2003 г. на министъра на труда и социалната политика и министъра на финансите, с номинална стойност на ваучерите 2, 5, и 10 лева, притежаващи нормативно установена защита.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30199770

Описание:

Купони за храна

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общият брой на ваучерите по справка е: от 2лв. - 2594, от 5 лв. - 638, от 10 лв. - 6144, или всичко брой ваучери 69818

Прогнозна стойност без ДДС
69818 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

8


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - в размер на 600 лв., внесени в банка УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД, клон Балчик, IBAN BG11UNCR96603324005212, BIC UNCRBGSF, или оригинална банкова гаранция Гаранцията за участие на отстранените кандидати се освобождава в срок 5 работни дни след изтичане на срока за оспорване на решението на възложителя за определяне на изпълнител, а гаранциите на класираните кандидати се освобождават в срок 5 работни дни след сключване на договора за обществена поръчка. В случай на прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка, гаранциите на всички кандидати се освобождават в срок от 5 работни дни след изтичането на срока за оспорване на решението за прекратяване. Гаранцията се възстановява по банков път, по посочена от кандидата банкова сметка. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие в случаите по чл. 61 от ЗОП, когато кандидатът в процедурата: -оттегли офертата си след изтичане на срока за подаване на оферти; -оспори решението на възложителя, до решаването на спора; -е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка в едномесечен срок от обявяване на решението. Б/ Гаранция за изпълнение- парична сума или оригинална банкова гаранция в размер на 3% от стойността на договора, внесени в указаната по-горе банкова сметка, преди подписване на договора за възлагане на обществена поръчка със спечелилия участник. Невнасянето на гаранцията за изпълнение се счита за отказ на подписване на договора. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща заявеното количество ваучери,след представяне на проформа фактура от страна на Изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: СПИСЪК НА ДОКУМЕНТИТЕ, КОИТО КАНДИДАТЪТ ТРЯБВА ДА ПРЕДСТАВИ В ОФЕРТАТА Участниците представят изискуемите по чл.56, ал.1 ЗОП и от документацията за участие следните документи: 1. Техническо предложение – попълва се по приложения Образец 1. 2.Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 3. Оригинал или нотариално заверено копие на документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда офертата в случай, че това не е законният представител на участника; 4. Удостоверение за актуално състояние, ако участниците са български юридически лица или ЕТ и не са пререгистрирани в Търговския регистър, съгласно чл. 24 ППЗОП. За чуждестранни лица съответен еквивалентен документ, в съответствие с чл. 56, ал. 4 ЗОП. 5. Разрешение за осъществяване на дейност като оператор на ваучери при спазване изискванията на чл. 209 от ЗКПО и по реда на чл.9, ал.4 от Наредба №7/09.07.2003 г., от МФ (нотариално заверено копие); 6. Декларации от участника за отсъствието на обстоятелства по чл.47, ал.1, 2 и 5 ЗОП; 7.Доказателства за търговската репутация, задължително референциите да се отнасят за изпълнение на обществени поръчки, свързани с предмета на настоящата процедура (минимум 2 бр. референции); 8.Кратка анотация на досегашната дейност на участника, придружена със списък на изпълнените от него поръчки по отпечатаните, предоставени и реализирани ваучери; 9. Задължително да има сключени договори с поне 3 търговски вериги, които е посочил. 10. Доказателства, че отговарят на изискванията на чл.4 от Наредба №7/09.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор. Списък на търговските обекти на територията на възложителя, приемащи ваучерите и с които участникът има сключен договор за обслужване на доставчиците по чл.15, ал.1 от Наредба №7/09.07.2003 г. 11.Срок на валидност на офертата (посочва се в Техническото предложение – по приложения Образец 1); 12. Срок на доставка на ваучерите (до 5 работни дни след заплащане на дължимата сума от възложителя по представена фактура и посочена банкова сметка от изпълнителя) – посочва се в Техническото предложение – по приложения Образец 1. 13. Срок на валидност на ваучерите (посочва се в Техническото предложение – по приложения Образец 1); 14. Посочена банкова сметка, по която да се превеждат дължими суми по фактури (посочва се в Техническото предложение – по приложения Образец 1); 15. Предлагана цена, попълнена в приложения Образец 2, запечатан в отделен плик. Посочени такса за обслужване и такса за доставка до адреса на възложителя. 16. Административни сведения – попълва се приложеният Образец 3; 17.Проекто - договор, представен по образец от Община Балчик (подпис и печат на кандидата на всяка страница без попълване на клаузите). 18.Документ за внесена гаранция за участие (оригинал или копие). 19. Документ за закупена документация за участие (оригинал или копие); 20. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Основания за отстраняване на участника са наличието на някое от основанията по чл.47 и чл.69 ЗОП. Документите се подават на български език.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за търговската репутация, задължително референциите да се отнасят за изпълнение на обществени поръчки, свързани с предмета на настоящата процедура (минимум 2 бр. референции);
Минимални изисквания: минимум 2 бр. референции
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства, че отговарят на изискванията на чл.4 от Наредба №7/09.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор. Списък на търговските обекти на територията на възложителя, приемащи ваучерите и с които участникът има сключен договор за обслужване на доставчиците по чл.15, ал.1 от Наредба №7/09.07.2003 г.
Минимални изисквания: Да има сключен договор с минимум три търговски вериги на територията на Възложителя.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Разрешение за осъществяване на дейност като оператор на ваучери при спазване изискванията на чл. 209 от ЗКПО и по реда на чл.9, ал.4 от Наредба №7/09.07.2003 г., от МФ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Такса за доставка; тежест: 50
Показател: Срок на доставка; тежест: 30
Показател: Такса за обслужване; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.07.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Комплектът офертни документи се закупува на касата на Общинска администрация- гр. Балчик, пл. “21 септември” №6, срещу невъзстановимата сума от 10 лв. , до 16:00 часа на 29.07.2013 г.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.08.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.08.2013 г.  Час: 10:00
Място

в заседателната зала в сградата на Община Балчик - гр. Балчик, пл. “21 септември” №6.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.06.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ