Версия за печат

00035-2012-0009

BG-Костинброд: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Oбщина Костинброд, ул."Охрид" №1, За: Снежа Трендафилова, Анита Златкова, инж.Станка Илиева, инж. Пламен Боев, Колю Колев, Република България 2230, Костинброд, Тел.: 00359 72168712, E-mail: obshtina@kbrod.net, Факс: 000359 72168777

Място/места за контакт: Дирекция"ФСД и АПИТО"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kostinbrod.bg.

Адрес на профила на купувача: www.kostinbrod.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Определяне на изпълнител за извършване на текущ одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Интегриран проект за изграждане на ПСОВ – гр. Костинброд и доизграждане и модернизиране на канализационната и водопроводната мрежи и съоръженията по тях за гр.Костинброд“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.Костинброд
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на договора включва осъществяване на одит върху изпълнението на инвестиционния проект „Интегриран проект за изграждане на ПСОВ – гр. Костинброд и доизграждане и модернизиране на канализационната и водопроводната мрежи и съоръженията по тях за гр.Костинброд“, с оглед предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни изисквания на Европейския съюз. Одитът на проекта е непрекъснат процес, който ще се изпълнява през целия жизнен цикъл на проекта, с цел принасяне на максимална полза както за община Костинброд, така и за Управляващия орган и съответно за Общността като цяло. За целите на настоящата обществена поръчка се използват понятията „Текущ одит” и „Окончателен одит”, които отразяват спецификата на изискванията на Управляващия орган, по отношение на докладите, които ще се предоставят от одитора по време на текущото изпълнение на проекта (междинни искания за средства) и в края на проекта (окончателно искане за средства). Текущият одит се отнася към одитните доклади, които Възложителят трябва да представя с междинните искания за средства. Окончателният одит се отнася към одитния доклад, който Възложителя трябва да представи с окончателното искане за средства. Текущият и окончателният одит по проекта се осъществяват от одитора след писмено уведомление от Възложителя. Одитът обхваща проверка на 100 % на документацията по проекта и не допуска използването на извадки за целите му. Обхвата на текущия и окончателния одит, изискванията към одитора (физическо или юридическо лице), съдържанието на одитния доклад и приложимите стандарти, както и допълнителни подробности по изискванията за обхват и обем на дейностите по изпълнение на настоящата обществена поръчка са подробно указани в Техническата спецификация.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
143700 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: П1 - срок за изготвяне и предоставяне на (междинни и окончателен) одитен доклад; тежест: 20
Показател: П2 – оценка и отговор на риска; тежест: 50
Показател: П3 - предложена цена; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 509897 от 20.11.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 84 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Определяне на изпълнител за извършване на текущ одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Интегриран проект за изграждане на ПСОВ – гр. Костинброд и доизграждане и модернизиране на канализационната и водопроводната мрежи и съоръженията по тях за гр.Костинброд“
V.1) Дата на сключване договора
27.06.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.05.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ФИНАНС ОДИТ"ДЗЗД, обединение създадено по реда на чл.357- чл.364 от ЗЗД със Споразумение за учредяване на обединение, подписано от партньорите в обединението на 16.11.2012 г. с нотариална заверка на подписите на документа с рег.№22091 на нотариус с рег.№107 на НК с район на действие РС София, ведно с анексите към него, представляващи неразделна част от споразумението - Анекс №04/18.12.2012 г. с нотариална заверка на подписите на документа с рег.№17731 на нотариус с рег.№617 на НК с район на действие РС София и Анекс №30/25.06.2013 г. с нотариална заверка на подписите на документа с рег.№7925 на нотариус с рег.№203 на НК с район на действие РС София, с БУЛСТАТ:176434694 и със седалище и адрес на управление на консорциума: гр.София 1700, представлявано от Татяна Бисерова Делибашева. Партньори в обединението: "ЕМ КОНСУЛТ ФИНАНС" ЕООД, с ЕИК:201532976, със седалище и адрес на управление: гр.София 4225, р-н Витоша, бул."Симеоновско шосе"№ , вх.А, ап.83, представлявано от Татяна Бисерова Делибашева, в качеството на управител и "ЮЛЕНА"ЕООД, с ЕИК: 131242860, със седалище и адрес на управление: гр.София 1113, р-н Слатина, ул."Акад.Никола Обрешков"№7, вх.Б, ет.4, ап.8, представлявано от Здравка Огнянова Щракова, в качеството на управител., район Витоша, бул."Симеоновско шосе"№1, вх.А, ап.83, Република България 1700, София, Тел.: 02 8620540

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 143700 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 143700 BGN без ДДС
В Брой месеци 18
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Кохезионен фонд, процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.06.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор