Версия за печат

04147-2013-0001

BG-гр. София: 03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Институт по информационни и комуникационни технологии при Българска академия на науките, ул. ”Акад. Георги Бончев”, блок 25-A, За: доц. Красимир Георгиев, Р България 1113, гр. София, Тел.: 02 9796612, E-mail: georgiev@parallel.bas.bg, Факс: 02 8707273

Място/места за контакт: ул. ”Акад. Георги Бончев”, блок 25-A

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.iict.bas.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.iict.bas.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Научна и научно-изследователска дейностДруго (моля пояснете): Научна и научно-изследователска дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина по линията на изпълнение на задачи по проект AComIn: Advanced Computing for Innovation (Grant Agreement 316087, call FP7-REGPOT-2012-2013-1)”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 3
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: ул. ”Акад. Георги Бончев”, блок 25-A
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина по линията на изпълнение на задачи по проект AComIn: Advanced Computing for Innovation (Grant Agreement 316087, call FP7-REGPOT-2012-2013-1)”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60400000

Описание:

Услуги на въздушния транспорт


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
325000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка; тежест: 10
Показател: Финансова оценка; тежест: 90
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 522331 от 05.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина по линията на изпълнение на задачи по проект AComIn: Advanced Computing for Innovation (Grant Agreement 316087, call FP7-REGPOT-2012-2013-1)”
V.1) Дата на сключване договора
12.06.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.04.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Атлас травелс” ЕООД, ЕИК 130026450, бул. "Симеоновско шосе" № 276, Р България 1434, София, Тел.: 02 9819993

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 325000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 325000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

проект AComIn: Advanced Computing for Innovation (Grant Agreement 316087, call FP7-REGPOT-2012-2013-1)” на ЕК

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Подаване на жалби: съгласно чл. 120 и следващите от Глава единадесета "Обжалване" от Закона за обществените поръчки /ЗОП/. Сроковете за подаване на жалби са посочени по-долу. 1. На обжалване по реда на Глава единадесета от Закона за обществените поръчки подлежи всяко решение на възложителя по процедурата за възлагане на обществената поръчка; 2. На обжалване по реда на Глава единадесета от ЗОП подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по т. 1; 3. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 3.1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 3.2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3.3. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки. 4. Срокът за обжалване на решението по т. 3.1 тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 4.1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 4.2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 4.3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. 5. Жалбата по т. 2 се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.06.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор