Версия за печат

00010-2013-0010

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УСБАЛССЗ "СВЕТА ЕКАТЕРИНА" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52 А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Надграждане и разширяване на съществуваща болнична информационна система – БИС за нуждите на УСБАЛССЗ ”Света Екатерина” ЕАД, обучение на служителите за работа със системата и извършване на гаранционна поддръжка.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Място на изпълнение: работните станции от информационната система в УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД, с адрес: гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А и ул. “Коньовица” № 65.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

“Надграждане и разширяване на съществуваща болнична информационна система – БИС за нуждите на УСБАЛССЗ ”Света Екатерина” ЕАД, обучение на служителите за работа със системата и извършване на гаранционна поддръжка.”,

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48180000

Описание:

Медицински софтуерни пакети


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
20000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-25-78 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
24.06.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.05.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ГАМА КОНСУЛТ – Калинкин, Прокопов и сие" СД ЕИК 121562456, БАН, Институт по Математика, ул. “Акад. Г. Бончев” № 8, България 1113, София, Тел.: 02 9796325, Факс: 02 4476099

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 20000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 20000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срокът на изпълнение на дейностите започва да тече, считано от датата на подписване на договора и при осигурени технически средства за внедряване на програмните продукти и на организация за обучение на персонала: Доставка на програмни продукти (лицензи) – 3 месеца Услуги по инициализация – 3 месеца Обучение – 3 месеца След приемане на изпълнението на дейностите по един от програмните продукти се извършва гаранционно текущо поддържане на системата в срок от 6 (шест) месеца, със срок на отстраняване на проблема до 48 (четиридесет и осем) часа.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.06.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

Съгласно р-та на чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП, в случаите, когато възлагането на ОП на друго лице би довело до нарушаване на авторски или други права на интелек. собственост или на изключителни права придобити по силата на закон или административен акт, възложителите могат да възлагат ОП, чрез процедура на д-не без обявление. Във връзка с П-ние № 353 на МС от 27.12.2012г. за приемане на методики за остойностяване и за заплащане на медиц.помощ по чл. 55, ал. 2, т. 2 от ЗЗО, НЗОК променя формата на отчет като от месечна форма се преминава към ежедневна форма.По този начин ЛЗ за бол.помощ са длъжни да отчитат извършените д-ти по клин.пътеки, клин.п-ри, високо спец. мед. дейности в електронни формати.За да се отговори на изискванията за електронна, ежедневна отчетност на НЗОК има необходимост от информ.с-ма обхващаща всички процеси по събиране на и-ция за отчитане на д-тта от лечението на пациентите в б-та, която да отговаря на изискванията на НЗОК, да е изцяло локализирана на бълг.език и в съответствие и и-ние на бълг.законодателство. Ползваната в болницата ИС HMS, внедрена през 2003г. не е доразвивана и обновявана поради високата си цена.Към момента поради натрупаното голямо количество информация и старата платформа на системата за база данни дава все по-често грешки и става тромава при големи обработки и справки.От друга страна п-мата на Гама консулт служи за формиране на отчета на б-цата към НЗОК и обхватът й е само в секторите “Секретариат”, "Медико-с-ки" и “Стопански склад”.В нея липсват оперативните данни натрупани от лечението и д-то на пац.в б-та.Между двете с-Ми има изградена частична връзка, която обаче не може да покрие новите изисквания на ПМС №353 на МС от 27.12.2012 г. и формата на отчитане към НЗОК.Към момента посредством информ.с-ма Hospital Manager Suite са организирани процесите свързани с л-ето на п-тите на ЛЗ, а отчитането на д-тта към НЗОК се извършва посредством информ.с-ма Гама консулт.В новите електронни ф-ти за отчет е променена и се изисква следната и-ция:1.Ежедневно да се отчитат приети и изписани пациенти по клинични пътеки.Трудност в момента е изписващите лекари своевременно да диктуват е-зите за деня, бързото им вписване в информ.с-ма от сектор “Секретариат” и бързото кодиране в сектор “Медико – статис.”, като е необходимо да се има предвид невъзможността впоследствие да се откоригират намерени грешки.Би се улеснил процеса ако в епикризата се ползва вече попълнената информ.в с-мата от л-то на п-та. В момента поради различ.с-ми това не може да се осъществи.2.Ежедневно да се отчитат приети и изписани пац.по клинични п-ри.Лекарите в КАИЛ трябва своевременно да вписват изпълнените клинични п-ри на п-те пролежавали в КАИЛ за да могат ежедневно да се изпращат електронно в НЗОК.3.Ежедневно отчитане на вложените медиц.издел.по клиничните пътеки, при които за да се отчитат електронно, трябва да се ползва и-ята от аптеч.с-ма, където се попълват първичните финан.д-ти и разходването, с цел избягване на двойното ръчно въвеждане и грешки.Във всички процеси по отчитането на дейността от леч.на хоспитал. п-ти се натрупва много ръчен труд от лекари, секретариат и статис.-кодиров., който събран в малък период от време би довел до много напрежение, грешки и неспазване на с-вете за отчет.В същото време, сключ.Д-р №РД-25-242/31.08.2009г. с ДЗЗД "Най-добрите БИС", за изграждане на нова инфор.с-ма, съответстваща на н-те на ЛЗ все още няма готовност да я пусне в експлоат.И-лят се е заел с отстраняването им, но към момента не е представил крайно успешно решение на проблемите и с-та не може да бъде приета.Надг.на ИС Гама Консулт, би осигурило и по-ефективно разход.на с-ва на в-я.Прогнозната с-ст на д-ра по надграж.на информ. с-ма няма да надхвърли 20 000лв., като в него ще се включи и 6-мес.гаранц.п-ка на п-та.С оглед на изложените по-горе мотиви, представени д-ва и изразено с-вище за закон.на п-та от изпълн. д-тор на АОП е поканен у-ка “Гама Консулт Калинкин, Прокопов и Сие” СД и същия е определен за изпълнител на ОП