Версия за печат

00226-2013-0008

BG-Плевен: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000413974

Община Плевен, пл.Възраждане 2, За: инж. Павлина Тодорова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 881336, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 881296

Място/места за контакт: Община Плевен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.pleven.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pleven.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Определяне на изпълнител на консултантска услуга (строителен надзор) във връзка с изпълнението на инженеринг (проектиране и строителство) на регионален център за управление на отпадъци гр. Плевен– І-ви етап”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Площадката на Регионалния център за отпадъци обхваща следните имоти: В землището на с.Опанец: - Имот №000165, с площ 84,507дка, некатегоризуема; - Имот №040009, с площ 4,900дка, ІV категория; - Имот №040010, с площ 3,562дка, ІV категория; - Имот №040011, с площ 5,642дка, ІV категория; - Имот № 000164, с площ 13,839дка, ІV категория. В землището на с.Буковлък: - Имот №041003, с площ 9,993дка, V категория; - Имот №041002, с площ 10,599дка, V категория; - Имот №041001, с площ 8,801дка, V категория; - Имот №000462, с площ 6,767дка, V категория; - Имот №000463, с площ 143,999дка, некатегоризуема; - Имот №000243, с площ 0,905дка, полски път (V категория); - Имот №000249, с площ 8,475дка, местен път (V категория).
Код NUTS: BG314
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Извършването на услугата включва консултантски услуги в пълен обем във връзка с проектиране и строителство на горепосочения обект и включва дейностите по: а. изпълнение функциите на „Инженер“ предвидени в Общите условия на Договорни условия за Технологично оборудване и Проектиране-Строителство, първо издание на ФИДИК на български език от 2002 г. на БААИК, изменени за целите на конкретния обект. б. Изготвяне на експертно писмено становище по проектните разработки от Работния проект, изготвяни от Изпълнителя и представянето му на Възложителя в срок до 5 дни от получаване на копие от съответните проектни разработки от Изпълнителя. Обхватът и изискванията към експертното становище са: - да провери, изпълнени ли са забележките и спазени ли са препоръките и решенията от Протокола на Възложителя при разглеждане на проекта на идейна фаза и експертното становище. - да провери съответствието на изработения проект с изискванията към него, подробно описани в Заданието на Възложителя. - да провери съответствието на проекта с Нормите за проектиране на сметища и нормативните документи и изисквания за проектиране. При отклонения от нормативните документи за проектиране да се съпостави с изключенията, формулирани в Заданието за проектиране. - да провери направени изчисления, количествени сметки, ведомости и т.н. - да провери, дали са изпълнени изискванията на експлоатационните дружества относно проекти за реконструкция на засегнати инженерни мрежи и съоръжения, за предпазването и за функционирането им по време на строителство. Да провери за наличието на окончателни съгласувателни писма на ведомствата и административните структури. - да провери съответствието на разработения работен проект с одобрения подробен устройствен план съгласно Наредба №8 за обема и съдържанието на устройствените схеми и планове и Заданието за проектиране, както и за съответствието му с идейния проект. - да провери, отразени ли са в идейния проект препоръките и заключенията от инженерно-геоложките проучвания. в. Изготвяне на месечни доклади за напредъка на проектирането за отчитане хода на изпълнение на Договора за проектиране и строителство. г.Функциите съгласно чл. 166, ал. 1 от ЗУТ; д.Извършване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с изискванията на чл.168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове; е. Изготвяне на оценка за съответствието на част "Конструктивна" на инвестиционните проекти във фаза работен проект, съгласно разпоредбите на чл. 142, ал. 10 от ЗУТ. ж. Изготвяне на комплексен доклад за работния проект – оценка на съответствието на Инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите в съответствие с изискванията на ЗУТ и др. Законови разпоредби; з. Координация на строителния процес до въвеждането на Строежа в експлоатация; и.Осъществяване на геодезическо заснемане на обекта; й. Дейност на КБЗ за етапа на изпълнение на Строежа, съгласно минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително-монтажни работи. к. Контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените строително-монтажни работи; л. Отчитане хода на изпълнение на Договора с Изпълнителя и на извършените СМР; м. Съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на Строежа в експлоатация; н. Изготвяне на Технически паспорт на Строежа съгласно Наредба № 5/28.12.2006 г. о.Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата. п. Изпълнение на всички останали задължения на КОНСУЛТАНТА (ИНЖЕНЕРА), предвидени в договора за изпълнение на обществената поръчка, техническа спецификация, Договора с Изпълнителя за проектиране и строителство на Строежа и Законовите разпоредби.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
853000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: „Техническо предложение", разпределен както следва:; тежест: 60
Критерий: Под-казател ПРОГРАМА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА; тежест: 60
Критерий: Предлагана цена; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 050 - 082095 от 12.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ФСД 457 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Определяне на изпълнител на консултантска услуга (строителен надзор) във връзка с изпълнението на инженеринг (проектиране и строителство) на регионален център за управление на отпадъци гр. Плевен– І-ви етап”.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

16.05.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Обединение Рутекс - АТИ, бул. "Искърско шосе" №12, България 1592, София, Тел.: 02 9791426, E-mail: rutex@rutex.biz, Факс: 02 9789597

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 900000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 853000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Настоящият процедура се финансира по проект BG161PO005/10/2.10/07/22 “Изграждане на регионални системи за управление на отпадъците в региони: Борово (Бяла, област Русе), Варна, Велико Търново, Габрово, Костенец (Самоков), Добрич, Левски (Никопол), Луковит, Панагюрище, Плевен, Разлог и Ямбол”, чиято цел е изграждането на необходимата инфраструктура за екологосъобразното обезвреждане на цялото количество битови отпадъци, генерирани на територията на 13 региона и е насочена към постигане на съответствие с изискванията на Директива 1999/31/ЕО и националното законодателство. Реализацията на приоритетна ос 2 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци” на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” (ОПОС) и в частност се подпомага финансово от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР).

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.06.2013 г.