Версия за печат

00692-2013-0012

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130367715

УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1, За: Мирослав Найденов/Диана Илиева, България 1750, София, Тел.: 02 9759011, E-mail: pravisti_sv.anna@abv.bg, Факс: 02 9759011

Място/места за контакт: ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.sveta-anna.eu/.

Адрес на профила на купувача: http://www.sveta-anna.eu/.

Електронен достъп до информация: http://www.sveta-anna.eu/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставката на хигиенен консуматив за нуждите на УМБАЛ „Света Анна” – София АД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Централен склад при УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на хигиенен консуматив за нуждите на УМБАЛ "Света Анна" - София АД, по предварителна писмена заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Обекта на обществената поръчка включва общо 3 (три) обособени позиции, посочени в Приложение Б на обявлението. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 (дванадесет) месеца от сключване на договор при периодично извършващи се заявки в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в календарни дни, не по - малък от 1 календарен ден и не повече от 5 календарни дни от получаване на писмена заявка от Възложителя. Остатъчният срок на годност на хигиенните консумативи да не е по-малък от 80% от обявения от производителя към датата на доставката.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

39831000, 33198000, 19640000

Описание:

Перилни и почистващи препарати
Изделия от хартия за болнична употреба
Големи и малки пликове за смет от полиетилен

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
84357 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 020 - 030636 от 29.01.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 071 - 118204 от 11.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ДОП - 68 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Позиция I - Перилни и почистващи препарати
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

05.06.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Кукуда Груп" ООД; ЕИК:200171708, ж. к. "Захарна фабрика" №63, Република България 1000, София, Тел.: 02 9454464, Факс: 02 8472204

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 10617 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ДОП-69 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Позиция II - Изделия от хартия за домакинска и болнична употреба
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

05.06.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Белопейпър" ЕООД; ЕИК:122029087, ул. "Стадионна" №25, Република България 1172, Костенец, Тел.: 0885 922064, Факс: 02 8682258

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 22740 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ДОП-70 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: Позиция III - Пликове за смет
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

05.06.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Агарта-ЦМ" ЕООД; ЕИК: 121096923, ул. "40-та" №1, Република България 1712, София, Тел.: 02 8765542, Факс: 02 9743973

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 51000 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.06.2013 г.