I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
"Столичен електротранспорт" ЕАД, гр.София, бул. "Княгиня Мария Луиза" 193, За: Ивайло Узунов, България 1233, София, Тел.: 02 8334101, E-mail: ivuzunov1@gmail.com, Факс: 02 9316184
Място/места за контакт: Отдел: "Обществени поръчки и застрахoване"
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
“Доставка на накладки фрикционни за спирачки”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
Централен склад на "Столичен електротранспорт" ЕАД, намиращ се на адрес: гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 193 или склада на поделене "Трамкар", намиращ се на адрес: гр. София, бул. "Княз Борис III" №126A.
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
“Доставка на накладки фрикционни за спирачки”
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
34322300
Описание:
Спирачни накладки
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
217001 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 531942 от 25.03.2013 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
V.1)
Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 92 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:“Доставка на накладки фрикционни за спирачки”- обособени позиции от 1-8
V.1.1)
Дата на сключване договора
20.06.2013 г.
V.1.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
30.05.2012 г.
V.1.2)
Брой на получените оферти
V.1.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"ЛЮДАЛ-2010" ЕООД ЕИК 201090426, с.Зверино, област Враца, община Мездра, ул. "Искър"4, България 3170, с.ЗЗверино, Тел.: 09122 3147, E-mail: ludal_zverino@abv.bg, Факс: 09122 2011
V.1.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 217001 BGN без ДДС
V.1.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
V.1.6)
Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП