Версия за печат

00350-2013-0004

BG-Тутракан: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Тутракан, ул. " Трансмариска" №31, За: Даниела гвоздейкова- Кирякова, България 7600, Тутракан, Тел.: 0866 60621, E-mail: tutrakan@b-trust.org, Факс: 0866 60636

Място/места за контакт: д-р Димитър стефанов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tutrakan.egov.bg.

Адрес на профила на купувача: http://tutrakan.egov.bg/TUTRAKAN/home.nsf/pages/bg/NT00000B7A?OpenDocument.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИЗГОТВЯНЕ НА ФУНКЦИОНАЛЕН АНАЛИЗ НА АДМИНИСТРАЦИЯТА В ОБЩИНА ТУТРАКАН И ПРОВЕЖДАНЕ НА СВЪРЗАНИТЕ С НЕГО СЕМИНАРИ“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Тутракан
Код NUTS: BG325
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на договора -„Изготвяне на функционален анализ на администрацията в община Тутракан и провеждане на свързаните с него семинари и обучения, провеждане на мониторинг на изпълнението на плана за действие, подобряване на организацията, работните процеси и координацията в рамките на административна структура в община Тутракан по осъществяване на проект № 12-11-12 „Ефикасност и ефективност – гарантиране на целите в местната администрация на община Тутракан чрез оптимално използване на наличните ресурси“, финансиран по Договор за безвъзмездна финансова помощ № 12-11-12 от 09.11.2012 г.” дейностите по договора са конкретизирани в техническото предложение от офертата на изпълнителя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79951000, 79414000

Описание:

Услуги по организиране на семинари
Консултантски услуги по управление на човешки ресурси

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
41874 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническо предложение за изпълнение на поръчката; тежест: 60
Показател: предлагана цена за изпълнение на поръчката; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 524253 от 18.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История 444 История / Обособена позиция №: / Заглавие:„ИЗГОТВЯНЕ НА ФУНКЦИОНАЛЕН АНАЛИЗ НА АДМИНИСТРАЦИЯТА В ОБЩИНА ТУТРАКАН И ПРОВЕЖДАНЕ НА СВЪРЗАНИТЕ С НЕГО СЕМИНАРИ“
V.1) Дата на сключване договора
20.06.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
20.05.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ПРАЙМ КОНСУЛТИНГ" ООД ЕИК 130981777, ул. Кестен №24, България 1000, София, Тел.: 02 9441350, E-mail: office@primebg.com, Факс: 02 94441350

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 41874 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект № 12-11-12 „Ефикасност и ефективност – гарантиране на целите в местната администрация на община Тутракан чрез оптимално използване на наличните ресурси“, финансиран по Договор за безвъзмездна финансова помощ № 12-11-12 от 09.11.2012г. по Оперативна програма" Административен капацитет"(ОПАК)- Приоритетна осІ " Добро управление", приоритет, |1.1" Ефективна структура на държавната администрация", Бюджетна линия0 BG 051PO002/12/1.1-04

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.06.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор