00087-2013-0092
Технически редакции | ||
24.06.2013 10:08 ч. : | 24/06/2013 09:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
24.06.2013 10:08 ч. : | 24/06/2013 09:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Столична община, ул. "Московска" № 33, За: Албена Кръстева, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9377252, E-mail: a.krasteva@sofia.bg, Факс: 02 9810340
Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки и търгове", ул. "Париж" № 3Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
Доставка на хранителни продукти в заведения за социални услуги, по обособени позиции: 1.Дом за стари хора „Дълголетие”- кв. „Дървеница” 2.Дом за стари хора „Горна баня” 3.Дом за стари хора Зона Б-5 4.Дом за слепи лица 5.Дом за възрастни с умствена изостаналост, с. Подгумер 6.Дом за деца и младежи с умствена изостаналост „Дъга”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на хранителни продукти в заведения за социални услуги, по обособени позиции: 1.Дом за стари хора „Дълголетие”- кв. „Дървеница” 2.Дом за стари хора „Горна баня” 3.Дом за стари хора Зона Б-5 4.Дом за слепи лица 5.Дом за възрастни с умствена изостаналост, с. Подгумер 6.Дом за деца и младежи с умствена изостаналост „Дъга”
15000000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Ориентировъчните количества на хранителните продукти за домовете са посочени в документацията и са неразделна част от нея.
НЕ
НЕ
24
1.Документ за внесена гаранция за участие за всяка обособена позиция, както следва: Обособена позиция 1 – 7666.00 (седем хиляди шестстотин шестдесет и шест) лева. Обособена позиция 2 – 3833.00 (три хиляди осемстотин тридесет и три) лева. Обособена позиция 3 – 1666.00 (хиляда шестстотин шестдесет и шест) лева. Обособена позиция 4 – 166.00 (сто шестдесет и шест) лева Обособена позиция 5 – 1666.00 (хиляда шестстотин шестдесет и шест) лева Обособена позиция 6 – 1250.00 (хиляда двеста и петдесет) лева Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция за срока на валидност на предложението/оригинал/. 2.Гаранция за изпълнение на договора, в размер на 2 /два/ % от ориентировъчната му стойност без ДДС, представена преди подписването му, в една от следните форми: -парична сума, внесена по сметката на Столична община: IBAN: BG 72 SOMB 91303333008301, BIC: SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча" , ул. "Врабча" №6, на името на Столична община, Дирекция "Финанси" или банкова гаранция за срока на договора.
Финансирането ще се извърши от бюджета на всяко от Заведенията за социални услуги.
НЕ
В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че участникът е обединение, изброените изисквания по раздел III.2.3. от обявлението, ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло. Участниците в процедурата трябва да представят: регистрационни документи на участника: 1.Копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. Документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде представен в официален превод на български език / за юридическо лице, което не е регистрирано в България /. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние - оригинал или заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законния/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. 2.Декларации по чл. 47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. Когато участникът предвижда при изпълнението на поръчката да ползва подизпълнители, в офертата посочва подизпълнителите, които ще участват, дела на тяхното участие, вида на работите, които ще се извършват и данните по чл. 24, ал. 2 от Правилника за прилагане на ЗОП, посочените документи се представят за всеки от подизпълнителите. Декларация за подизпълнителите. Декларация от подизпълнителите. 3.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което участникът следва да съобрази представянето на документите по чл. 56, ал. 3 от ЗОП. като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни солидарно за изпълнението на договора - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора - участниците в обединението трябва да определят /упълномощават/ едно лице, което да представлява обединението пред трети лица по време на изпълнение на обществената поръчка, както и да определят и наименованието на участника. - не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата и за срока на договора. - Когато обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата, участникът представя копие от удостоверението за регистрация по БУЛСТАТ.
няма
няма
За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 1. Списък /Образец № 6/ с не по-малко от 3 изпълнени договора за доставка на хранителни продукти през последните 3 години, включително до датата на подаване на офертите за участие. За посочените в списъка договори следва да се приложат минимум 3 референции от Възложителите, с отбелязан телефон и адрес за контакти, изходящ номер, подпис и печат. 2. Копие на валидни санитарни разрешителни за складово помещение с хладилна техника и хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, съгласно изискванията на БАБХ (ДВСК и РИОКОЗ) – „Удостоверение за регистрация” – на името на кандидата и документи, удостоверяващи собствеността на съответния обект. В случай, че складовите помещения с хладилната техника и хладилните помещения не са собствени, се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на договора. 3. Списък-декларация с всички транспортни средства, които ще бъдат на разположение на участника за срока на договора, с приложени копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността, както и валидни разрешителни за превоза на името на кандидата, съгласно изискване на БАБХ (ДВСК и РИОКОЗ). В случай, че транспортните средства не са собствени, се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на договора. а/ Хладилните автомобили трябва да имат издадени „Удостоверение за регистрация на транспортното средство” от БАБХ (ДВСК и РИОКОЗ) - за превоз на хранителни продукти от животински произход. б/ Автомобилите които ще се използват за превоз на хранителни продукти от неживотински произход /бакалски продукти, плодове, зеленчуци и др./ да са придружени с „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от БАБХ (ДВСК и РИОКОЗ). 4. Декларация, че участникът гарантира пълна подмяна на артикулите с отклонение във вкусовите качества. 5. Заверени от участника копия от сертификата и акредитацията на сертифициращата организация за внедрена HACCP система за управление на безопасността на храните. В случай, че участникът е сертифициран и представи сертификат по EN ISO 22000:2005 с област на приложение продажба и доставка на хранителни продукти не е необходимо да има сертификат, удостоверяващ, че има внедрена HACCP система.
Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. Да имат опит в извършване на подобни доставки. Да са изпълнили не по-малко от 3 договора за доставка на хранителни продукти за последните 3 години, включително до датата на подаване на офертите за участие, придружени с минимум 3 /три/ броя референции от възложителите за доставка на хранителни продукти, с отбелязан телефон и адрес за контакти, изходящ номер, подпис и печат. 2. Да разполагат със складово помещение с хладилна техника и хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за съхранение на продуктите, за което да притежава валидни санитарни разрешителни, съгласно изискванията на БАБХ (ДВСК и РИОКОЗ) – 3. Участниците да имат минимум 2 /два/ броя собствени или наети хладилни автомобила и минимум 2 /два/ броя собствен или нает транспорт за превоз на хранителни продукти от неживотински произход. 4. Участниците да гарантират пълна подмяна на артикулите с отклонение във вкусовите качества. 5. Всеки участник да има разработена и внедрена НАССР система за управление на безопасността на храните, което се доказва с валиден сертификат, издаден от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” към Министерски съвет на Р. България институция или агенция.
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Желаещите да закупят документацията за участие впроцедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Столична община всеки работен ден на ул. "Париж" № 3, стая № 1, след заплащането и в касата на ул. "Париж" № 3, ет. 2, стая № 201. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък, от 10.00 ч. до 12.00 ч. и от 14.00 ч. до 16.00 ч., а в петък и в последния работен ден на всеки месец - от 10.00 ч. до 12.00 ч. Може да се заплати и по банков път, по сметка в лева: IBAN: BG SOMB 91303133008301, BIC SOMBBGSF. Име на банката: Общинска банка, клон "Врабча", ул "Врабча" № 6. От датата на публикуване на обявлението в електронен вид на сайта на АОП ще бъде предоставен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес: www.sofia.bg
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
ул. "Париж" № 3
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община на адрес: www.sofia.bg , най-малко един ден преди тяхното отваряне.
ДА
18 месеца
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
24.06.2013 г.
Доставка на хранителни продукти в Дом за стари хора "Дълголетие"
15000000
Описание:
По предварителна заявка
Доставка на хранителни продукти за Дом за стари хора кв. "Горна баня"
15000000
Описание:
По предварителна заявка.
Доставка на хранителни продукти за Дом за стари хора Зона Б-5
15000000
Описание:
По предварителна заявка
Доставка на хранителни продукти за Дом за слепи лица
15000000
Описание:
По предварителна заявка
Доставка на хранителни продукти за Дом за възрастни с умствена изостаналост с. Подгумер
15000000
Описание:
По предварителна заявка
Доставка на хранителни продукти за Дом за деца и младежи с умствена изостаналост "Дъга"
15000000
Описание:
По предварителна заявка