Версия за печат

00145-2013-0075

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт -Столично управление "Социално осигуряване", "Александър Стамболийски" №62-64, За: Красимир Йорданов Атанасов, Република България 1303, София, Тел.: 02 9261792, E-mail: Krasimir.Atanasov@sofia.nssi.bg, Факс: 02 9261940

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: www.noi.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управление на държавното обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): Управление на държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на оригинални консумативи за копирна и принтерна техника за нуждите на Столично управление "Социално осигуряване"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: бул. "Александър Стамболийски" №62-64- административната сграда на НОИ- СУ"СО"
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодични доставки на нови и оригинални консумативи за копирна и принтерна техника, индивидуалицирани по марка, модел и парт.№ в ценовото предложение на изпълнителя, което е неразделна част от договора. Количествата са прогнозни и ориентировъчни, като възложителя си запазва правото в процеса на изпълнение на договора да заявява количествата според своите потребности и предвид максималната обща сума на цялата поръчка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
75000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: най-ниска предложена цена; тежест: 50
Показател: срок за изпълнение на доставка; тежест: 30
Показател: срок за явяване при възложителя за замяна на доставен некачествен консуматив; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 536739 от 12.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ГД-18 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за изпълнение на обществена поръчка за доствака на оригинални консумативи за копирна и принтерна техника за нуждите на Столично управление "Социално осигуряване"
V.1) Дата на сключване договора
20.06.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
06.06.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"РОЕЛ-98" ООД, бул. "Христо Смирненски" №53, Република България 1164, София, Тел.: 07 0010377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 75000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.06.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор