Версия за печат

00110-2013-0012

BG-Тервел: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Тервел, ул."Св.Св.Кирил и Методий" 8, За: Дияна Илиева, България 9450, Тервел, Тел.: 05751 2070, E-mail: tervel2000@yahoo.com, Факс: 05751 2391

Място/места за контакт: ул."Св.Св.Кирил и Методий" 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tervel.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tervel.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“ОДИТ НА ПРОЕКТ„ПРЕСТРУКТУРИРАНЕ НА МБАЛ ТЕРВЕЛ В МЕДИЦИНСКИ ЦЕНТЪР”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.Тервел
Код NUTS: BG332
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Поръчката включва извършване на одит за изпълнението на проект „Преструктуриране на МБАЛ Тервел в медицински център”, финансиран от Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013” по Договор за безвъзмездна помощ № BG161РО001/4.1-05/2011/009.Основната цел на извършения одит е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Бенефициента разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими, и да се предостави на Бенефициента доклад за фактически констатации. Допустимостта на разходите в случая се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ.Поръчката включва извършване на одит за изпълнението на проект „Преструктуриране на МБАЛ Тервел в медицински център”, финансиран от Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013” по Договор за безвъзмездна помощ № BG161РО001/4.1-05/2011/009.Дейностите по проекта са следните: ДЕЙНОСТ 1: ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА; ДЕЙНОСТ 2:ОРГАНИЗАЦИЯ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ТРЪЖНИ ПРОЦЕДУРИ; ДЕЙНОСТ 3: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНО – МОНТАЖНИ РАБОТИ; ДЕЙНОСТ 4:ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИТЕ РАБОТИ; ДЕЙНОСТ 5: ИЗВЪРШВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР НА СТРОИТЕЛНО–МОНТАЖНИТЕ РАБОТИ; ДЕЙНОСТ 6: ЗАКУПУВАНЕ И ДОСТАВКА НА МЕДИЦИНСКО ОБОРУДВАНЕ; ДЕЙНОСТ 7: ОДИТ НА ПРОЕКТА ДЕЙНОСТ 8: ОСИГУРЯВАНЕ НА ПУБЛИЧНОСТ И ПОПУЛЯРИЗИРАНЕ НА ПРОЕКТА Община Тервел подготвя, обявява и провежда процедури по ЗОП за избор на изпълнители по следните дейности: 1. Строително-монтажни работи за преструктуриране на болнична сграда в медицински център 2. Доставка на медицинско оборудване3. Строителен надзор 4. Извършване на одит 5. Публичност и визуализация .Изпълнителят трябва да изготви окончателен одитен доклад - 1 бр. и най-малко 2 междинни одитни доклада.Обвхватът на доклада е следният: Глава 1. Информация за договора и дейността по проекта (цел, период, предвидени дейности, бюджет, предвидени разходи) 1) Обща информация 1.1. Дата на издаване на доклада 1.2. Оперативна програма, по която се финансира проекта 1.3. Период, в който е извършен одитът 1.4. Период, за който се отнася докладът 1.5. Одитор (одиторски екип), извършил ангажимента (име и номер на дипломата/сертификата) 3) Кратко изложение Общо описание на: 3.1. Целите на одита 3.2. Обхвата на проверката 3.3. Основа за изпълнение на ангажимент 3.4. Източници на информация Глава 2 Изпълнени процедури и фактически констатации 1. Процедури по потвърждаване на допустимостта на разходите, заявени от Бенефициента във финансовия отчет 1.1. Общи процедури 1.1.1 Съответствие на финансовия отчет с условията на договора за БФП а.Приложени процедури б. Констатации 1.1.2 Съответствие на воденето на счетоводството по проекта с условията на договора за БФП а.Приложени процедури б. Констатации 1.1.3 Съответствие на информацията от счетоводната система с показателите на финансовия отчет по проекта а. Приложени процедури б. Констатации 1.2 Съгласуваност на разходите с бюджета и аналитичен преглед а. Приложени процедури б. Констатации 1.3. Потвърждаване на разходите по проекта 1.3.1 Допустимост на преките разходи по Проекта а. Приложени процедури б. Констатации 1.3.2 Допустимост на непреките разходи по Проекта а. Приложени процедури б. Констатации 1.3.3 Допустимост на разходите за ДДС а. Приложени процедури б. Констатации 1.3.4 Съответствие с правилата за възлагане на поръчки, съгласно ЗОП/НВМОП/ ПМС55/12.03.2007 Ограничения в обхвата, ако има такива 2. Извадка 2.1. Ако е използвана извадка - описание как е извършена селекцията, какви методи са използвани, каква е теоретичната обосновка, какви параметри са били зададени и пр. Ако не е използвана извадка следва да се каже, че са проверени 100% от транзакциите. 2.2.Установени слабости, изводи и препоръки и др.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1200 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 1200, Най-висока оферта: 2100 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 527492 от 04.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № U-07 / Обособена позиция №: / Заглавие:ОДИТ НА ПРОЕКТ ПРЕСТРУКТУРИРАНЕ НА МБАЛ ТЕРВЕЛ В МЕДИЦИНСКИ ЦЕНТЪР
V.1) Дата на сключване договора
20.06.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.05.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ФИНАНС ОДИТ КОНСУЛТ " ООД, ул."Цар Асен" 68, вх.А,ет.1,ап.1, България 9002, Варна, Тел.: 052 302747, E-mail: fpk2002@abv.bg, Факс: 052 721560

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1200 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 1200, Най-висока цена 2100 BGN без ДДС
В Брой месеци 18
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна Програма "Регионално развитие 2007-2013" , Проект "Преструктуриране на МБАЛ Тервел в медицински център"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.06.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор