Версия за печат

00092-2013-0009

BG-Смолян: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Смолян, бул. "България" № 12, За: Милена Хаджиева - ст. юрисконсулт, Република България 4700, Смолян, Тел.: 0301 67610, E-mail: obshtina_smolyan@abv.bg, Факс: 0301 62426

Място/места за контакт: Дирекция ПНО

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.smolyan.bg.

Адрес на профила на купувача: www.smolyan.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Обучения и консултиране на политики, провеждани от общинска администрация, чрез участие на заинтересованите страни по проект - „По-добри политики чрез партньорство и участие на заинтересованите страни”, финансиран по договор за безвъзмездна финансова помощ с регистрационен номер А 10 -13-44/02.02.2012г., по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013, Приоритетна ос I „Добро управление”, подприоритет 1.3. „Ефективна координация и партньорство при разработване и провеждане на политики”, бюджетна линия BG051PO002/10/1.3-04

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр. Смолян
Код NUTS: BG424
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на настоящата поръчка е изпълнение на услуга с предмет: - „Обучения и консултиране на политики, провеждани от общинска администрация, чрез участие на заинтересованите страни по проект - „По-добри политики чрез партньорство и участие на заинтересованите страни”, финансиран по договор за безвъзмездна финансова помощ с регистрационен номер А 10 -13-44/02.02.2012г., по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013, Приоритетна ос I „Добро управление”, подприоритет 1.3. „Ефективна координация и партньорство при разработване и провеждане на политики”, бюджетна линия BG051PO002/10/1.3-04., в предмета на настоящата поръчка са включени следните видове дейности: Дейност 1: „Дейност обучения на релевантните дирекции на Общинска администрация, комисии на Общинския съвет и заинтересовани страни за провеждане на консултации относно процеса на подготовка за актуализация на Общински план за развитие в съответните сектори и цялостния процес” Дейност 2: „Дейности за консултиране на политики, провеждани от общинска администрация”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80500000

Описание:

Услуги по обучение

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
103475 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: План за организиране изпълнението на дейностите; тежест: 50
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 30
Показател: Предложена цена; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 536052 от 09.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ПНО-ОП-13.06-6 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за възлагане на услуга
V.1) Дата на сключване договора
12.06.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.05.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД "Ивентконсулт", Булстат - 176495206, район Оборище, ул. "Чумерна" № 14, ат. 1, Република България 1000, София, Тел.: 02 4918397

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 103475 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането се осигурява по проект „По-добри политики чрез партньорство и участие на заинтересованите страни” с регистрационен номер на договора А 10 - 13-44/02.02.2012 г., по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013. Схема за финансиране: Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013, Приоритетна ос I „Добро управление”, подприоритет 1.3. „Ефективна координация и партньорство при разработване и провеждане на политики”, бюджетна линия BG051PO002/10/1.3-04.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.06.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор