Версия за печат

00516-2013-0006

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда", бул. "Княз Александър Дондуков" №3, За: Николай Тюркеджиев, Република България 1000, София, Тел.: 02 8101757, E-mail: nikolait@gli.government.bg, Факс: 02 8101757

Място/места за контакт: дирекция "ФСД", отдел "СУУС"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gli.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://gli.government.bg/page.php?c=110.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: Изпълнителна агенция

Основна/и дейност/и на възложителя

Социална закрила

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодични доставки на копирна хартия, канцеларски материали и оригинални консумативи за разпечатваща техника (тонер касети) за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда” с 3 обособени позиции”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка/и (еднократна или периодични) на следните канцеларски материали: Обикновенна химикалка, цвят на писане – син – 2470 броя; Молив НВ и В. – 479 броя Острилка - пластмасово прозрачно тяло с резервоарче – 102 броя Гума за триене – 171 броя Текст маркер, скосен връх (4 броя в опаковка) – 279 опаковки Коректор на водна основа с четка, 20 мл – 240 броя Кламери метални, 28 мм - 100 бр. в опаковка – 711 кутии Кламери метални, 50 мм - 100 бр. в опаковка – 391 кутии Телчета за телбод 24/6 - 1000 бр. в опаковка – 781 кутии Телчета за телбод 10/4 - 1000 бр. в опаковка – 174 кутии Лепило течно с тампон, 30 мл – 185 броя Телбод машинка обикновена – 137 броя Антителбод – 92 броя Перфоратор за 20 листа с ограничител – 64 броя Мастило за тампон, 30 мл. синьо – 53 броя Мастило за тампон, 30 мл. черно – 29 броя Плик за писма със самозалепваща се лепенка, С5, 229 х 162 мм - 50 бр. в опаковка - 846 опаковки Плик за писма със самозалепваща се лепенка, DL, 110 x 220 мм - 100 бр. в опаковка – 265 опаковки Плик за писма със самозалепваща се лепенка, С4, 229 х 324 мм - 50 бр. в опаковка – 321 опаковки Самозалепващи етикети А4, бели, 70 х 37 мм, 24 на лист - 100 листа в кутия – 3 кутии Листчета самозалепващи - 75 х 75 мм, 100 листа в кубче, жълти – 499 опаковки Индекси за маркиране – 5 цвята – 337 броя Класьор, формат А4, 5 см., различни цветове – 507 броя Класьор формат А4, 8 см., различни цветове – 1057 броя Папка джоб, А4, 100 бр. в опаковка – 1144 опаковки Папка PVC с машинка, А4 – 1523 броя Папка картон, А4, с машинка /бяла/ - 2647 броя Архивна кутия 10 см., размер 340/250/100 мм. – 1057 броя Папка "ДЕЛО" – 915 броя Дискети 3,5", 1,44МВ - 10 бр. в опаковка – 33 опаковки CD-R80/700MB ДИСК - 25 бр. в шпиндел – 25 опаковки DVD+RW,4,75GB - 10 бр. в шпиндел – 28 опаковки Алкални батерии 1,5 V, АА – 353 броя Клавиатура, USB – 39 броя Компютърна мишка, USB – 115 броя Искане за отпускане на материали А4, блок 100 листа – 11 броя Приходен касов ордер в лева, 100 листа – 45 броя Приходен касов ордер за валута, 100 листа – 1 брой Разходен касов ордер в лева, 100 листа – 249 броя Разходен касов ордер за валута, 100 листа – 1 брой Авансов отчет в лева, 100 листа – 29 броя Авансов отчет за валута, 100 листа – 1 брой Ордер мемориален 10 реда, 100 листа – 228 броя Бюджетно платежно нареждане, 100 листа – 49 броя Касова книга – 28 броя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
10622.61 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 65
Показател: Срок за обикновена доставка; тежест: 20
Показател: Срок за спешна доставка; тежест: 15
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 527203 от 01.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-49 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Доставка по периодични заявки на канцеларски материали за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда".
V.1) Дата на сключване договора
17.06.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
20.05.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация "Панда" , ЕИК 000885099, бул. "Цариградско шосе" 139, Република България 1000, София, Тел.: 02 9766873, E-mail: aleksandra.aleksandrova@office1.bg, Факс: 02 9766879

URL: www.office1.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 20000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10622.61 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.06.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор